Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2015/6(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вержиховська О. М. Особливості використання методики формування свідомості та переконання при роботі з розумово відсталими молодшими школярами. - C. 5-15.
  4. Гіренко Н. А. Особливості виконання практичних завдань з соціально-побутового орієнтування учнями допоміжної школи. - C. 16-25.
  5. Гладких Н. В., Глушенко К. О. Діагностика стану розвитку загальної та дрібної моторики у дітей молодшого шкільного віку з комплексними порушеннями опорно-рухового апарату, інтелекту та зору. - C. 26-40.
  6. Гончаренко Г. М До проблеми розвитку пізнавальної активності в розумово відсталих учнів на уроках фізики. - C. 41-51.
  7. Докучина Т. О. Залучення батьків до створення ситуації успіху учням з порушеннями пізнавальної діяльності. - C. 52-61.
  8. Іваненко А. С. Статево-рольова ідентифікація як механізм формування у розумово відсталих учнів уявлень про майбутню сім'ю. - C. 62-69.
  9. Кайдалова Г. П. Формування толерантності між молодшими школярами із різним рівнем психофізичного розвитку як наукова проблема. - C. 70-78.
  10. Каньоса Н. Г. Підготовка майбутніх педагогів початкової школи до роботи з дезадаптованими дітьми. - C. 79-89.
  11. Коваленко В. Є. Результати впровадження програми корекції порушень емоційного розвитку в учнів індивідуальної форми навчання з розумовою відсталістю. - C. 89-98.
  12. Коваль Н. І., Коган О. В. Підготовка студентів до громадянського виховання школярів з особливостями психофізичного розвитку. - C. 98-106.
  13. Ковальчук І. І. Співпраця батьків розумово відсталих дітей старшого дошкільного віку з дошкільним навчальним закладом. - C. 107-116.
  14. Колишкін О. В. Соціальна реабілітація як важлива галузь соціалізації осіб з обмеженими можливостями. - C. 116-127.
  15. Лопатіна Г. О. Науково-методичний супровід впровадження інновацій у систему корекційної освіти регіону. - C. 127-136.
  16. Ляшенко А. Н., Ляшенко А. А. Основные направления работы школы по профилактике девиантного поведения у учащихся с нарушениями интеллекта. - C. 136-145.
  17. Макаренко І. В. Сучасний зміст логопедичного супроводу розумово відсталих школярів в умовах інклюзивного навчання. - C. 145-158.
  18. Максименко Н. В. Ознайомлення з основами безпеки життєдіяльності учнів молодших класів з порушеним інтелектом у корекційно-виховній роботі. - C. 158-168.
  19. Омельченко М. С. Дослідження основних показників підготовленості до школи дітей з порушенням інтелекту. - C. 168-177.
  20. Панченко Т. Л. Організація домашньої самостійної навчальної роботи учнів з інвалідністю в умовах інклюзії. - C. 178-188.
  21. Присакар В. В. Управління процесом національного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 189-200.
  22. Рибкіна Т. О. Форми позакласної роботи з дітьми, які мають обмежені можливості здоров'я. - C. 201-210.
  23. Сімко А. В. Перевірка ефективності експериментальної методики корекції психомоторики розумово відсталих дітей дошкільного віку. - C. 211-221.
  24. Тарасова В. В. Особливості готовності до навчання грамоті розумово відсталих дітей. - C. 222-232.
  25. Хайдарова О. С. Про підхід до проблеми розвитку дітей з помірною розумовою відсталістю. - C. 233-243.
  26. Хоменко С. О., Хмелєвська І. В. Організація психолого-педагогічної допомоги дітям раннього віку з порушеннями психофізичного розвитку: сучасні форми. - C. 244-256.
  27. Чобанян А. В. Застосування інформаційно-освітніх ресурсів як засобу розвитку педагогічної компетентності батьків дітей з особливостями інтелектуального розвитку. - C. 257-268.
  28. Чопік О. В. Командний підхід до формування колективу учнів інклюзивного класу. - C. 269-280.
  29. Шевчук В. До питання професійного іміджу вчителя-дефектолога. - C. 280-291.
  30. Шишменцев І. М. Аналіз роботи з виховання культури людських взаємин у процесі ознайомлення з творами української літератури в практиці допоміжної школи. - C. 291-301.
2015
Вип. 6(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського