Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73946/2021/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економіка. Менеджмент. Бізнес : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Гудзь О. Є., Кузьменко О. П. Антикризовий менеджмент підприємства. - C. 4-9.
- Виноградова О. В., Крижко О. В., Мацюк Д. О. Організація рекламної діяльності на виробничому підприємстві. - C. 10-15.
- Євтушенко Н. О., Гончар Д. К. Механізм управління конкурентоспроможністю підприємств України. - C. 16-21.
- Зеліско І. М., Джунь А. С. Пріоритетні тренди інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в епоху діджиталізації економіки. - C. 22-25.
- Халімон Т. М., Рожкова Я. В. Розробка конкурентної стратегії підприємства. - C. 26-32.
- Дарчук В. Г., Недопако Н. М., Хащевацька О. С. Маркетингові дослідження бізнес-процесів мережевого ритейлу ТОВ "Адідас”. - C. 33-38.
- Дрокіна Н. І., Недопако Н. М., Діхтяренко І. В. Інтернет-маркетинг як основний елемент сучасного маркетингу. - C. 39-44.
- Гавриш О. М., Каленська Н. В. Використання реклами в діяльності торговельних підприємств. - C. 45-50.
- Гужавіна І. В., Раздорожна Д. Д. Механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства. - C. 51-55.
- Качмала В. І., Фонотова О. В. Ефективність управління підприємством в контексті формування корпоративної культури. - C. 56-61.
- Совершенна І. О., Недопако Н. М., Оніщенко О. С. Рекламні стратегії в системі загальної маркетингової стратегії підприємства. - C. 62-65.
- Сорока А. М., Рудаков О. Ю. Механізм управління інтегрованим інтернет-менеджментом підприємства. - C. 66-70.
- Шеремета О. М., Савчин М. О. Інфраструктура ринку консалтингових послуг. - C. 71-75.
| 2021 | | № 1 (35)
|
|
|
|