Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2015/19(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алтухов В. Питання естетичного виховання дитини в сім’ї в історії зарубіжної педагогіки. - C. 9-13.
  4. Барбаш Є. Особливості розвитку системи контролю іншомовних навчальних досягнень учнів у школах України (90-ті роки XX століття). - C. 14-19.
  5. Бардінов А. Підготовка гувернерських кадрів у сучасному освітньому просторі. - C. 20-25.
  6. Березкіна О., Кушніренко С. Пошук нових підходів для вдосконалення якості навчального процесу з урахуванням рівня розвитку фізичних якостей сучасного студента. - C. 25-29.
  7. Ващенко Л. Погляд на профільне навчання учасників навчального процесу. - C. 29-34.
  8. Веліканова Г. Безперервна підготовка педагогічних кадрів у системі професійної освіти Іспанії. - C. 35-39.
  9. Власенко Н., Кириленко Г., Кириленко О. Особливості впливу об’єктивних і суб’єктивних чинників навчальної діяльності на організм студентської молоді. - C. 40-45.
  10. Водяна О. Методичні основи формування професійної готовності майбутніх соціальних працівників до соціального супроводу сімей, у яких перебувають діти під опікою. - C. 45-50.
  11. Воронова С. Самоосвіта керівника загальноосвітнього навчального закладу: реалії часу. - C. 51-57.
  12. Гoрбaтюк O. Проблеми iмплeмeнтaцiї ocoбиcтicнo-oрiєнтoвaнoгo пiдxoду в практику профeciйної підготовки мaйбутньoгo вчитeля. - C. 58-63.
  13. Дічек Н. Доробок українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчання (кінець 1970-х – 1980-ті роки). - C. 63-70.
  14. Долинський Є. Дидактичні функції інтернет-технологій у професійно-практичній підготовці бакалаврів спеціальності переклад. - C. 71-77.
  15. Донченко В. Основні напрями міжнародної діяльності університетів України. - C. 78-83.
  16. Карпенко О. Спадщина польських педагогів як джерело творчого проектування власної опікунсько-виховної діяльності з дітьми. - C. 84-88.
  17. Ковальчук Г. Виробничі екскурсії у системі трудового виховання в загальноосвітніх закладах України у 30-х роках XX ст.. - C. 89-95.
  18. Корогод Т. Експериментальна перевірка технології формування досвіду самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних спеціальностей під час навчання іншомовного професійного спілкування. - C. 95-104.
  19. Костюк О. Підготовка канадських учителів до ефективної професійної діяльності з ґендерного виховання учнів. - C. 105-110.
  20. Кравцова Н. Розробка ідей саморозвитку і самореалізації дитини в педагогічний спадщині Джона Дьюї. - C. 111-117.
  21. Бачинська М. Естетизація виховної дії в педагогічних поглядах Н.Й. Волошиної. - C. 118-123.
  22. Горбачевська О. Стан обізнаності майбутніх фахівців-філологів з інформаційних технологій. - C. 124-129.
  23. Гудима Н. Інформаційні технології навчання в початкових класах у процесі вивчення граматичних категорій іменника. - C. 130-137.
  24. Кужель О. Особливості формування вмінь англомовного читання в учнів основної школи. - C. 137-142.
  25. Липчанко-Ковачик О. Компоненти, критерії, показники та рівні готовності бакалаврів-філологів до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності. - C. 142-147.
  26. Майєр Н. Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: компетентнісний підхід. - C. 148-154.
  27. Мартиненко В. Моделювання уроків літературного читання під час опрацювання художніх текстів. - C. 154-160.
  28. Мартіна О. Основи граматико-стилістичної роботи в початкових класах. - C. 161-164.
  29. Мусійовська О. Формування мотивації студента в умовах комбінованого навчання іноземних мов. - C. 165-170.
  30. Андрусенко І. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку системи екологічної освіти в Україні. - C. 171-176.
  31. Бардінов О. Синтетичний семінар як засіб формування у майбутнього фахівця фізкультурного профілю ділових етичних взаємин з менеджменту у туристичній діяльності. - C. 176-181.
  32. Борисюк Л. Модель формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів сестринської справи на основі вивчення хіміко-біологічних дисциплін. - C. 182-186.
  33. Брушневська І. Види і функції ймовірного прогнозування. - C. 186-191.
  34. Гнатенко О. Підвищення професійного рівня майбутніх учителів початкової школи на основі впровадження зарубіжних технологічних підходів до навчання математики. - C. 191-197.
  35. Голуб Л., Гогоць В., Воліченко А. Педагогічне спілкування як система комунікативних знань, умінь та навичок майбутнього фахівця фізичної культури. - C. 197-202.
  36. Гроголь О. Методи та особливості підбору кандидатів на службу в підрозділи управління державної охорони України. - C. 202-207.
  37. Загнибіда Р. Акмеологічні ресурси розвитку майбутніх фахівців із туризму та формування їх професіоналізму. - C. 208-213.
  38. Корносенко О. Особливості організації процесу підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах. - C. 214-219.
  39. Ліба О. Використання інноваційних технологій навчання математики в початковій школі як педагогічна проблема. - C. 219-224.
  40. Лупало О. Проблематика інтеграції спортивної та фізичної культури у розвиток сучасних практик фізичного виховання. - C. 224-229.
  41. Мисів В., Юрчишин Ю. Стан використання сучасних інформаційних засобів у вирішення завдання із залучення студентів до рухової активності оздоровчої спрямованості. - C. 229-234.
  42. Аліксійчук О. Організація та проведення музичних віталень та абонементів у загальноосвітній школі. - C. 235-240.
  43. Бодрова Т. Методична підготовка майбутніх учителів музики з позицій задачного підходу. - C. 241-246.
  44. Борисова Т. Художньо-інтегративні технології як засіб оптимізації вокально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики. - C. 246-252.
  45. Боршуляк А. Особливості інтерпретації клавірних творів Й.С. Баха пасіонного характеру. - C. 252-257.
  46. Ван Інзюнь Принципові засади інструментального навчання студентів з КНР у системі музично-педагогічної освіти України. - C. 258-262.
  47. Воєвідко Л. Традиції як поліфункціональне суспільно-історичне явище. - C. 263-268.
  48. Карпенко Т. Критерії та показники готовності майбутніх педагогів-музикантів до концертмейстерсько-педагогічної діяльності. - C. 268-273.
  49. Козир А., Кучменко Е. Мистецькі національні традиції як методична основа у формуванні освітнього простору Китаю. - C. 274-278.
  50. Куева Давіл Луїс Сократес Технологія формування рефлексивної компетентності вчителя музики в процесі професійної підготовки. - C. 279-283.
  51. Кузнєцова О. Дитяче хорове виконавство в культурно-мистецькому становленні особистості. - C. 283-289.
  52. Лі Сянчжень Специфіка підготовки майбутніх учителів музики до організації вокально-хорової діяльності учнів. - C. 289-293.
  53. Лін Сяо Педагогічні умови формування виконавських умінь підлітків в процесі вокального навчання. - C. 293-298.
  54. Бабюк Т. Роль наступності між дошкільним навчальним закладом і початковою школою у формуванні здорового способу життя дітей. - C. 299-305.
  55. Газіна І. Ейдетика в дошкільній освіті. - C. 305-310.
  56. Каньоса Н. Театрально-ігрова діяльність як ефективний засіб збагачення словника старших дошкільників. - C. 311-316.
2015
Вип. 19(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського