Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73942/2014/17<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Українознавчий альманах .- Київ Ukraïnoznavčij alʹmanah- Титул.
- Зміст.
- Губерський Л. Два славні ювілеї. - C. 11.
1. Культурно-інтелектуальний поступ українства у цивілізаційному вимірі: теоретико-методологічні засади дослідження
- Обушний М. Демократичні традиції українців у цивілізаційному вимірі. - C. 12-18.
- Цимбал Т. Україна як бренд: освітньо-виховний потенціал вивчення надбань співвітчизників. - C. 18-21.
- Абизова Л. Проблема "герменевтично вихованої свідомості" суб’єкта у сучасних гносеологічних схемах політичних і соціокультурних процесів. - C. 21-24.
- Воропаєва Т. Цивілізаційний потенціал українства: інтелектуальний та культуральний виміри. - C. 24-29.
- Мостяєв О. Культурно-інтелектуальні перспективи українства в епоху постмодернізації. - C. 29-33.
- Косьмій О. Політична віра, освіта та менталітет як чинники формування політичної культури українського суспільства. - C. 33-35.
- Гордієнко М. Конвенціональні форми політичної участі громадян у системі європейського вибору України. - C. 36-38.
- Жадько П. Етичні засади ефективної політичної комунікації: євроінтеграційний вимір. - C. 39-41.
- Гойман О. Значення телебачення у процесі міфологізації масової свідомості. - C. 41-43.
2. Національна культура українців і виклики глобалізації
- Фесенко Г. Ідентифікація міст у національному проекті: вітчизняний контекст урбаністики. - C. 44-46.
- Сорочук Л. Сучасні прояви етнокультурного поступу українців. - C. 47-49.
- Чик А. Пам’ять в контексті інтелектуального потенціалу людини. - C. 50-53.
- Петруньок Б. Основні виклики кримськотатарській спільноті в умовах окупації Криму Росією. - C. 53-56.
- Петрушкевич М. Проблеми комунікації у сучасному світі та релігійна преса України. - C. 56-60.
- Талько Т. Відображення цивілізаційного вибору України у вітчизняному русі Нью-ейдж. - C. 60-62.
- Усенко Н. Освіта, культура, релігія як чинники повсякденного життя сільської молоді у 1990– 2000-х рр.. - C. 62-64.
3. Становлення української нації: історичні та філософські аспекти
- Конча С. Демократичні традиції українства давньої доби. - C. 65-68.
- Довбищенко М. "Аскольдове хрещення" Русі у творах українських письменників-полемістів XVII cт.. - C. 69-72.
- Агееў А. Магілёўска-украінскія ўзаемаўплывы і запазычанні ў школьнай адукацыі ХVII–XVIII ст.. - C. 72-75.
- Попружна А. "Останній притулок" представників козацької старшини другої половини XVII–XVIII ст. (за матеріалами духівниць козацької старшини). - C. 75-77.
- Кагамлик С. Діяльність української церковної еліти ранньомодерного часу як цивілізаційний чинник розвитку Російської імперії. - C. 77-80.
- Коніва Ю. Система шляхів як важливий чинник господарчого освоєння Слобідської України у ХVIII ст.. - C. 80-83.
- Співак В. "Вольность" як морально-філософська та політико-правова категорія у повчаннях Антонія Радивиловського. - C. 83-86.
- Фйольдварі Ш. Впливи української еліти на національне відродження сербів: книжкові видання українських братств у культурі слов’янських народів Габсбурзької імперії. - C. 86-91.
- Тіменик З. Україноцентричність у контексті філософсько-релігійних ідей: зі спадщини українських філософів (30-ті рр. ХІХ – 60-ті рр. ХХ ст.). - C. 91-94.
- Василик І. Юридичний факультет Львівського університету у підготовці та становленні адвокатів і правників – діячів українського національного відродження. - C. 95-98.
- Стамбол І. Наслідування українцями "молодих" національних рухів Європи у ХІХ ст.: Іван Липа у "Братерстві Тарасівців". - C. 99-102.
- Wierzbieniec W., Potaczek J. E. Trudne losy grekokatolickiej Cerkwi na przykładzie życia biskupa przemyskiego Josafata Kocyłowskiego (1876–1947). - C. 102-109.
- Чернова Ю. Філософські аспекти національної ідентичності феміністок України наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 109-112.
- Коник О. Освіта, мова і національний устрій Російської імперії в програмах загальноросійських політичних партій 1906 р.. - C. 112-115.
4. Інтелектуальний поступ українства і європейський контекст: сторінки історії та виклики сьогодення
- Кобченко К. Початки історії Університету св. Володимира у Києві: європейська ідея в імперському контексті. - C. 116-119.
- Валявко І. Історія кафедри філософії Університету св. Володимира в контексті європейської інтелектуальної традиції. - C. 119-123.
- Рудакевич О. Феномен українськості Володимира Антоновича в умовах імперської Росії. - C. 124-127.
- Баканідзе О., Наскідашвілі Н., Чхатарашвілі С. Київський університет – осередок освіти грузинської молоді University of Kyiv – The Centre of Education of Georgian Students. - C. .
- Кравченко О. Антропологічний вимір філософської освіти у Києво-Могилянській академії. - C. 130-133.
- Оніщенко О. Педагогічна діяльність Христини Алчевської в контексті розвитку європейської освіти. - C. 133-136.
- Вовк О. Василь Каразін в інтелектуальному середовищі західної української діаспори: до питання історіографічного образу. - C. 136-139.
- Петрикова В. Історія виникнення та становлення Української Академії наук (УАН) у контексті гуманітарної культури Європи. - C. 139-142.
- Виздрик В. Роль Українського педагогічного товариства "Рідна школа" у становленні національної освіти у 20-х роках ХХ століття. - C. 142-145.
- Калінічева Г. Вища освіта України в контексті сучасних цивілізаційних змін. - C. 146-149.
- Юрченко Е. Українська наука та освіта як фундамент стратегії випереджального розвитку для України. - C. 149-153.
- Пономаревський С. Ідентифікація освітнього простору і суспільні процеси. - C. 153-156.
- Харченко Л. Європейські освітні традиції в сучасному українському суспільстві. - C. 156-159.
- Терепищий С. Освітні послуги в контексті головних глобалізаційних тенденцій. - C. 159-162.
- Свириденко Д. Аналіз ролі віртуальної академічної мобільності в обґрунтуванні засад розвитку сучасної вищої освіти. - C. 163-165.
- Антонюк Т. Основні фактори стримування інтеграційних процесів у сфері вищої освіти України. - C. 165-168.
- Юхименко Н. Динаміка функцій системи освіти у світлі нових тенденцій розвитку людини і суспільства. - C. 169-172.
5. Літературні та мистецькі форми культурного діалогу українців зі світом
- Грицик Л. Глобалізація: український літературознавчий дискурс. - C. 173-175.
- Щербатюк О. Українська художня традиція на тлі європейського культурного простору. - C. 175-178.
- Назаревич Л. Мовні засоби як вираження духовної культури українців у новелістиці Василя Стефаника. - C. 178-182.
- Патлань Ю. Про "українське" у долі та творчості письменника Василя Єрошенка: до 125-ї річниці від дня народження. - C. 182-186.
- Дунай П. Євангельська інтертекстуальність короткої прози Наталени Королевої (оповідання "На морі Галілейськім"). - C. 186-190.
- Авер’янова Н. Художня творчість Галини Мазепи у контексті культурного несення українськості. - C. 190-193.
- Єржиківська Н. Переклад Наталі Лівицької-Холодної поезії Константина Бальмонта "Лебідь". - C. 194-197.
- Ліщинська О. Сучасне українське візуальне мистецтво: культурні внесення і запозичення. - C. 197-200.
- Кушнарьова М. Сучасне українське образотворче мистецтво та світова художня спільнота: разом чи окремо?. - C. 200-203.
- Гончаренко Н. Присутність сучасного українського кіномистецтва у світі. - C. 203-206.
- Даниліна О. Постмодерна трансформація жанру бесіди на матеріалі текстів серії "Інший формат". - C. 207-211.
- Іванчишен В. Сучасні тенденції та перспективи традиційної культури подолян наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. (на прикладі каменотесного промислу). - C. 212-214.
6. Українська діаспора у збереженні та культурному несенні українськості поза межами України
- Грабовська І. Українська політична еміграція у боротьбі за утвердження української державності. - C. 215-217.
- Пушкін І. Украінская дыяспара Беларусі ў перыяд Навейшай гісторыі (1919–2009 гг.). - C. 217-221.
- Шахно Ю. Концепція триангулярності діаспорального буття. - C. 221-224.
- Шептицька Т. Діяльність зарубіжного українства в утвердженні загальнонаціональної єдності (приклад Івана Кошелівця). - C. 224-227.
- Ємець Т. Михайло Драгоманов – очільник українського руху в еміграції. - C. 227-229.
- Машкова І. Освітня діяльність української діаспори в Канаді: історико-педагогічний аспект. - C. 230-233.
- Дарморіз О. Національний світогляд у творчості українських діаспорних мислителів першої половини ХХ ст.. - C. 233-236.
- Васильєва В. Державотворення і суспільний ідеал в діяльності української діаспори. - C. 236-238.
- Ковтун Л. Український національний прапор у дослідженнях вчених української діаспори: колористичний вимір. - C. 238-241.
- Гавдида Н. Особливості вивчення української мови в англомовному середовищі Канади. - C. 241-243.
- Балера О. Літературна діяльність української діаспори у Російської Федерації у 1991–2014 роках. - C. 243-248.
7. Рецепція України та українства в європейському просторі
- Куций І. Рецепція Європи в українській історичній думці Галичини ХІХ ст.. - C. 249-253.
- Барвінська П. Михайло Грушевський і становлення східноєвропейських студій у німецькомовному академічному середовищі. - C. 253-256.
- Мчеделадзе І. Грузія – Україна. Проблеми сприйняття у 20–30-ті роки ХХ століття. - C. 256-258.
- Шевченко Т. Німецька україністика сьогодні: специфіка інституційного розвитку. - C. 258-261.
- Іваницька М. Образ України в німецькомовних антологіях української літератури: роль перекладача й упорядника. - C. 262-265.
8. Тарас Шевченко в українознавчих дослідженнях
- Скляр В. Значущість творчого доробку Тараса Шевченка у формуванні української ідентичності. - C. 266-269.
- Бойко С. Творчість Тараса Шевченка як формотворча домінанта цивілізаційного поступу українства: світоглядний вимір. - C. 270-273.
- Беззуб Ю. Постать Тараса Шевченка в концепції українського національного відродження Бориса Грінченка. - C. 273-277.
- Денисюк С. Рецепція постаті Тараса Шевченка у творчому доробку Юрія Шевельова. - C. 277-280.
- Дворніцька Л. Тарасове слово – стимул до морально-духовного розвитку учнівської та студентської молоді. - C. 280-284.
- Кононенко А. Музеї Тараса Шевченка як культурно-освітні осередки сучасного українства. - C. 284-288.
9. Інтелектуальні здобутки українських учених у природничих та технічних науках
- Троян В. Внесок українських учених у світову науку на прикладі природничих наук: минуле, сьогодення, перспективи. - C. 289-290.
- Литвинко А. Українські розробки ракетно-космічної техніки та міжнародні обмеження стратегічних озброєнь: діяльність професора В. Ф. Уткіна. - C. 291-294.
- Голікова О. Інститут сільського господарства та лісівництва в Маримонті: причини створення та засади організації (1838–1840 рр.). - C. 294-297.
- Радогуз С. Підготовка професорсько-викладацьких кадрів Київського політехнічного інституту на рубежі ХІХ–ХХ ст.. - C. 297-300.
- Камчатний В. Науково-педагогічна та організаційна діяльність професора І. П. Осипова в Харківському технологічному інституті (1906–1918 рр.). - C. 300-303.
- Голова В. Наукова школа професора О. П. Лідова у галузі хімічної технології. - C. 303-306.
- Макарчук О. Професійна освіта робітництва Східної Галичини в кінці ХІХ – на поч. ХХ століть: досвід для сьогодення. - C. 306-309.
- Журило А., Журило Д. Cтановлення металургійної освіти в Україні у європейському освітньому контексті. - C. 309-312.
- Тверитникова О. Вища електротехнічна освіта в Україні у другій половині ХХ ст.. - C. 312-315.
- Кузьменко Н. Віталій Таран – фундатор досліджень іоносфери в українській науці (до 85-річчя з дня народження). - C. 316-319.
- Овчаренко Ю. Внесок харківських учених у розвиток фізики низьких температур. - C. 319-321.
- Веселова Н. Досягнення науковців Харківського політехнічного інституту в сфері високовольтної імпульсної техніки (1960–1990 рр.). - C. 322-324.
- Ляшуга І. Міжнародне співробітництво Харківського державного науково-дослідного інституту метрології у 60–70 рр. XX ст.. - C. 325-328.
- Шелкунова Н. Інноваційні дослідження професора Г. Я. Андрєєва у галузі пресових та теплових з’єднань. - C. 328-331.
| 2014 | | Вип. 17
|
|
|
|