Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2016/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету : зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
Освіта у філософсько-антропологічних рефлексіях
- Гавриленко К. Методологічні підходи та принципи професійної підготовки аграрників в Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 12-19.
- Ідрісова Н. Проблемы повышения эффективности действия школьного образования в аспекте личностно-ориентированного обучения. - C. 20-24.
- Круглик В. Аналіз змісту дисципліни "Вступ до спеціальності" в професійній підготовці інженерів-програмістів. - C. 25-32.
- Миронюк Т. Ключові поняття проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя біології. - C. 33-39.
- Москалик Г. Формування та розвиток дошкільної освіти м. Кременчука Полтавської області на початку другої половини ХХ століття. - C. 40-45.
- Назарук С., Коновалюк-Нікітін Х. Образование в мультикультурных классах (на примере некоторых начальных школ Бяльского повета)). - C. 46-51.
- Осадча К. Тьюторство як простір для педагогічної діяльності. - C. 52-60.
- Потапчук Т. Формування морально-духовних цінностей студентів у хоровому колективі вищого навчального закладу. - C. 61-69.
- Прокоф’єв Є. Історико-культурологічний підхід до процесу вивчення загальнопедагогічних дисциплін. - C. 70-76.
- Свердлова І., Рубцова М. Навчання майбутніх учителів конструктивного розв’язання конфліктів у системі освіти. - C. 77-83.
- Староста В., Герц М. Адаптація майбутніх учителів початкових класів до навчання у вищому навчальному закладі. - C. 84-88.
- Фальштинська Ю. Віртуальне навчальне середовище – невіддільний складник дистанційного навчання. - C. 89-93.
- Халемендик Ю. Методика дослідження ефективності моделі розвитку міжкультурної професійної компетентності майбутніх магістрів педагогіки вищої школи в неформальній освіті. - C. 94-99.
Педагогіка і психологія розвитку творчої особистості
- Куликова Л., Зіненко Н. Формування професійних компетентностей у навчальних закладах. - C. 100-105.
- Падалка О. Рефлексивний компонент у структурі пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів. - C. 106-110.
- Сопіна Я. Деякі концептуальні підходи до формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах професійної підготовки. - C. 111-115.
- Староста В., Химич О. The style of pedagogical activity of elementary school teachers: diagnostics of formation and development. - C. 116-121.
- Федорова М. Теоретико-методологічний аналіз поняття "моральні цінності особистості". - C. 122-126.
- Чорна В., Яковенко І. Виховання дітей старшого дошкільного й молодшого шкільного віку засобами мистецтва (з досвіду Павлиської школи). - C. 127-132.
- Шевченко Ю., Нестеровська Д. Розвиток слухового сприймання й уваги в дітей молодшого шкільного віку. - C. 133-136.
Сучасна педагогічна освіта: проблеми та перспективи
- Даць О. Вивчення медичної апаратури квантово-механічних методів дослідження й радіаційної фізики задопомогою віртуальних навчальних програм. - C. 137-142.
- Ідрісов Б. Определение компонентов системной подготовки будущего педагога в контексте компетентностного обучения. - C. 143-150.
- Мазурок Т., Черних В. Знання-орієнтовані технології в процесі визначення сформованості ІКТ-компетентностей учнів початкової школи на уроках інформатики. - C. 151-156.
- Малежик М., Привольнев М. Можливості аналізу SPSS STATISTICS для опрацювання результатів тестування. - C. 157-162.
- Мелаш В., Гнатів О., Варениченко А. Екологізація культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: напрями координації. - C. 163-166.
- Молодиченко В., Сердюк А. Формування природничо-екологічної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 167-170.
- Назарук С., Нікітін С. Формы популяризации и изучения английского языка (на материале исследований, проведенных в избранных начальных школах города Бяла Подляска). - C. 171-177.
- Осадча К., Марчук М. Аналіз понятійного апарату парадигми візуального програмування. - C. 178-182.
- Рогушина Ю. Построение персонифицированных онтологических баз знаний на основе семантических Wiki-ресурсов. - C. 183-188.
- Руднік Ю. Критеріальний підхід до визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов. - C. 189-193.
- Сергієнко В., Войтович О. Інформатизація навчального процесу підготовки майбутніх екологів. - C. 194-199.
- Сліпухіна І., Чернецький І. Цифровий вимірювальний комплекс як формувальний чинник STEM-орієнтованого освітнього середовища. - C. 200-209.
- Стотика І., Власенко Е., Стотика О. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 210-216.
- Ткачук Г. Компетентнісний підхід у процесі технічної підготовки вчителя інформатики. - C. 217-222.
- Четверикова Т. Формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкової школи. - C. 223-227.
Освіта дорослих
- Антас-Ящук А. Проблема бездомности. Избранные экзистенциальные аспекты. - C. 228-233.
- Криволап О. Педагогічні умови підготовки вчителів до розвитку творчого потенціалу учнів у післядипломній освіті. - C. 234-239.
- Кучина К. Особливості навчання дорослих людей з інвалідністю. - C. 240-246.
- Рогуська А. Молодежь в сфере локальных СМИ в Польше и Чехии (на материале авторских исследований). - C. 247-257.
Аспірантскі студії
- Дущенко О. Викладання навчальної дисципліни "Інтернет-технології" у вищих навчальних закладах студентам спеціальності "Інформатика". - C. 258-268.
- Татарнікова А. Модель формування професійної компетентності студентів музичних спеціальностей з арт-менеджменту. - C. 269-274.
- Тітова С. Актуальні проблеми впровадження змісту, форм та методів підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей до професійної діяльності в інноваційному освітньому середовищі. - C. 275-279.
- Відомості про авторів. - C. 280-288.
| 2016 | | № 1 (16)
|
|
|
|