Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74007/2014/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Закарпатської академії мистецтв : зб. наук. пр..- Ужгород- Титул.
- Зміст.
- Рішення Міжнародної науково-практичної конференції "Ерделівські читання" 13-14 травня 2014 р., м. Ужгород. - C. 6.
- З привітань. - C. 7.
- Мушинка М. І. Колекція творів Івана Кулеця в Музеї української культури у Свиднику. - C. 8-13.
- Приймич М. В. Історичні передумови розвитку мистецтва Закарпаття наприкінці XVII – у першій половині XVIII ст.. - C. 14-17.
- Мушинка М. І. Степан Гапак ‒ визначний художник та педагог Словаччини – учень Адальберта Ерделі. - C. 18-21.
- Болсун-Вишемірська А. А. Синтез культур та стилів у творчості Юрія Новосельського. - C. 22-24.
- Гаврош О. І. Закарпатська образотворча Шевченкіана: спроба фіксації та контекстуального аналізу. - C. 25-33.
- Ребрик Н. Й. Мистецтво самоствердження у слові: від андеграунду до класики. Ольвійський вертеп Дмитра Кременя. - C. 34-37.
- Данчин Р. С. Діяльність товариства і музею "Бойківщина": історія та сучасність. - C. 38-45.
- Дзендзелюк Л. С. Матеріально-технічне забезпечення як необхідний фактор навчання фахових реставраторів. - C. 45-48.
- Марковський А. І. Від модерну до соцреалізму: синтез мистецтв в архітектурі Києва. - C. 48-51.
- Перець О. О., Метель Т. В. Трансформація поняття світла в образотворчому мистецтві від середньовіччя до постмодерну. - C. 52-54.
- Скринник-Миська Д. М. "Сучасне мистецтво", "сучасний художник": трансформація понять. - C. 55-59.
- Гуменюк Б. О. Орнаментальне оздоблення інтер’єрів церков Свято-Успенської Почаївської лаври XVIII-XX ст.: історіографія. - C. 59-63.
- Дочинець Н. М., Кампо Г. М., Гаврилець О. В. Візуальний образ як засіб забезпечення ефективності комерційної реклами. - C. 63-70.
- Єфімова А. В. Арт-інтервенції в міський простір: інсталяція, відео-арт та тілесні практики (приклад Львова). - C. 71-74.
- Яковлєв М. Формалізація та моделювання як ефективний засіб сучасного дизайн-моделювання. - C. 75-77.
- Сопко О. І. Структура рукопису "Мукачівського Псалтиря" ХІV-ХV ст.: інтерпретація шрифтової форми. - C. 78-81.
- Бунда С., Бунда В. Дизайн-проектування предметно-просторового середовища засобами мультимедійних технологій та віртуальної реальності. - C. 82-85.
- Манайло-Приходько В. І. Декоративно-прикладне мистецтво у творчості Ф. Манайла: відродження та збереження традицій. - C. 86-90.
- Колпакова Н. Я. Стильові особливості галицьких ікон св. Георгія XIV-XVI ст.. - C. 90-93.
- Костів Н. І. Церковне малярство Ювеналія Мокрицького: стилістика творів. - C. 93-96.
- Ханко В. М., Мікеладзе Н. Г. Кавалерідзе Іван Петрович – український скульптор грузинського походження. - C. 96-98.
- Москалюк М. В. Серія "Пні" у творчості Романа Сельського: композиційна структура та стилістичні особливості. - C. 98-101.
- Андрушко Л. М. Вплив червоного кольору на психіку та фізіологічні функції людини. - C. 102-106.
- František H. Hrad Helfštýn a jeho Hefaiston – Mekka uměleckých kovářů celého světa. - C. 107-109.
- Безик Г. І. Стилістичні особливості лемківського чоловічого традиційного вбрання у міжвоєнний період. - C. 110-113.
- Гуржій І. А. Історичні особливості формування керамічного мистецтва та технологічних особливостей виготовлення керамічних виробів Полтавщини. - C. 113-116.
- Сімферовська А. О. Художники Львова доби модерну в автопортретах: від особистості до образу. - C. 117-119.
- Жаворонкова М. І. Історичні аспекти та трансформація вишитого рушника на сучасному етапі. - C. 120-122.
- Ходанич П. М. Сучасна закарпатська скульптура: творчий портрет Богдана Коржа. - C. 123-127.
- Лакатош С. А. Художні особливості чавунного литва Закарпаття наприкінці XVIII – початку XIX ст.. - C. 127-130.
- Шпонтак Т. М. Тарас Левків – перший представник львівської кераміки на міжнародних європейських симпозіумах. - C. 130-133.
- Андрейканіч А. І. Визначення поняття плаката, його види та жанри. - C. 134-138.
- Дзендзелюк С. О. Ілюстрація в кулінарній книзі. - C. 138-140.
- Дядюх-Богатько Н. Й. Орнаментальні мотиви у мультимедійних презентаціях. - C. 141-142.
- Крайлюк Л. В. Графіка і поезія: творчий тандем Ніла Хасевича з Сергієм Кушніренком. - C. 143-146.
- Погонець І. В. З історії ілюстрування шкільних підручників в Україні. - C. 146-150.
- Слажнєв Б. Б. Декоративна-художня пластика сучасної житлової архітектури. - C. 150-153.
- Ус В. Ф. Художньо-композиційні та функціональні властивості православних надгробків. - C. 153-156.
- Цой О. М. Екологічна складова мислення в об’ємно-просторовому формотворчому процесі. - C. 157-159.
- Яремчук О. М. Шрифт як основний формотворчий і художньо-образний засіб текстового плакату. - C. 160-162.
- Коновець С. В. Особистісний підхід до естетичного та етичного виховання студентської молоді. - C. 163-167.
- Баяновська М. Р. Виховна роль мистецтва: парадигма життєтворчості особистості. - C. 167-170.
- Ходанич Л. П. Використання творів закарпатського живопису в процесі розвитку зв’язного мовлення учнів: методичний аспект. - C. 171-173.
- Малець Н. Б. Формування народовської доктрини на західноукраїнських землях та її відображення в організаційно-політичній діяльності в Русько-Українській Радикальній партії (РУРП) кін. ХІХ – поч. ХХ ст.. - C. 173-177.
- Малець О. О. Етнокультурні процеси на Закарпатті в період утвердження тоталітарного режиму в перші роки визволення (жовтень 1944 – початок 50-х рр. ХХ ст.). - C. 177-181.
- Молинь В. Д. Катерина Сусак: творчий потенціал педагога і керівника. - C. 181-186.
- Гатеж Н. В. Підготовка майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до виховання у школярів морально-естетичних почуттів засобами візуального мистецтва. - C. 187-190.
- Федоранич В. Ю. Особливості дослідження кириличних епістолярних пам’яток другої половини XVIII – початку ХІХ століття у контексті формування історичної свідомості. - C. 191-194.
- Близнюк М. М., Андрейканич А. І. Комп’ютернi технології у навчальному процесі художніх закладів освіти (на прикладі викладання предмета "Проектування" для спеціалізації "Дизайн меблів"). - C. 194-196.
- Вихідні дані.
| 2014 | | Вип. 5
|
|
|
|