Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2018/58-59<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
- Брежнєва С. Б. Й. Песталоцці та його вплив на розвиток етноконфесійної музичної освіти на засадах прусської освітньої системи. - C. 3-8.
- Жулковський В. В. Виховна діяльність українських студентських організацій західної української діаспори в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. - C. 9-17.
- Зданевич Л. В., Попович О. М. Використання виховного аспекту авторитету та ефекту присутності для духовно-морального зростання особистості дитини – історична проекція. - C. 18-25.
- Селищева І. А. Особливості розвитку історичної освіти в Україні у ХХ столітті. - C. 26-33.
- Шабалдак А. В. Історико-ретроспективний аналіз етапів формування та розвитку військової підготовки студентів у військових закладах освіти України. - C. 34-40.
- Шумілова І. Ф. Організаційно-педагогічна діяльність М. О. Корфа в збереженні національної палітри Північноприазовської земської школи. - C. 41-51.
- Авраменко О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх хореографів: констатувальний етап. - C. 52-60.
- Барліт О. О., Барліт А. Ю. Роль етнокультурного компонента в процесі формування ціннісної позиції дитини щодо природи. - C. 61-66.
- Гоголь І. О. Професійно важливі якості маркетолога як складова культури професійного спілкування. - C. 67-74.
- Драч А. С. Концептуальна модель формування читацької компетентності майбутніх учителів іноземних мов засобами навчальних комп'ютерних програм. - C. 75-84.
- Зарицька В. В., Козарик О. С. Емоційний компонент компетентнісно спрямованої освіти. - C. 85-92.
- Казакова Н. В. Сучасні форми та методи підготовки майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти й учителів початкової школи до роботи з дітьми різних категорій. - C. 93-101.
- Коллегаєв М. Ю. Сучасний розвиток екологічного туризму в національних парках України. - C. 102-107.
- Кочина В. В. Методологічні підходи та принципи формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів. - C. 108-116.
- Куліченко А. К. Сутність термінів "медична школа" та "остеопатична медична школа" в американській і канадській освітніх парадигмах. - C. 117-124.
- Лавринець А. П. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва в післядипломній педагогічній освіті. - C. 125-131.
- Леонтьєва Т. В. Гуманістичний підхід до організації інклюзивного навчання дітей. - C. 132-141.
- Ляпунова В. А., Волкова В. А. Стан сформованості емпатії в дітей старшого дошкільного віку. - C. 142-148.
- Миськова Н. М. Реалізація технології підготовки майбутніх вихователів до формування в старших дошкільників навичок, орієнтованих на сталий розвиток. - C. 149-155.
- Мороз Г. М. Сутність поняття "конкурентоспроможність фахівця" як умови його успіху на ринку праці. - C. 156-161.
- Першукова О. О. Теоретичні основи розробки навчальних матеріалів для роботи за технологією CLIL. - C. 162-172.
- Рассказова О. Л. Методичний супровід організації та проведення фестивалів неформальної освіти дорослих. - C. 173-180.
- Cергата Н. С., Дядюра А. С. Сучасні підходи до застосування засобів фізичної терапії при дегенеративно-дистрофічному ураженні грудного відділу хребта. - C. 181-187.
- Сідоров В. І. Критерії, показники та рівні сформованості кроскультурної компетентності майбутніх фахівців галузі туризму. - C. 188-197.
- Слухенська Р. В., Пасько Т. В., Пашкова О. С. Роль керованих фізичних навантажень у профілактиці виникнення хронічного стресу. - C. 198-206.
- Сорока О. В., Калаур С. М. Потенціал арт-терапії в процесі формування позитивного інклюзивного освітнього середовища дошкільних навчальних закладів. - C. 207-215.
- Стефанюк С. К., Гура С. П. Правове виховання засобом звичаєвого права. - C. 216-222.
- Танцура А. С. Функціональна оцінка поведінки: постановка науково-педагогічної проблеми. - C. 223-227.
- Фунтікова О. О. Фізичний розвиток, дитячий досвід і діяльність дошкільнят. - C. 228-237.
- Бенедюк В. В., Орлова С. І. Технології формування комунікативної компетентності школярів на уроках географії. - C. 238-246.
- Бойко Т. В., Денисова С. П., Кузьмич О. В. Критичне мислення як засіб формування інтелектуальної культури учнів початкової школи. - C. 247-252.
- Бугакова О. В. Навчальні тренінги як активна форма організації взаємодії педагогічного колективу загальноосвітнього навчального закладу з батьками. - C. 253-259.
- Єрмак Г. В., Горбань Я. С. Розвиток особистості дитини на основі християнських моральних цінностей. - C. 260-264.
