Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73946/2018/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економіка. Менеджмент. Бізнес : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Гудзь О. Є. Модернізація інформаційного забезпечення корпоративного управління на основі сучасних цифрових технологій. - C. 4-12.
- Стецюк П. А. Методичний інструментарій оцінки ефективності оборотних активів підприємства. - C. 3-19.
- Прокопенко Н. С., Коваленко О. В. Структурно-функціональна діагностика антикризового управління підприємств. - C. 20-26.
- Дергачова В. В., Колешня Я. О. Економічна безпека підприємства на засадах антикризового управління. - C. 27-34.
- Сьомкіна Т. В., Лобань О. О. Концептуальні основи реалізації конкурентних переваг в межах корпоративних структур. - C. 35-41.
- Гусєва О. Ю., Гакова М. В. Діагностика пріоритетності ключових факторів впливу на управління поведінкою персоналу підприємств готельно-ресторанного господарства. - C. 42-51.
- Ольхова І. О. Інформаційне забезпечення процесу управління телекомунікаційного підприємства. - C. 52-57.
- Гудзь О. Є., Щербина В. В. Стратегічні напрями формування конкурентних переваг підприємств. - C. 58-64.
- Дименко Р. А., Литвинова О. В. Роль держави у формуванні конкурентних стратегій. - C. 65-72.
- Легомінова С. В. NBIC – спрямування у формуванні ефектів діяльності підприємства. - C. 73-78.
- Капелюшна Т. В., Згурська О. М. Динаміка розвитку інтернет речей та їх вплив на управління підприємствами. - C. 79-86.
- Воскобоєва О. В., Ромащенко О. С. Антикризове управління - передумова розвитку сучасного підприємства. - C. 87-92.
- Вороненко І. В., Скрипник А. В., Клименкo Є. О. Моделювання динаміки соціальних мереж на прикладі Facebook. - C. 93-102.
- Труш М.С. Феномен корпоративної культури: генеза, еволюція, термінологічні інтерпретації. - C. 103-109.
- Гавриш О. М. Формування прибутку при антикризовому управлінні підприємством. - C. 110-117.
- Маковецька І. М. Важливість глобальних інформаційних тенденцій 2018 року в управлінні підприємством. - C. 118-123.
| 2018 | | № 3 (25)
|
|
|
|