Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2011/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Педагогіка
- Антонець Н. Б. Доброчинність в історичній ретроспективі (Олександрівська школа-хутір глухонімих). - C. 8-14.
- Апет Ю. В. Исторический опыт становления и развития профильного обучения в России и за рубежом. - C. 14-21.
- Атаманчук В. П. Проектна технологія в управлінні навчальною діяльністю студентів. - C. 22-26.
- Джигун Л. М., Цвяк Л. В. Духовно-моральні цінності і орієнтація особистості. - C. 26-31.
- Докучина Т. О. Мотивація навчання як запорука стимулювання учнів до досягнення успіху. - C. 32-37.
- Герасимова І. Г., Кочурська І. В. Гуманізація професійної підготовки педагогів крізь призму гендерних проблем. - C. 37-42.
- Гольфельд Я. А. Наукове обґрунтування універсального алгоритму управління загальоосвітнім навчальним закладом. - C. 43-48.
- Канішевська Л. В. Усвідомлення сутності соціальної ролі "Майбутній сім’янин” як одна з педагогічних умов виховання соціальної зрілості у старшокласників шкіл-інтернатів. - C. 48-54.
- Кобилянський О. В. Компетентнісний підхід до вивчення безпеки життєдіяльності фахівцями економічного спрямування. - C. 54-60.
- Ковтун С. П. Інноваційні технології семінарських занять. - C. 61-65.
- Койчева Т. І. Стан фінансового забезпечення наукових досліджень та шляхи оптимізації. - C. 66-72.
- Кришмарел В. Ю. До питання про впровадження релігієзнавчого компоненту в курс " Історія України" (10-11 класи). - C. 72-78.
- Кучинська І. О. Становлення громадянського виховання, як чинника формування української державності, в спадщині вітчизняних педагогів початку ХХ ст.. - C. 78-84.
- Кухарчук С. К. Рухова активність і працездатність у режимі навчання та відпочинку студентів. - C. 84-89.
- Лалак Н. В. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя як внутрішній компонент педагогічної діяльності. - C. 89-94.
- Мендерецький В. В., Грунтей Т. І. Контроль як складова системи управління засвоєнням знань. - C. 94-99.
- Орехова Л. І. Принципи побудову навчально- виховного процесу в системі поглядів Івана Огієнка. - C. 99-104.
- Островерхова Н. М. Аксіологічний компонент технологічної культури керівника школи. - C. 104-112.
- Пономаревський С. Б. Український вплив у становленні російської освіти та шкільництва у XVIII столітті: регіональний аспект. - C. 113-119.
- Приходько А. С. Інновації в навчанні історії: погляд кріз століття. - C. 119-124.
- Прохоренко Л. І. Проблема операційного компоненту саморегуляції у дітей зі зниженим інтелектом. - C. 125-128.
- Рибінська Ю. А. Реалізація принципу індивідуалізації у творчому навчанні. - C. 129-133.
- Старостина С. Е. Модель профессионально направленной методической системы естественно-научной подготовки студентов-гуманитариев. - C. 133-139.
- Сюсюкина И. Е. Условия формирования универсальных учебных действий младших школьников в оценочной деятельности. - C. 139-150.
- Теренко О. О. Особливості становлення жіночих коледжів у США. - C. 150-154.
- Удовицька С. В. Виховання гідності старшокласників шкіл-інтернатів у процесі спілкування. - C. 154-160.
- Шамрай І. Ю. Проблема педагогічного аналізу. - C. 160-164.
- Шевцов М. Г., Шевцова О. М. Формування правової культури керівника ЗНЗ в процесі підвищення кваліфікації та самоосвіти за 20 років незалежності України. - C. 164-170.
Розділ 2. Методика викладання мови і літератури
- Бондар Л. В. Вплив факторів стильової поведінки студентів технічних спеціальностей на вибір стратегій навчання під час формування компетенції у монологічному мовленні. - C. 171-175.
- Братко В. О. Україна та її історія в літературі. Інтегрований підхід до вивчення повісті М. В. Гоголя "Тарас Бульба" на уроках світової літератури (7 кл.). - C. 176-181.
- Бурдаківська Н. М., Галицька М. М. Розвиток мовлення молодших школярів під час вивчення граматичних категорій прикметника. - C. 182-187.
- Віцюк А. А. Тенденції розвитку методики навчання орфографії української мови. - C. 188-195.
- Горох Г. В. Фразеологічні особливості ділового мовлення. - C. 196-199.
- Каденко В. О. Роль самостійної роботи студентів у підвищенні мотивації вивчення іноземної мови. - C. 200-205.
- Копусь О. А. Проектування технології професійного мовно-мовленнєвого розвитку майбутніх магістрів. - C. 206-213.
- Кучерява О. А. Шляхи активізації дискурсивної діяльності студентів філологічних факультетів. - C. 213-216.
- Леоненко Н. А. Роль вчителя іноземної мови у взаємодії з учнями під час групових форм роботи. - C. 217-221.
- Левковская Я. В. Реализация технологии обучения студентов приемам переводческой деятельности на основе тренинговых методов. - C. 221-227.
- Лопатіна Г. О. Художнє слово як засіб навчання діалогічного мовлення дітей молодшого дошкільного віку. - C. 227-231.
- Маслюк Л. П. Метод інтенсивного навчання французької мови на сучасному етапі. - C. 231-235.
- Новікова Є. Б., Скрипник Н. С. Естетичне виховання студентів як невід’ємний компонент вивчення іноземної мови у навчальний та позанавчальний час. - C. 236-240.
- Понікаровська С. В. Психологічні фактори успішного навчання студентів вищих навчальних закладів. - C. 241-245.
- Редько В. Г. Тенденції оновленя змісту сучасної шкільної іншомовної освіти: культурологічне спрямування процесу навчання. - C. 245-255.
- Саєнко Н. В. Технологічне забезпечення когнітивно-процесуального компонента культурологічної підготовки студентів вищих технічних навчальних закладів. - C. 256-261.
- Саєнко Н. С. Сучасні тенденції іншомовної освіти у вищих технічних навчальних закладах. - C. 262-266.
- Сторчова Т. В. Латинська мова як складова професійної освіти філологів-германістів. - C. 267-272.
Розділ 3. Методика викладання природничих дисциплін
- Гнатенко О. С., Запорожан З. Є. Формування професійної готовності студентів педагогічного факультету до здійснення екологічного виховання на уроках математики в початкових класах. - C. 273-279.
- Житарюк І. В. Особливості формування зацікавленості учнів математикою. - C. 279-286.
- Мозолюк Т. М. Місце практичної підготовки у методичній системі підготовки фахівця. - C. 286-294.
- Моцик Р. В. Особливості застосування персонального комп'ютера в професійній діяльності вчителя початкової школи. - C. 294-298.
- Моцик Н. Д., Моцик Б. В. Інтерактивне навчання на уроках математики в початкових класах. - C. 299-303.
- Шишкіна М. П., Татауров В. П. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у вищому навчальному закладі. - C. 304-310.
- Юсупова М. Ф. Використання комп’ютерних технологій в системі освіти. - C. 311-316.
Розділ 4. Методика викладання мистецьких дисциплін
- Аліксійчук О. С., Борисова Т. В. Використання мультимедійних презентацій на уроках світової художньої культури у старшій школі. - C. 317-323.
- Асрян Л. Л. Інформаційно-просторові контексти удосконалення музичної освіти в педагогічній концепції професора А. І. Горемичкіна. - C. 323-328.
- Воєвідко Л. М. Особливості функціонування інструментально-виконавських традицій кінця ХІХ – початку ХХ сторіччя. - C. 328-333.
- Воєвідко Л. М., Москавлюк О. М. Методи формування музично-естетичної культури учнів основної школи засобами музичного фольклору. - C. 333-336.
- Карпенко Т. П., Печенюк М. А. Принципи та основні методи роботи сумісної діяльності концентрмейстра і студента-вокаліста. - C. 336-342.
- Маринін І. Г., Олійник В. Ф. Удосконалення конструктивно-технічних характеристик оркестрових сопілок як головний чинник розвитку сопілкового оркестрового виконавства в Україні. - C. 342-347.
- Печенюк М. А., Федорова М. В. Методичні аспекти формування основ художнього світогляду учнів у процесі вокально- хорової діяльності. - C. 347-352.
- Сегеда Н. А. Інституціоналізація професійного розвитку викладача музичного мистецтва у вітчизняній системі безперервної педагогічної освіти. - C. 352-358.
- Ситник Т. М. Вдосконалення процесу вокального виконавства студентів у класі сольного співу. - C. 358-364.
- Ткаченко Т. В. Звукова культура мови як основний компонент педагогічної культури вчителя. - C. 364-371.
- Урсу Н. О., Підгурний І. С. Фотохудожник Михайло Грейм та його родина. - C. 371-378.
- Ярова М. В. Співацька освіта навчальних закладів Поділля духовного спрямування кінця XIX початку ХХ ст.. - C. 378-384.
Розділ 5. Методика початкового навчання і дошкільного виховання
- Галаманжук Л. Л., Єдинак Г. А. Стан сформованості підходів до забезпечення оздоровчого змісту занять фізичними вправамидошкільників і молодших школярів. - C. 385-390.
- Депутат Н. І. Передумови виникнення тривожності у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 390-395.
- Лопатіна Г. О. Художнє слово як засіб навчання діалогічного мовлення дітей молодшого дошкільного віку. - C. 395-399.
- Фасолько Т. С. Розвивальні можливості особистісно орієнтованих освітніх технологій та їх використання у роботі з дітьми дошкільного віку. - C. 400-404.
- Відомості про авторів. - C. 405-407.
| 2011 | | Вип. 8
|
|
|
|