- Меркулова Н. В., Панасенко К. О. Формування комунікативної компетенції дітей – вимушених переселенців як педагогічна проблема. - C. 265-270.
- Сирцова О. М., Дашко М. В. Застосування когнітивних методів навчання в умовах інтеграції матеріалу суспільно-гуманітарних дисциплін як методична проблема. - C. 271-281.
- Сілявіна Ю. С. Модель системи педагогічної реабілітації вихованців з особливими освітніми потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру. - C. 282-292.
- Скірко Г. З. Створення освітнього середовища сучасної початкової школи як фактора розвитку особистості молодшого школяра. - C. 293-302.
- Shuba L. V., Shuba V. V. The influence of sanitary technology on children at elementary school. - C. 303-315.
- Андрєєв А. М. Передумови до проведення педагогічного експерименту з апробації методичної системи підготовки майбутніх учителів фізики до організації інноваційної діяльності учнів. - C. 316-324.
- Андрощук І. М. Індивідуальна стратегія розвитку викладачів кафедр менеджменту університетів республіки Польща. - C. 325-332.
- Буданова Л. Г. Формування професійно орієнтованої іншомовної компетенції в здобувачів вищої фармацевтичної освіти. - C. 333-338.
- Демченко І. В. Розвиток критичного мислення іноземців – майбутніх фахівців авіаційної галузі в процесі формування позитивної мотивації до професійної англомовної комунікації. - C. 339-343.
- Захаріна Є. А. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту до рекреаційно-оздоровчої діяльності. - C. 344-349.
- Калініченко Т. М. Використання візуалізації в процесі формування іншомовної компетентності студентів ЗВО. - C. 350-358.
- Карманенко В. В. Роль викладача закладу вищої освіти у формуванні лідерських якостей у студентів. - C. 359-367.
- Кищак О. С. Формирование здорового образа жизни студенческой молодежи средствами физической культуры. - C. 368-372.
- Короп М. Ю., Гамов В. Г., Черепов О. В., Дембіцька О. О., Гайдай С. І. Результати оцінювання рівня фізичної підготовленості студентів-волейболістів Київського національного торговельно-економічного університету (КНТЕУ). - C. 373-379.
- Магда П. М. Біоетика майбутнього вчителя музики: підходи до тлумачення. - C. 380-386.
- Мальцева О. Г., Цехмістро О. В. Вокально-хорова підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва у формуванні його артистичної поведінки. - C. 387-393.
- Мантуло Н. Б., Сергієнко Г. О. Особливості педагогічного спілкування викладача української мови з іноземними студентами в поліетнічній групі на підготовчому етапі навчання. - C. 394-400.
- Мельничук І. М., Пашко М. З. Формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема. - C. 401-407.
- Мороз Г. М. Універсальні критерії розвитку конкурентоспроможності майбутніх фахівців фармацевтичної галузі в процесі професійної підготовки. - C. 408-413.
- Нахаєва Я. М. Формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців під час вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 414-419.
- Облєс І. І. Підвищення соціальної відповідальності світської вищої освіти щодо підготовки фахівців зі спеціальності "богослов'я". - C. 420-430.
- Омельяненко В. В. Педагогізація підготовки майбутніх бакалаврів з правознавства – системотвірний фактор морально-етичного стилю їхньої професійної діяльності. - C. 431-437.
- Пайкуш М. А. Природничонаукова складова в контексті формування цілісної системи знань майбутнього лікаря. - C. 438-447.
- Ребуха Л. З. Інтегративність інноваційних технологій професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 448-455.
- Сластіна О. О. Вплив занять фанк-аеробікою на координаційні здібності студенток. - C. 456-462.
- Сущенко Т. І., Бессараб А. О. Управлінська культура викладача вищої школи – вирішальний фактор інноваційного професійного зростання. - C. 463-471.
- Тирон В. О. Формування професійної компетентності майбутніх юристів на основі контекстного навчання. - C. 472-479.
- Фунтікова О. О. Історико-педагогічні засади традиційних та інноваційних методів навчання та їх використання в закладах вищої освіти. - C. 480-488.
- Чередніченко Г. А. Структура іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх інженерів-технологів харчової промисловості. - C. 489-495.
- Шукатка О. В. Проблема вивчення дисциплін природничого циклу крізь призму реалізації завдань професійної підготовки майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей. - C. 496-503.
- Кузьменко Ю. А. Аналіз досвіду формування готовності фахівців різного профілю до фінансово-економічної діяльності. - C. 504-514.
- Вихідні дані.
| 2018 | | № 58-59 (111-112)
|
|
|
|