Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73826/2019/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Сучасне мистецтво
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абрамович І. "Межа зусиль національного постеклектизму": Український арт-гурт останньої чверті ХХ століття в культурному контексті доби. - C. 9-22.
  4. Amblard J. Visual temptation in 21st century music. - C. 23-26.
  5. Авраменко О. Точка проекції на часи "плавильного котла" або Інформація як інструмент дезінформації (Україна на Венеційській Бієнале 2019). - C. 27-42.
  6. Азарова Ю. Експресія страху, жаху і відчаю у живопису Ф. Бекона: "Три етюди до фігур біля підніжжя Розп’яття" (1944). - C. 43-56.
  7. Булавіна Н. Досвід візуального мистецтва в ритмі глобальних трансформацій. Нові моделі художньої дії. - C. 57-68.
  8. Веселовська Г. Перша жінка — український театральний режисер Ірина Дєєва. - C. 69-76.
  9. Вишеславський Г. Перформанс в культурі та мистецтві 1950-2010-х років. Плинність форм і змістів. - C. 77-102.
  10. Гончаренко А. Розробка та організація групових арт-проектів як один із засобів дослідження розвитку сучасного українського мистецтва. - C. 103-112.
  11. Gruodytė V. Contemporary music festivals in Lithuania: from action to concept. - C. 113-120.
  12. Даниленко Л. Психоделічний плакат як прояв поп-артівського руху в британському графічному дизайні 1960-х років. - C. 121-130.
  13. Зубавіна І. Парадокси та резонанси Berlinale-2019. - C. 131-138.
  14. Когут В. Науковий експеримент і комп’ютерна симуляція у відеоарті та інсталяції. - C. 139-144.
  15. Мельник Т. Постать жінки в сучасному візуальному мистецтві України. - C. 145-148.
  16. Міронова Т. Інноваційна діяльність у сучасній образотворчості: новітні технології. - C. 149-158.
  17. Оспіщева-Павлишин М. Тенденції розвитку київського моралізму в умовах глобалізації. - C. 159-164.
  18. Сидор О. Нові технології на Венеційських Бієнале початку ХХІ століття. - C. 165-170.
  19. Скляренко Г. Творчість Віктора Марущенка: документальне фото в художньому просторі. - C. 171-184.
  20. Чепелик О. Проект "Мета-фізичний Часо-Простір" в алгоритмі Венеційської бієнале. - C. 185-202.
  21. Школьна О. Зображення жінок у муралах ісламського соціуму в епоху глобалізаційних викликів (на прикладі образів стріт-арту Стамбула). - C. 203-210.
  22. Шумакова С. Мистецькі пріоритети інновацій театру: виклики часу чи втеча від архаїки сприйняття?. - C. 211-220.
  23. Trocha B. Heroes make you think. - C. 221-230.
  24. Юр М. Конвенціональний живопис як форма відображення ідеології тоталітарної системи. - C. 231-242.
  25. Яцик І. Платформа "Новітні спрямування" 2013 року: проблематика контенту, інституційна роль та практика реалізації проектів "Індустріальний Едем". - C. 243-254.
  26. Савчук І. "Варшавська осінь" 1950-1960-х і український комунікативний контекст. - C. 255-270.
  27. Смирна Л. Невловний сенс нонконформізму. Зауваги щодо контексту функціонування поняття в Україні. - C. 271-278.
2019
Вип. 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського