Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2015/19(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський- Титул.
- Зміст.
- Алтухов В. Питання естетичного виховання дитини в сім’ї в історії зарубіжної педагогіки. - C. 9-13.
- Барбаш Є. Особливості розвитку системи контролю іншомовних навчальних досягнень учнів у школах України (90-ті роки XX століття). - C. 14-19.
- Бардінов А. Підготовка гувернерських кадрів у сучасному освітньому просторі. - C. 20-25.
- Березкіна О., Кушніренко С. Пошук нових підходів для вдосконалення якості навчального процесу з урахуванням рівня розвитку фізичних якостей сучасного студента. - C. 25-29.
- Ващенко Л. Погляд на профільне навчання учасників навчального процесу. - C. 29-34.
- Веліканова Г. Безперервна підготовка педагогічних кадрів у системі професійної освіти Іспанії. - C. 35-39.
- Власенко Н., Кириленко Г., Кириленко О. Особливості впливу об’єктивних і суб’єктивних чинників навчальної діяльності на організм студентської молоді. - C. 40-45.
- Водяна О. Методичні основи формування професійної готовності майбутніх соціальних працівників до соціального супроводу сімей, у яких перебувають діти під опікою. - C. 45-50.
- Воронова С. Самоосвіта керівника загальноосвітнього навчального закладу: реалії часу. - C. 51-57.
- Гoрбaтюк O. Проблеми iмплeмeнтaцiї ocoбиcтicнo-oрiєнтoвaнoгo пiдxoду в практику профeciйної підготовки мaйбутньoгo вчитeля. - C. 58-63.
- Дічек Н. Доробок українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчання (кінець 1970-х – 1980-ті роки). - C. 63-70.
- Долинський Є. Дидактичні функції інтернет-технологій у професійно-практичній підготовці бакалаврів спеціальності переклад. - C. 71-77.
- Донченко В. Основні напрями міжнародної діяльності університетів України. - C. 78-83.
- Карпенко О. Спадщина польських педагогів як джерело творчого проектування власної опікунсько-виховної діяльності з дітьми. - C. 84-88.
- Ковальчук Г. Виробничі екскурсії у системі трудового виховання в загальноосвітніх закладах України у 30-х роках XX ст.. - C. 89-95.
- Корогод Т. Експериментальна перевірка технології формування досвіду самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних спеціальностей під час навчання іншомовного професійного спілкування. - C. 95-104.
- Костюк О. Підготовка канадських учителів до ефективної професійної діяльності з ґендерного виховання учнів. - C. 105-110.
- Кравцова Н. Розробка ідей саморозвитку і самореалізації дитини в педагогічний спадщині Джона Дьюї. - C. 111-117.
- Бачинська М. Естетизація виховної дії в педагогічних поглядах Н.Й. Волошиної. - C. 118-123.
- Горбачевська О. Стан обізнаності майбутніх фахівців-філологів з інформаційних технологій. - C. 124-129.
- Гудима Н. Інформаційні технології навчання в початкових класах у процесі вивчення граматичних категорій іменника. - C. 130-137.
- Кужель О. Особливості формування вмінь англомовного читання в учнів основної школи. - C. 137-142.
- Липчанко-Ковачик О. Компоненти, критерії, показники та рівні готовності бакалаврів-філологів до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності. - C. 142-147.
- Майєр Н. Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: компетентнісний підхід. - C. 148-154.
- Мартиненко В. Моделювання уроків літературного читання під час опрацювання художніх текстів. - C. 154-160.
- Мартіна О. Основи граматико-стилістичної роботи в початкових класах. - C. 161-164.
- Мусійовська О. Формування мотивації студента в умовах комбінованого навчання іноземних мов. - C. 165-170.
- Андрусенко І. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку системи екологічної освіти в Україні. - C. 171-176.
- Бардінов О. Синтетичний семінар як засіб формування у майбутнього фахівця фізкультурного профілю ділових етичних взаємин з менеджменту у туристичній діяльності. - C. 176-181.
- Борисюк Л. Модель формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи на основі вивчення хіміко-біологічних дисциплін. - C. 182-186.
- Брушневська І. Види і функції ймовірного прогнозування. - C. 186-191.
- Гнатенко О. Підвищення професійного рівня майбутніх учителів початкової школи на основі впровадження зарубіжних технологічних підходів до навчання математики. - C. 191-197.
- Голуб Л., Гогоць В., Воліченко А. Педагогічне спілкування як система комунікативних знань, умінь та навичок майбутнього фахівця фізичної культури. - C. 197-202.
- Гроголь О. Методи та особливості підбору кандидатів на службу в підрозділи управління державної охорони України. - C. 202-207.
- Загнибіда Р. Акмеологічні ресурси розвитку майбутніх фахівців із туризму та формування їх професіоналізму. - C. 208-213.
- Корносенко О. Особливості організації процесу підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах. - C. 214-219.
- Ліба О. Використання інноваційних технологій навчання математики в початковій школі як педагогічна проблема. - C. 219-224.
- Лупало О. Проблематика інтеграції спортивної та фізичної культури у розвиток сучасних практик фізичного виховання. - C. 224-229.
- Мисів В., Юрчишин Ю. Стан використання сучасних інформаційних засобів у вирішення завдання із залучення студентів до рухової активності оздоровчої спрямованості. - C. 229-234.
- Аліксійчук О. Організація та проведення музичних віталень та абонементів у загальноосвітній школі. - C. 235-240.
- Бодрова Т. Методична підготовка майбутніх учителів музики з позицій задачного підходу. - C. 241-246.
- Борисова Т. Художньо-інтегративні технології як засіб оптимізації вокально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики. - C. 246-252.
- Боршуляк А. Особливості інтерпретації клавірних творів Й.С. Баха пасіонного характеру. - C. 252-257.
- Ван Інзюнь Принципові засади інструментального навчання студентів з КНР у системі музично-педагогічної освіти України. - C. 258-262.
- Воєвідко Л. Традиції як поліфункціональне суспільно-історичне явище. - C. 263-268.
- Карпенко Т. Критерії та показники готовності майбутніх педагогів-музикантів до концертмейстерсько-педагогічної діяльності. - C. 268-273.
- Козир А., Кучменко Е. Мистецькі національні традиції як методична основа у формуванні освітнього простору Китаю. - C. 274-278.
- Куева Давіл Луїс Сократес Технологія формування рефлексивної компетентності вчителя музики в процесі професійної підготовки. - C. 279-283.
- Кузнєцова О. Дитяче хорове виконавство в культурно-мистецькому становленні особистості. - C. 283-289.
- Лі Сянчжень Специфіка підготовки майбутніх учителів музики до організації вокально-хорової діяльності учнів. - C. 289-293.
- Лін Сяо Педагогічні умови формування виконавських умінь підлітків в процесі вокального навчання. - C. 293-298.
- Бабюк Т. Роль наступності між дошкільним навчальним закладом і початковою школою у формуванні здорового способу життя дітей. - C. 299-305.
- Газіна І. Ейдетика в дошкільній освіті. - C. 305-310.
- Каньоса Н. Театрально-ігрова діяльність як ефективний засіб збагачення словника старших дошкільників. - C. 311-316.
| 2015 | | Вип. 19(1)
|
|
|
|