Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74007/2015/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Закарпатської академії мистецтв
: зб. наук. пр..- Ужгород

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кіяк М. Ю. Іван Небесник: творчий портрет на тлі доби (з нагоди 60-річчя від дня народження). - C. 6-9.
  4. Ребрик Н. Й. Наукові здобутки професора Івана Небесника. - C. 10-12.
  5. Федака С. Д. Фундатор мистецької освіти. - C. 13-14.
  6. Ребрик Н. Й. Справа її життя (До 60-річчя від дня народження Марини Кіяк). - C. 14-15.
  7. Небесник І. І. Останні роки життя і творчості Адальберта Ерделі (з приводу 60-их роковин від дня смерті художника). - C. 16-18.
  8. Мушинка М. І. Тарас Кущинський – художній фотограф Чехії українського походження. - C. 19-22.
  9. Приймич М. В. Творчість Фердинанда Видри у розвитку монументального живопису Закарпаття. - C. 23-27.
  10. Манайло-Приходько В. І. Пейзаж Федора Манайла: трансформації змісту та форми у довоєнному та повоєнному періоді творчості. - C. 28-31.
  11. Колісник П. М. Кольорові мелодії між Сходом і Заходом: Дезидерій Миллий – фантастичні краєвиди. - C. 32-35.
  12. Костюк Л. К. Роль музики у виставковій діяльності художника Георгія Косміаді. - C. 35-39.
  13. Коприва А. Т. Барвиста феєрія "закарпатського Ван Гога". Творчі бесіди з Антоном Шепою. - C. 39-46.
  14. Гаврош О. І. Жанровий живопис у творчості Йосипа Чернія. - C. 46-51.
  15. Корж-Радько Л. А. Графічні серії Богдана Коржа. - C. 51-56.
  16. Фединчук О. Б. Прикраси з бісеру буковинської народної майстрині Настасії Марусик. - C. 57-61.
  17. Крайлюк Л. В. Колористичний аспект творчості Олени Охримик. - C. 61-65.
  18. Бокотей Л. Л. Скульптура закарпатського поставангарду: пластичні образи Ловранта Бокотея. - C. 66-69.
  19. Оленіна О. Ю. Еволюція технологій рекламування художнього продукту в контексті масовізації та демасовізації суспільства. - C. 70-73.
  20. Ґрешлик В. Патроцінії храмів візантійського обряду та їхні ікони в Словаччині (св. Івана Хрестителя, свв. Петра та Павла, св. Луки, св. Юрія, свв. Козьми та Даміяна,свв. Кирила та Мефодія). - C. 74-81.
  21. Пелех М. І. Розвиток символіки та іконографії у пределах іконостасів Галичини XVII-XVIII ст.. - C. 82-86.
  22. Скринник-Миська Д. М. Ключові ідеї американської теорії мистецтва 60-70-х рр. як теоретико-філософське підґрунтя сучасного мистецтва. - C. 87-91.
  23. Андрушко Л. М., Дядюх-Богатько Н. Й. Оптичні ілюзії у графічному дизайні (на прикладі постерів "Coca-cola"). - C. 92-96.
  24. Вовкогон О. С. Логотипи міст України як візуальне втілення їхніх брендів засобами графічного дизайну: актуальність дослідження. - C. 97-100.
  25. Панфілова О. Г. Особливості архітектури єврейського кварталу в Кременці. - C. 101-104.
  26. Дмитрів Є. Я. Стиль і образ в українському житловому інтер’єрі Галичини 1920-1930-х рр.: типове та індивідуальне. - C. 104-107.
  27. Якимова О. О. Образ людини у оздобах інтер’єрів та екстер’єрів громадських споруд Східної Галичини першої третини ХХ ст.. - C. 108-113.
  28. Єфімова А. В. Художні практики в міських просторах Західної України початку ХХІ століття: перспективи та напрямки розвитку. - C. 113-118.
  29. Слажнєв Б. Б. Пластика як пріоритетний визначник якості житла. - C. 118-121.
  30. Кай Г. Художнє скло у процесі формування світоглядних традицій Китаю (історичний і сучасний аспекти). - C. 122-126.
  31. Ходанич П. М. Художньо-образне відтворення постаті письменника в закарпатській скульптурі ХХ – поч. ХIХ століття. - C. 127-131.
  32. Ходанич М. П. Художньо-стильові особливості портрета в закарпатській дерев’яній пластиці другої половини ХХ ст. – початку ХХІ ст.. - C. 132-135.
  33. Приймак Х. П. Народне мистецтво Сокальщини: особливості розвитку в міському та сільському середовищах (II пол. XIX – I пол. XX ст.). - C. 136-139.
  34. Безик Г. І. Стилістичні особливості народного костюму Боржавских долинян Закарпаття у міжвоєнний період ХХ століття (оздоблення, мотиви та формоутворення вбрання). - C. 140-142.
  35. Волошенко В. О. Художній метал в сучасному архітектурному середовищі України (міські рекреації другої половини ХХ – початку ХХІ ст.). - C. 142-146.
  36. Волянюк Н. М. Іконографія абстрактної орнаментики народної вишивки Тернопільщини ХХ ст.. - C. 147-150.
  37. Лакатош С. А. Технологічні особливості в дизайні чавунного литва на Закарпатті XVIII–XIX ст.. - C. 150-154.
  38. Шпонтак Т. М. Українська кераміка на міжнародних конкурсах в Італії та Франції 1970-1980 рр.. - C. 154-157.
  39. Пилип Р. І. Традиційна вишивка тканин інтер’єрного призначення українців Закарпаття. - C. 158-162.
  40. Сопко О. І., Савчин С. І. Проект прикладного дослідження "Королевське євангеліє 1401 р." Факсимільне видання рукописної пам’ятки Закарпаття. - C. 163-167.
  41. Бабка Л., Оплештілова Г. Фотографії Рудольфа Гульки (1887-1961) з тематикою Підкарпатської Русі у празькій Слов’янській бібліотеці. - C. 167-171.
  42. Антонович Є. А., Прищенко С. В. Авторські концептуальні підходи до інтегрованої навчальної дисципліни "Дизайн реклами" у системі вищої мистецької освіти в умовах модернізації. - C. 172-175.
  43. Ребрик Н. Й. Війна як злочин і війна як чин: поеми Петра Скунця "Розп’яття", Дмитра Кременя "Меморандум Гернштейна" та "Вірші з війни" Бориса Гуменюка. - C. 175-182.
  44. Федоранич В. Ю. Порівняльний аналіз букварів XVII-XVIII ст., виданих для руського населення історичної Мукачівської єпархії. - C. 182-186.
  45. Міськов І. О. Сфрагістика у науковій спадщині Т. Легоцького, Я. Штенберга, О. Філіппова. - C. 186-195.
  46. Малець О. О., Малець Н. Б. Етнокультурний розвиток румунів Закарпаття 1944-90 рр. ХХ століття. - C. 195-200.
  47. Калитко А., Молинь В. Д. Рисунок як важлива дисципліна циклу професійної та практичної підготовки бакалаврів у Косівському інституті. - C. 201-203.
  48. Волощук А. В. Методи навчання образотворчому мистецтву в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 204-207.
  49. Ходанич Л. П. Імідж учителя крізь призму історії та культури Закарпаття. - C. 207-211.
  50. Костюк М. П. Особливості виховного процесу та формування навичок англійського мовлення у мистецькому навчальному закладі. - C. 212-217.
  51. Маковецька М. І. Виникнення української школи дизайну в Галичині: боротьба за національну своєрідність. - C. 218-221.
  52. Софілканич М. І. "Малий Лувер" як важливий осередок естетичного виховання шкільної молоді. - C. 222-225.
  53. Бокшан А. М. Соціально-педагогічний аспект розвитку творчості в підлітковому віці. - C. 225-228.
  54. Дочинець Н. М. Лідерство як фактор успішного менеджменту у сфері культури та мистецтва. - C. 229-234.
  55. Волощук А. В. До 100-річчя заслуженого вчителя України Золтана Баконія. - C. 234-236.
  56. Молинь В. Д. Золота нива творчості. Пам’яті народного художника України Людмили Євгенівни Жоголь (1930-2015). - C. 237-240.
  57. Ізворин А. Сучасні руські художники. - C. 241-267.
  58. Гаврош О. І. Спроектована тимчасовість Петра Ряски. - C. 268-269.
  59. Мушинка М. І. "...вдивовиж блискучий взірець для сучасних і майбутніх карпатознавців..." (З нагоди відкриття Кімнати-колекції Олени Рудловчак в УжНУ). - C. 270-273.
  60. Вихідні дані.
2015
Вип. 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського