Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2012/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Корекційна педагогіка

  4. Гаврилов О. В. Про особливості включення інвалідів в систему вищого навчального закладу. - C. 6-11.
  5. Гаврилова Н. С. Прийоми формування правильної вимови фонем у дітей. - C. 11-20.
  6. Галецька Ю. В. Стан успішності учнів за умови використання технічних засобів навчання на уроках географії в допоміжній школі. - C. 20-28.
  7. Гаман А. М. Формування правової освіченості – важливий аспект подальшої соціаліалізації розумово відсталих школярів. - C. 28-36.
  8. Гладкая В. В. Взаимодействие школьных специалистов в коррекционной работе с учащимися с трудностями в обучении. - C. 36-46.
  9. Гладуш В. А. Особливості післядипломної освіти педагогів спеціальних навчально-виховних закладів у розвинених країнах Європи. - C. 46-55.
  10. Григорьева Н. М. Совершенствование коммуникативной компетентности сурдопедагога. - C. 55-64.
  11. Гриханов В. П. Формирование у студентов профессиональных компетенций в процессе преподавания предметной методики обучения учащихся с интеллектуальной недостаточностью. - C. 64-70.
  12. Дмітрієва О. І. Вивчення педагогічних умов забезпечення процесу формування правосвідомості старшокласників зі зниженим слухом в навчально-виховному процесі. - C. 70-78.
  13. Єжова Т. Є. Ідеї лікувальної педагогіки в контексті забезпечення права дітей з особливостями психофізичного розвитку на охорону здоров’я. - C. 78-87.
  14. Захарова Ю. В. Составляющие и структура програмно-методического обеспечения факультативных занятий во вспомогательной школе. - C. 87-94.
  15. Ільїна Н. В. Практичні аспекти вивчення образного мовлення у дошкільників із ЗНМ. - C. 94-102.
  16. Кабелка И. В. Тестовый контроль знаний студентов в курсах специальных методик. - C. 102-110.
  17. Константинів О. В. Педагогічні умови становлення трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні. - C. 110-119.
  18. Кривцова О. Я. Проблема заїкання дітей і підлітків у психолого-педагогічній літературі. - C. 119-127.
  19. Ласточкіна О. В. Характеристика мовленнєвої підготовки дошкільників. - C. 127-133.
  20. Левицький В. Е. До питання про формування здорового способу життя у підлітків з порушеним інтелектом у позакласній виховній роботі в умовах інтернатного закладу. - C. 133-141.
  21. Лепетченко М. В. Дослідження здатності до творчого самовираження у дошкільників із порушеннями мовлення. - C. 141-156.
  22. Лещій Н. П. Професійна підготовка майбутніх фахівців до роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти. - C. 156-164.
  23. Лисовская Т. В. На пути создания электронных образовательных ресурсов для детей с интеллектуальной недостаточностью. - C. 164-171.
  24. Мамонько О. В., Гаманович В. Э. Подготовка учителей-дефектологов средствами электронных образовательных ресурсов. - C. 171-180.
  25. Пахомова Н. Г. Загальнотеоретичні аспекти інтеграції педагогічних, психологічних і медичних складових професійної підготовки логопедів. - C. 180-189.
  26. Ружицька Л. І. Характеристика типів труднощів при читанні арифметичної задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 189-197.
  27. Садова І. І. Арт-терапія як сучасний метод у системі соціальної роботи педагога з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 197-205.
  28. Свиридович И. А., Яковенко С. В. Компетентностный подход как основное требование к организации профессиональной подготовки студентов. - C. 205-213.
  29. Співак Л. А., Співак Я. О. Вміння вести фенологічні спостереження як один із засобів екологічного виховання учнів спеціальної школи. - C. 213-218.
  30. Старцева В. П. Проблема соціально-побутового орієнтування у спеціальній психолого-педагогічній літературі. - C. 218-227.
  31. Татьянчикова І. В. Соціалізація дітей з інтелектуальними вадами як педагогічна проблема. - C. 227-236.
  32. Товстоган В. С. Стан мотивації учнів старших класів допоміжної школи до занять з професійно-трудового навчання. - C. 236-245.
  33. Федоренко С. В. Історія становлення та діяльності асоціації тифлопедагогів України. - C. 245-254.
  34. Федорович Л. О. Аналіз теорії і практики підготовки вчителя-логопеда до професійної діяльності в умовах розбудови національної освіти. - C. 254-263.
  35. Ханзерук Л. О. Емоційно-ціннісний розвиток дошкільників з дитячими церебральними паралічами. - C. 263-274.
  36. Яковлева С. Д. Навчальна діяльність як показник проведеного корекційного впливу на дітей з вадами розвитку. - C. 274-282.
  37. Спеціальна психологія

  38. Бабяк О. О. Особливості афективного компонента міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР в шкільній групі. - C. 282-290.
  39. Базима Н. В. Особливості протікання етапів мовленнєвої діяльності у дітей з аутистичними порушеннями. - C. 290-297.
  40. Бєлова О. Б. Особливості розвитку когнітивних процесів та емоційно-вольової сфери у молодших школярів з ПМР. - C. 297-305.
  41. Винникова Е. А. Методика социального развития детей с риском у психическом развитии во втором полугодии жизни. - C. 305-314.
  42. Власенко С. Б. Особливості уявлень про власний зовнішній вигляд у незрячих молодших школярів. - C. 314-323.
  43. Зайцев И. С. Специфика социального развития при психофизических нарушениях. - C. 323-332.
  44. Каменщук Т. Д. Особливості формування просторових уявлень як однієї із складової психічної діяльності дітей в нормі та з порушеннями у розвитку. - C. 332-344.
  45. Kulesza E. M. Osignicia poznawcze dzieci z niepeno-sprawnoci intelektualna w stopniu lekkim o wieku umyslowym 3-6 lat - ocena dynamiczna. - C. 344-355.
  46. Прохоренко Л. І. Проблема саморегуляції у молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 355-362.
  47. Руденко Л. М. Генезис агресивної поведінки у розумово відсталих дітей та її вплив на процеси життєдіяльності. - C. 362-372.
  48. Співак Л. М. Особливості становлення когнітивного компонента у структурі національної самосвідомості студентів – майбутніх корекційних педагогів. - C. 372-378.
  49. Хруль О. С. Особенности проявления нестандартного поведения детей с нарушениями зрения в условиях интегрированного обучения. - C. 378-384.
  50. Шеремет М. К., Коломієць Ю. В. Нейропсихологічні засади формування мовлення у дітей із ТПМ. - C. 384-393.
2012
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського