Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2019/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету : зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
- Barantsova I., Kotlyarova V., Tkach M. Communicative aspects of intercultural education. - C. 9-19.
- Брянцева Г., Брянцев О. Формування в бакалаврів навичок візуалізації слайдів в електронних презентаціях. - C. 20-26.
- Гапотій В. Парадигма сучасної правової науки та освітнього процесу в Новій українській школі. - C. 27-32.
- Гузій Н., Тадеуш О. Досвід проєктування дуальної системи підготовки фахівців культурно-дозвіллєвої сфери і рекреації: організаційно-методичні аспекти. - C. 33-42.
- Dobrovolska S., Opyr M., Myronenko N., Panchyshyn S. Intercultural competence as a modern requirement to young specialists. - C. 43-49.
- Мілько Н. Багатофункціональність міжкультурного діалогу в навчальному процесі закладів вищої освіти. - C. 50-54.
- Москальова Л. Практична діяльність майбутніх педагогів дошкільної освіти: аналіз міжнародного досвіду. - C. 55-59.
- Покась Л., Логвіна-Бик Т. Теоретико-методичні засади особистісно-професійного розвитку вчителя (на основі Концепції Нової української школи). - C. 60-65.
- Білецька М., Сопіна Я. Індивідуально-психологічні особливості розвитку інтересу до музичного виконавства в молодших підлітків. - C. 66-72.
- Журавльова Л. Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. - C. 73-79.
- Кучеренко І. Модель формування інформатичної компетентності у студентів медичних закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 80-86.
- Матюха Г., Кузнєцова Є. Особливості навчання англійської мови старшокласників з особливими освітніми потребами. - C. 87-94.
- Нагорна Г. Професійне мислення музиканта в умовах перетворення системи вищої музичної освіти. - C. 95-99.
- Шевченко Ю. Удосконалення готовності студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів: зарубіжний і вітчизняний досвід. - C. 100-107.
- Андрющенко Я. Організаційні засади підготовки бакалаврів готельно-ресторанного бізнесу в умовах англомовного освітньо-цифрового мережевого середовища. - C. 108-112.
- Волков О., Волкова В. Дидактичне конструювання LEGO та його застосування в музичному дошкільному вихованні. - C. 113-119 .
- Гончарова О., Калужська Лі., Фаліна Г. Міжкультурна компетентність як складник професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя англійської мови в початковій школі. - C. 120-125.
- Зайцева Н. Візуалізація як невіддільний аспект навчання студентів немовних спеціальностей англійської мови. - C. 126-132.
- Логвіна-Бик Т., Бик Н. Використання казок на уроках біології. - C. 133-139.
- Максимов О., Шевчук Т. Методика формування понять про основні класи неорганічних сполук. - C. 140-144.
- Однороманенко М. Розвиток сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в освіті та їх застосування у викладанні іноземних мов у технічних ЗВО. - C. 145-150.
- Сімкіна М. Перспективи використання сервісів Web 2.0 в навчальній практиці. - C. 151-155.
- Смалько О. Вивчення студентами можливостей сучасних інформаційних систем. - C. 156-161.
- Супрун О. Використання інтерактивних методів навчання в процесі викладання іноземної мови студентам немовних спеціальностей. - C. 162-169.
- Tarasenko T., Kulykova L., Hostischeva N., Riabukha T. Methodological principles of preparation of philology teachers for the implementation of intercultural communication. - C. 170-179.
- Давидова С. Дисципліна "Основи творчого проєктування" у фаховій підготовці вчителів образотворчого мистецтва Нової української школи. - C. 180-185.
- Іванова Н. Проєктна компетентність майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи: структура, критерії та показники сформованості. - C. 186-195.
- Лисаков С. Реактивація категорії "провідництво" в царині національної освіти. - C. 196-200.
- Скиба Г. Тьюторський супровід в умовах інклюзивної освіти як актуальна педагогічна проблема. - C. 201-205.
- Відомості про авторів. - C. 206-208.
| 2019 | | № 1 (22)
|
|
|
|