Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2016/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету
: зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта у філософсько-антропологічних рефлексіях

  4. Гавриленко К. Методологічні підходи та принципи професійної підготовки аграрників в Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 12-19.
  5. Ідрісова Н. Проблемы повышения эффективности действия школьного образования в аспекте личностно-ориентированного обучения. - C. 20-24.
  6. Круглик В. Аналіз змісту дисципліни "Вступ до спеціальності" в професійній підготовці інженерів-програмістів. - C. 25-32.
  7. Миронюк Т. Ключові поняття проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя біології. - C. 33-39.
  8. Москалик Г. Формування та розвиток дошкільної освіти м. Кременчука Полтавської області на початку другої половини ХХ століття. - C. 40-45.
  9. Назарук С., Коновалюк-Нікітін Х. Образование в мультикультурных классах (на примере некоторых начальных школ Бяльского повета)). - C. 46-51.
  10. Осадча К. Тьюторство як простір для педагогічної діяльності. - C. 52-60.
  11. Потапчук Т. Формування морально-духовних цінностей студентів у хоровому колективі вищого навчального закладу. - C. 61-69.
  12. Прокоф’єв Є. Історико-культурологічний підхід до процесу вивчення загальнопедагогічних дисциплін. - C. 70-76.
  13. Свердлова І., Рубцова М. Навчання майбутніх учителів конструктивного розв’язання конфліктів у системі освіти. - C. 77-83.
  14. Староста В., Герц М. Адаптація майбутніх учителів початкових класів до навчання у вищому навчальному закладі. - C. 84-88.
  15. Фальштинська Ю. Віртуальне навчальне середовище – невіддільний складник дистанційного навчання. - C. 89-93.
  16. Халемендик Ю. Методика дослідження ефективності моделі розвитку міжкультурної професійної компетентності майбутніх магістрів педагогіки вищої школи в неформальній освіті. - C. 94-99.
  17. Педагогіка і психологія розвитку творчої особистості

  18. Куликова Л., Зіненко Н. Формування професійних компетентностей у навчальних закладах. - C. 100-105.
  19. Падалка О. Рефлексивний компонент у структурі пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів. - C. 106-110.
  20. Сопіна Я. Деякі концептуальні підходи до формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах професійної підготовки. - C. 111-115.
  21. Староста В., Химич О. The style of pedagogical activity of elementary school teachers: diagnostics of formation and development. - C. 116-121.
  22. Федорова М. Теоретико-методологічний аналіз поняття "моральні цінності особистості". - C. 122-126.
  23. Чорна В., Яковенко І. Виховання дітей старшого дошкільного й молодшого шкільного віку засобами мистецтва (з досвіду Павлиської школи). - C. 127-132.
  24. Шевченко Ю., Нестеровська Д. Розвиток слухового сприймання й уваги в дітей молодшого шкільного віку. - C. 133-136.
  25. Сучасна педагогічна освіта: проблеми та перспективи

  26. Даць О. Вивчення медичної апаратури квантово-механічних методів дослідження й радіаційної фізики задопомогою віртуальних навчальних програм. - C. 137-142.
  27. Ідрісов Б. Определение компонентов системной подготовки будущего педагога в контексте компетентностного обучения. - C. 143-150.
  28. Мазурок Т., Черних В. Знання-орієнтовані технології в процесі визначення сформованості ІКТ-компетентностей учнів початкової школи на уроках інформатики. - C. 151-156.
  29. Малежик М., Привольнев М. Можливості аналізу SPSS STATISTICS для опрацювання результатів тестування. - C. 157-162.
  30. Мелаш В., Гнатів О., Варениченко А. Екологізація культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: напрями координації. - C. 163-166.
  31. Молодиченко В., Сердюк А. Формування природничо-екологічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 167-170.
  32. Назарук С., Нікітін С. Формы популяризации и изучения английского языка (на материале исследований, проведенных в избранных начальных школах города Бяла Подляска). - C. 171-177.
  33. Осадча К., Марчук М. Аналіз понятійного апарату парадигми візуального програмування. - C. 178-182.
  34. Рогушина Ю. Построение персонифицированных онтологических баз знаний на основе семантических Wiki-ресурсов. - C. 183-188.
  35. Руднік Ю. Критеріальний підхід до визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов. - C. 189-193.
  36. Сергієнко В., Войтович О. Інформатизація навчального процесу підготовки майбутніх екологів. - C. 194-199.
  37. Сліпухіна І., Чернецький І. Цифровий вимірювальний комплекс як формувальний чинник STEM-орієнтованого освітнього середовища. - C. 200-209.
  38. Стотика І., Власенко Е., Стотика О. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 210-216.
  39. Ткачук Г. Компетентнісний підхід у процесі технічної підготовки вчителя інформатики. - C. 217-222.
  40. Четверикова Т. Формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкової школи. - C. 223-227.
  41. Освіта дорослих

  42. Антас-Ящук А. Проблема бездомности. Избранные экзистенциальные аспекты. - C. 228-233.
  43. Криволап О. Педагогічні умови підготовки вчителів до розвитку творчого потенціалу учнів у післядипломній освіті. - C. 234-239.
  44. Кучина К. Особливості навчання дорослих людей з інвалідністю. - C. 240-246.
  45. Рогуська А. Молодежь в сфере локальных СМИ в Польше и Чехии (на материале авторских исследований). - C. 247-257.
  46. Аспірантскі студії

  47. Дущенко О. Викладання навчальної дисципліни "Інтернет-технології" у вищих навчальних закладах студентам спеціальності "Інформатика". - C. 258-268.
  48. Татарнікова А. Модель формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту. - C. 269-274.
  49. Тітова С. Актуальні проблеми впровадження змісту, форм та методів підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей до професійної діяльності в інноваційному освітньому середовищі. - C. 275-279.
  50. Відомості про авторів. - C. 280-288.
2016
№ 1 (16)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського