Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2010/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гаврилов О. В. Редакційна колегія. - C. 6-22.
  4. Баль Н. М. Актуальні проблеми діагностики мовленнєвих порушень у дітей. - C. 22-29.
  5. Басалюк Н. М. Методична робота вчителя-логопеда в аспекті інклюзивної освіти. - C. 29-35.
  6. Бєлова О. Б. Модифікована методика дослідження агресивності молодших школярів з нормальним та порушеним мовленнєвим розвитком. - C. 35-47.
  7. Боряк О. В. Результати дослідження факторів ризику виникнення дизартрії. - C. 47-53.
  8. Варенова Т. В. Моделювання соціального орієнтування учнів з особливостями психофізичного розвитку. - C. 53-60.
  9. Вержиховська О. М. Теоретичні аспекти проблеми психологічної та педагогічної готовності дітей з порушеннями психофізичного розвитку до навчання у школі. - C. 60-68.
  10. Віннікова О. А. Особливості засвоєння моральних норм поведінки дошкільниками з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку. - C. 68-79.
  11. Гаврилов О. В. Дослідження комунікативної поведінки дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. - C. 79-87.
  12. Гаврилова Н. С. Порушення фонематичних процесів у дітей. - C. 87-98.
  13. Галецька Ю. В. Використання системи піктограм в процесі формування соціально-побутових навичок у дітей з помірною та важкою розумовою відсталістю. - C. 98-106.
  14. Гаман А. М. Формування морально-правової свідомості розумово відсталих дітей засобами гурткової роботи. - C. 106-112.
  15. Гриненко О. М., Прокопова Ю. С. Особливості сформованості в молодших школярів із ТПМ практичного застосування знань про будову слова на уроках української мови. - C. 112-119.
  16. Гуменюк С. М. Причини недорозвитку творчих здібностей у розумово відсталих школярів. - C. 119-127.
  17. Дем’яненко Б. Т. Комплексна медико-психолого-педагогічна корекція психічних порушень у дітей та підлітків. - C. 127-134.
  18. Дмитрієва І. В., Уманець Г. Управління розвитком педагогічної системи спеціальної загальноосвітньої школи. - C. 134-140.
  19. Дмітрієва О. І. Дослідження деяких аспектів правового виховання у науковій літературі. - C. 140-148.
  20. Захарова Ю. В. Факультативні заняття як форма організації освітнього процесу в допоміжній школі. - C. 148-153.
  21. Коваль Н. І. Вплив сім’ї на становлення громадянськості розумово відсталих старшокласників. - C. 153-159.
  22. Конопляста С. Ю. Агреговані результати дослідження базових складових психічного розвитку осіб із вродженими незрощеннями губи та піднебіння. - C. 159-167.
  23. Константинів О. В. Формування трудових вмінь та навичок у розумово відсталих учнів в психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 167-172.
  24. Кравець Н. П., Шорохова В. В. Теоретичні підходи до визначення характеристики уваги у розумово відсталих учнів. - C. 172-181.
  25. Крамар О. А. До актуальності проблеми виховання здорової дитини в сім’ї батьків-інвалідів. - C. 181-187.
  26. Лактюшина Л. Т., Логвинова Л. Л. Формування уявлень про слово у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. - C. 187-193.
  27. Левицький В. Е. Психолого-педагогічні вимоги до організації самостійної роботи учнів з порушеним інтелектом на уроках української мови. - C. 193-199.
  28. Липа В. В., Тарасенко Н. В. Корекційна роль мовленнєвих кінестезій при навчанні грамоти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 199-205.
  29. Лукашенко О. С. До проблеми психолого-педагогічного супроводу професіональної орієнтації учнів старших класів, які заїкаються. - C. 205-215.
  30. Мамічева О. В. Психологічні аспекти вивчення інтелектуальної недостатності дітей при ДЦП. - C. 215-220.
  31. Миколайчук І. В. Специфіка розвитку дрібної моторики пальців рук в дітей з церебральним паралічем. - C. 220-226.
  32. Мілевська О. П. Симптомологічний підхід до діагностики диcграфій у молодших школярів. - C. 226-233.
  33. Науменко О. А., Завадич Д. С. Особливості розуміння знаків і символів старшими дошкільниками з інтелектуальною недостатністю. - C. 233-239.
  34. Новицький П. І., Лисовська Т. В. Адаптивна фізична культура як засіб підвищення якості життя дітей з помірною та тяжкою інтелектуальною недостатністю. - C. 239-249.
  35. Пріданнікова О. М. Педагогічне забезпечення керівництва самовихованням учнів старших класів допоміжної школи. - C. 249-255.
  36. Романенко О. В. Дизонтогенетичні аспекти становлення антиципації у дітей з церебральним паралічем. - C. 255-264.
  37. Саранча І. Г. Залучення сім’ї у процес соціалізації випускників реабілітаційних центрів. - C. 264-271.
  38. Сімко А. В. Вплив ігрової рухової активності на психомоторний розвиток дітей дошкільного віку з вадами інтелекту. - C. 271-278.
  39. Товстоган В. С. Професійно-трудова компетентність і компетенції учнів з психофізичними вадами розвитку: термінологічне значення понять. - C. 278-286.
  40. Федорович Л. О., Омельченко І. М. Теоретичні засади формування когнітивних стилів у дітей старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 286-296.
  41. Яковлева С. Д. Особливості стану мотиваційно-поведінкової сфери дітей з порушеннями слуху. - C. 296-304.
2010
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського