Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2019/26(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антонець Н. Тенденції реформування шкільної освіти в Україні: школа соціальної реабілітації (кінець ХХ ст.). - C. 8-14.
  4. Березкіна О., Височин О. Моніторинг дослідження впливу організації здоров’язберігальної діяльності закладу вищої освіти на формування здорового способу життя підлітків. - C. 14-18.
  5. Бесарабчук Г. Педагогічні умови використання моделі управління підготовкою учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою до служби в збройних силах України. - C. 19-27.
  6. Вонсович В., Вонсович Г. Проблема поточного та періодичного контролю знань студентів у практиці вищої школи XIX століття. - C. 28-33.
  7. Гилярська О. Риторична підготовка майбутніх учителів у педагогічних коледжах на засадах компетентнісного підходу. - C. 34-42.
  8. Голуб Л., Шаповал Є. Методологія формування професійної динамічності та її значення в процесі становлення компетентності вчителя фізичної культури. - C. 42-46.
  9. Горбатюк О. Управлінські аспекти формування професійно-педагогічної культури викладача в умовах ЗВО. - C. 47-51.
  10. Гуменюк І. Формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілю. - C. 52-57.
  11. Давидова М. Особливості управління процесом формування готовності вихователів закладу дошкільної освіти до інноваційної діяльності. - C. 57-63.
  12. Демченко О., Вацьо М. Пізнавально-синкретична складова в підготовці майбутніх вихователів до розвитку соціальної обдарованості дітей. - C. 64-70.
  13. Дічек Н. Психолого-педагогічні моделі особистісно зорієнтованого виховання (період незалежності України. - C. 70-77.
  14. Казаннікова О. Зміст та науково-методичне забезпечення моделі формування професійної компетеності майбутніх соціальних педагогів у процесі виробничої практики. - C. 78-91.
  15. Калюжка Н., Самойленко Н. Сторітеллінг як один із методів підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивного класу. - C. 92-98.
  16. Кириленко Г., Кириленко О. Аналіз причин виникнення проблеми впровадження "міфотворчих" декларацій європейських стандартів теоретико-правових засад фізичного виховання студентської молоді в Україні та обґрунтування необхідності її розв'язання. - C. 98-104.
  17. Ковальчук Г. Діяльність літніх таборів праці і відпочинку в системі трудової підготовки старшокласників у кінці 60-х – початку 80-х років XX століття в Україні. - C. 104-111.
  18. Ковчин Н. Роль шкільної економічної освіти у формуванні підприємницької компетентності старшокласників. - C. 112-117.
  19. Кононова М. Майстер-клас – технологія підготовки майбутнього дефектолога до професійної діяльності. - C. 117-121.
  20. Кучинська І. Психолого-педагогічні особливості організаційних спрямувань у дошкільній освіті в умовах сучасного реформування. - C. 122-126.
  21. Ликтей Л. Формування методичної компетентності майбутнього вчителя нової української школи у контексті ідей І.А. Зязюна. - C. 126-131.
  22. Мазур Д. Розвиток професійної рефлексії керівника інструментального колективу як педагогічна проблема. - C. 131-137.
  23. Мозгальова Н., Герасимова І. Обдаровані діти: виявлення, навчання, розвиток. - C. 138-143.
  24. Московчук Л. Структурні компоненти естетичного виховання здобувачів початкової освіти. - C. 143-149.
  25. Назаренко Т. Методичні засади функціонування географічної освіти на профільному рівні навчання в ліцеї. - C. 149-155.
  26. Олійник Н. Професійна підготовка майбутнього вчителя економіки. - C. 155-160.
  27. Онищук Л. Проектування освітнього середовища гімназії. - C. 161-167.
  28. Петришин О. Упровадження стренфлексу як засобу професійно-прикладної фізичної підготовки у систему фізичного виховання студентів-медиків. - C. 167-171.
  29. Поліщук С. Розвиток закладів вищої освіти в Україні у 20-х рр. ХХ ст. та управління ними. - C. 172-178.
  30. Пукас І. Теоретико-практичні основи розвитку професійно-педагогічної компетентності сучасного педагога. - C. 178-183.
  31. Сагач О. Закономірності формування студента як суб'єкта неперервного професійного зростання. - C. 183-188.
  32. Сембрат А. Особливості функціонування особистісно зорієнтованої технології виховання в освіті. - C. 188-194.
  33. Ситник П. Фахова підготовка майбутніх юристів у закладах вищої освіти: сучасний стан і проблематика. - C. 194-197.
  34. Ткач Л. Практична підготовка майбутніх техніків-технологів зі спеціальності "Виробництво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчових концентратів": досвід, стан і проблеми. - C. 198-205.
  35. Цюняк О. Професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності у контексті ідей І.А. Зязюна. - C. 206-211.
  36. Чумак М. Соціокультурна роль науково-педагогічної інтелігенції у розвитку вітчизняного просвітництва ХІХ століття. - C. 211-216.
  37. Шевченко С. Розвиток навчально-виховних закладів для дітей із особливими освітніми потребами в умовах незалежної України (1991-2000 рр.). - C. 216-222.
  38. Яковишена Л. Компоненти фахової компетентності майбутніх молодших медичних спеціалістів. - C. 222-227.
  39. Яцемірська І., Поліщук С. Особливості реалізації інклюзивної освіти в Україні. - C. 228-232.
  40. Блашкова О. Формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів природничих дисциплін як педагогічна проблема. підходи до її розв'язання. - C. 233-239.
  41. Войтович О., Перетятько В. Організація групової роботи студентів університету під час вивчення курсу "Фізіологія та біохімія рослин". - C. 239-245.
  42. Гнатенко О. Розв’язування нестандартних арифметичних завдань як складова формування математичної компетентності учнів початкової школи. - C. 246-252.
  43. Запорожченко Т. Модель формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів засобами інноваційних технологій. - C. 252-257.
  44. Панченко В. Формування усвідомлених і міцних обчислювальних навичок як складової предметно-математичної компетентності молодшого школяра. - C. 258-262.
  45. Плахтій П., Рубановська Н., Колодій В. Вплив вправ ЛФК і профілактора Євмінова на розвиток статичної витривалості м'язів з метою профілактики та корекції порушень постави у школярів. - C. 263-267.
  46. Смалько О. Вивчення студентами онлайн-сервісів, пов'язаних iз організацією поїздок. - C. 267-271.
2019
Вип. 26(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського