Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2018/24(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський- Титул.
- Зміст.
- Бахмат Н. Педагогічна підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах реформування освіти. - C. 9-18.
- Березкіна О., Кошельник Т., Кошель В. Актуалізація проблеми формування свідомого ставлення особистості до здорового способу життя. - C. 18-23.
- Бодак Л. Теоретико-методичні засади виховання у педагогічній спадщині О. Макарушки. - C. 23-28.
- Боднар Д. Історико-педагогічні дослідження О. Мазуркевичем педагогічних поглядів передових діячів освіти, науки і культури дорадянської доби в контексті розвитку педагогічної науки. - C. 29-37.
- Боровець О. Проектні технології як засіб реалізації діяльнісного підходу до організації професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 38-42.
- Буклов Ю. Народознавчий гурток як форма національно-патріотичного виховання учнівської молоді. - C. 43-49.
- Бхіндер Н. Інтерактивні технології у підготовці прикордонників у відомчих навчальних закладах республіки Індія. - C. 49-56.
- Вонсович В. Удосконалення професійної компетентності викладача закладу вищої освіти. - C. 56-61.
- Герасимова І. Методологічні принципи формування професійної мобільності майбутніх фахівців із вищою освітою. - C. 62-68.
- Голуб Л., Гогоць В. Дослідження впливу соціальних чинників фізкультурно-спортивної діяльності на формування здорового способу життя особистості. - C. 69-74.
- Горбатюк О. Компетентнісний підхід щодо розвитку управлінської майстерності сучасного керівника навчального закладу. - C. 75-79.
- Даниляк Р. Виховання загальнолюдських чеснот як складова морального виховання молодших школярів засобами дитячої періодики. - C. 80-85.
- Дічек Н. Проблема індивідуалізації навчання школярів у суверенній Україні крізь внесок у її вирішення В.Г. Кременя (біографічний підхід). - C. 86-94.
- Довгань О., Соколан О. Психолого-педагогічні особливості навчально-виховної діяльності учнів підліткового віку. - C. 95-102.
- Ельбрехт О. Проблеми термінології в освіті. - C. 102-108.
- Ілляш С. Професійна компетентність майбутнього вчителя початкової школи у системі підготовки до педагогічної діяльності. - C. 109-114.
- Кириленко Г., Кириленко О., Воліченко А. Чинники здоров’язбережувальної діяльності навчального закладу. - C. 114-120.
- Кліпа Ю. Педагогічні етапи готовності економістів-підприємців до професійної освіти. - C. 120-126.
- Ковальчук Г. Організація професійної освіти у міжшкільних навчально-виробничих комбінатах України в 70-80 рр. XX ст.. - C. 126-133.
- Колток Л., Заяць О. Місце та роль педагогічного дискурсу в освітньому процесі вищої школи. - C. 134-137.
- Косарєва Г., Руденко Н. Аналіз сформованості поведінкового компонента толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів. - C. 138-143.
- Kurlishchuk I., Аleksieieva O. University student volunteering as a modern trend in Ukrainian higher education. - C. 143-149.
- Кучинська І. Професійна компетентність науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти: ключові орієнтири, завдання й результат. - C. 149-153.
- Лісовець О. Формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників на засадах компетентнісного підходу. - C. 153-158.
- Мажец Б. Професійний розвиток педагогів дошкільних закладів Польщі. - C. 159-164.
- Марущак М., Криницька І., Бекус І., Мазур Л., Петренко Н. Цінність науково-дослідної роботи в університетській підготовці медичних кадрів. - C. 164-168.
- Муращенко О. Ретроспективний аналіз розвитку інтегративних процесів в освіті. - C. 169-175.
- Могорита В. Тенденції українського підручникотворення на прикладі підручника історії для 6 класу закладів загальної середньо ї освіти. - C. 175-180.
- Назаренко Т. Наукові поняття як засіб формування в учнів ліцею предметної компетентності. - C. 181-186.
- Науменко С. Результати апробації моніторингової системи оцінювання природничо-наукової компетентності учнів закладу загальної середньо ї освіти (із застосуванням тестових технологій). - C. 186-192.
- Олійник Н. Мотиваційний процес та його реалізація в процесі застосування методів навчання. - C. 193-198.
- Оніщук І. Іншомовна освіта як невід’ємна складова освітнього процесу у закладах вищої освіти України. - C. 198-203.
- Остапова О., Остапов А. Фізична культура професійно-прикладної спрямованості як невід’ємна складова загальної культури особистості сучасного фахівця. - C. 204-210.
- Палюх M., Шайна К. Национальный реестр правонарушителей, совершивших проступки сексуального характера, как важный элемент системной защиты интересов социума. - C. 210-218.
- Петришин Л. Позитивні девіації як соціально-культурний феномен особистісного розвитку. - C. 218-224.
- Плєтіке А. Особливості міжособистісних стосунків підлітків з порушенням слуху. - C. 224-232.
- Поліщук В. Релігійний туризм, його значення та роль у виховному процесі та становленні особистості. - C. 232-236.
- Поліщук С. Виховання дітей у контексті вчень зарубіжних педагогів-реформаторів. - C. 237-242.
- Поліщук С. Реформування вітчизняної освітньої системи в період національно-визвольних змагань (20-ті рр. ХХ ст.). - C. 243-248.
- Савош В. Освіта дорослих у ранзі суб’єкт орієнтованого складника системи неперервної освіти. - C. 248-254.
- Сагач О. Професійне зростання вчителів як складова неперервної педагогічної освіти у скандинавських країнах. - C. 254-260.
- Садова І. Формування толерантності учнів початкової школи до дітей із особливими освітніми потребами. - C. 260-265.
- Старокожко О. Дескриптивний континуум структури аксіологічної парадигми управління освітою. - C. 265-270.
- Трубачева С. Дидактичні особливості метапредметних педагогічних технологій в умовах профільного навчання. - C. 271-276.
- Черненко Г. Соціалізація особистості молодшого школяра на уроках "Я у світі”. - C. 277-282.
- Чорноус О. Дидактичні особливості мультимедійної складової у педагогічній технології з розвитку критичного мислення старшокласників. - C. 282-287.
- Шевченко С. Розвиток шкіл із єврейською мовою навчання в умовах незалежної України як відображення зовнішньо ї диференціації в організації шкільної освіти (1991-2010). - C. 287-294.
- Шелудько І. Формування педагогічних умов використання інформаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-викладачів швейного профілю. - C. 295-299.
- Юхимець О. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх правознавців в умовах інтеграційних процесів. - C. 300-304.
- Балакірєва В. Компоненти підготовки майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи. - C. 305-311.
- Гнатенко О. Формування алгоритмічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування задач. - C. 311-317.
- Грошовенко О., Присяжнюк Л. Педагогічні умови формування основ екологічної культури молодших школярів у контексті освітніх інновацій. - C. 317-324.
- Комарова О. Принципи формування системи знань старшокласників у процесі навчання біології. - C. 324-329.
- Максимова О. Формування екологічної компетентності як складової готовності дитини до школи. - C. 329-334.
- Перетятько В. Деякі аспекти формування професійної компетентності у майбутніх учителів біології. - C. 335-340.
- Стахова І. Ґенеза проблеми формування природничої компетентності вчителя початкової школи у вітчизняних та зарубіжних психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 340-347.
| 2018 | | Вип. 24(1)
|
|
|
|