Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2017/56-57<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Коваленко А. С. Організація та зміст підготовки гітаристів у закладах вищої освіти І–ІІ рівня акредитації (середина ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 10-19.
  4. Онипченко О. І. Програми з підготовки дітей і підлітків до сімейного життя: минуле та сьогодення. - C. 20-27.
  5. Фунтікова О. О. Дошкільна освіта: історико-педагогічні та сучасні аспекти. - C. 28-37.
  6. Шумілова І. Ф. Учительські з'їзди – форми підвищення професійного рівня земського вчителя. - C. 38-45.
  7. Андрєєв А. М. Перевірка ефективності методичної системи підготовки майбутніх учителів фізики до організації інноваційної діяльності учнів. - C. 46-55.
  8. Антоненко І. Ю. Проблема психологічної прихильності до організації в колективі закладу освіти. - C. 56-65.
  9. Бабаліч В. А. Методичні рекомендації до викладання спецкурсу "медико-профілактичні аспекти формування здорового способу життя в населення" в процесі фахової підготовки майбутніх медичних сестер. - C. 66-74.
  10. Бицюк В. В. Формування професійної суб'єктності вчителя фізичного виховання як проблема фахової підготовки. - C. 75-81.
  11. Бойчук Ю. Д. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища. - C. 82-88.
  12. Бурка О. М. Етапи формування готовності майбутніх фізичних терапевтів до використання фізкультурно-оздоровчих технологій. - C. 89-97.
  13. Верітова О. С. Проблема розвитку емоційного інтелекту майбутніх педагогів вищої школи. - C. 98-104.
  14. Віндюк П. А. Теоретико-методичні основи застосування програми фізичної реабілітації підлітків із церебральним паралічем. - C. 105-111.
  15. Воєвода К. В. Порівняльно-педагогічний аналіз професійної підготовки фахівців з авіаційної безпеки в європейських регіональних навчальних центрах ІСАО та Україні. - C. 112-122.
  16. Гармашов О. О. Двоплановість підготовки майбутніх викладачів економіки до використання тренінгових технологій. - C. 123-130.
  17. Гоголь І. О. Психолого-педагогічні особливості професійної підготовки майбутніх маркетологів. - C. 131-139.
  18. Горлач В. В. Теоретичні підходи до змісту та структури кроскультурної компетентності майбутніх фахівців з туризму. - C. 140-145.
  19. Грибанова О. Є. Науково-методичні засади формування соціальної компетентності майбутніх фахівців у коледжі. - C. 146-152.
  20. Денисенко Є. В. Адміністративний компонент управлінської культури майбутніх офіцерів: компетентнісний аспект. - C. 153-159.
  21. Дерстуганова Н. В. Наукові виміри проблеми фахової комунікації майбутніх бакалаврів-теологів крізь призму їхньої професійної діяльності. - C. 160-165.
  22. Дутка У. Т. Інформаційні технології як чинник підвищення якості підготовки майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 166-173.
  23. Зорій Я. Б. Результати педагогічного експерименту щодо формування готовності майбутніх офіцерів запасу до військово-професійної діяльності. - C. 174-181.
  24. Козелець Т. І. Формування індивідуального творчого стилю дизайнера в процесі фахової підготовки. - C. 182-187.
  25. Колесник І. Ю. Психолого-педагогічні аспекти формування гармонійного кольоросприйняття. - C. 188-194.
  26. Коллегаєв М. Ю. Світовий досвід розвитку екотуризму в національних парках. - C. 195-200.
  27. Кондратова Л. Г. Формування відкритого освітнього середовища сучасної мистецької післядипломної педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів. - C. 201-207.
  28. Король Я. І. Сучасний стан готовності майбутніх офіцерів до використання засобів радіаційно-хімічного захисту в екстремальних ситуаціях. - C. 208-216.
  29. Лавінда С. Д. До визначення поняття "професійно-комунікативна компетентність" майбутніх фахівців з будівництва та цивільної інженерії. - C. 217-223.
  30. Лавринець А. П. Розвиток творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної мистецької освіти. - C. 224-231.
  31. Ландо О. А. Управління формуванням здоров'язбережувальної компетентності студентів з особливими потребами в педагогічному коледжі. - C. 232-240.
  32. Маланюк Н. М. Синергетика в професійній освіті (на прикладі підготовки фахівців залізничного транспорту). - C. 241-249.
  33. Мацюк О. О. Реалізація міжпредметних зв'язків з використанням ІКТ у процесі іншомовної підготовки майбутніх фахівців. - C. 250-257.
  34. Миськова Н. М. Модель підготовки майбутніх вихователів до формування в старших дошкільників навичок, орієнтованих на сталий розвиток. - C. 258-265.
  35. Могілевська В. М. Дидактичні засади освітньої діяльності закладів позашкільної освіти. - C. 266-274.
  36. Нечай-Велкова В. К. Диференціація понять "компетентність" і "компетенція" в зрізах нових освітніх стандартів. - C. 275-281.
  37. Омельяненко В. В. Науково-теоретичні аспекти проблеми формування професійно-етичної компетентності майбутніх фахівців з правознавства в процесі фахової підготовки. - C. 282-288.
  38. Павлишинець К. Ю. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до адаптації професійної діяльності. - C. 289-295.
  39. Павлюк Т. Г. Модель формування професійної готовності до роботи з персоналом майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 296-300.
  40. Писарчук О. Т. Проблеми змісту підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзії. - C. 301-310.
  41. Поліщук Ю. Й. Педагогічні основи самовиховання особистості молодої людини в молодіжному громадському об'єднанні. - C. 311-319.
  42. Пономарьов В. О., Булах С. М., Верітова О. С. Характеристика процесу формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх тренерів-викладачів з атлетичної гімнастики. - C. 320-325.
  43. Пришляк О. Ю., Богуцька А. А. Особливості впровадження освітніх програм для людей літнього віку в Україні. - C. 326-333.
  44. Пшенична О. О. Сутність, структура та особливості змісту поняття "професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків в оперативно-службовій діяльності". - C. 334-342.
  45. Пшенична О. С. Компетентнісна парадигма підготовки здобувачів ступеня доктора філософії в галузі освіти. - C. 343-349.
  46. Романишина О. Я., Школяр Н. В. Мотиваційне забезпечення процесу формування термінологічної компетентності майбутніх графічних дизайнерів. - C. 350-357 .
  47. Сапожников С. В. Науково-практичні підходи до організації навчального процесу у вищих навчальних закладах системи інженерно-педагогічної освіти. - C. 358-367.
  48. Соловей Л. В. Використання інформаційно-комунікативних технологій у формуванні ключових компетентостей майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 368-374.
  49. Статьєв С. І. Основні аспекти підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в системі спеціалізованих навчальних закладів. - C. 375-379.
  50. Суховієнко Н. А. Особливості професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах інклюзивної освіти. - C. 380-387.
  51. Сущенко Р. В. Педагогічний аналіз сформованості управлінської культури майбутніх інженерів залізничного транспорту: результати експериментального дослідження. - C. 388-399.
  52. Сущенко Т. І. Професійно-управлінська культура викладача – ознака його успішної педагогічної діяльності. - C. 400-408.
  53. Табінська С. О. Система науково-методичного супроводу навчальної діяльності майбутніх тренерів – викладачів ДЮСШ. - C. 409-416.
  54. Тонне О. Ш. Стан організації самостійної пізнавальної діяльності вчителів у процесі підвищення кваліфікації. - C. 417-424.
  55. Тягло Н. В. Сучасна післядипломна педагогічна освіта в Україні: актуальні проблеми функціонування та шляхи розвитку. - C. 425-429.
  56. Цегельник Т. М. Аналіз системи підготовки майбутніх вихователів до роботи в умовах інклюзії. - C. 430-434.
  57. Чорнобрива Н. В. Професійна підготовка майбутніх фельдшерів у процесі виробничої практики на засадах компетентнісного підходу. - C. 435-441.
  58. Шабалдак А. В. Аналіз результатів експериментального дослідження підготовки офіцерів забезпечення військ до професійної діяльності на засадах праксеологічного підходу. - C. 442-448.
  59. Шеремет П. М. Методика реалізації педагогічних умов розвитку професійного іміджу вчителів історії в системі післядипломної освіти. - C. 449-457.
  60. Brutman A., Mantulo N., Polyezhayev Y. The formation of social and cultural competence of future journalists in the process of the study of foreign language: theoretical aspects. - C. 458-466.
  61. Грицько В. В. Урахування характеристик особистості молодших школярів у професійній діяльності вчителів початкових класів. - C. 467-473.
  62. Корольова Л. М. Інноваційні виміри професійної підготовки вчителя початкових класів до формування креативних здібностей у молодших школярів у контексті Нової української школи. - C. 474-480.
  63. Котубей В. Ф. Актуальні проблеми початкової освіти в педагогічній діяльності вчителів початкових класів. - C. 481-487.
  64. Ляхова І. М. Вербальні та наочні методи навчання школярів з порушеннями слуху в навчально-педагогічному процесі з фізичного виховання. - C. 488-495.
  65. Смоляк В. М. Зміст готовності майбутніх учителів з початкової освіти до використання персонального навчального середовища. - C. 496-503.
  66. Тетьоркіна В. А., Погорелова С. М., Прокопенко Л. І. Упровадження особистісно орієнтовної системи навчання в умовах модернізації педагогічної освіти. - C. 504-510.
  67. Андрощук І. М. Шляхи та форми управління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти. - C. 511-520.
  68. Аронова Р. С. Підготовка майбутніх педагогів у закладі вищої освіти до роботи з дітьми з особливими потребами. - C. 521-529.
  69. Бондар О. В. Теоретичні засади та результати педагогічного експерименту з формування інформаційної культури менеджерів у процесі магістерської підготовки. - C. 530-536.
  70. Брежнєва C. Б. Актуалізація педагогічного досвіду впровадження історичних духовних пісень менонітів у сучасний навчально-виховний процес ВНЗ. - C. 537-545.
  71. Буданова Л. Г. Зміст практичної підготовки з дисципліни "іноземна мова (за професійним спрямуванням)" у національному фармацевтичному університеті. - C. 546-552.
  72. Ванюк А. И., Кемкина В. И. Развитие физических качеств у студентов вузов при помощи волейбола. - C. 553-559.
  73. Дехтярьова Ю. О., Дехтярьова О. О., Пальчик О. О. Здоров'я та безпека студентів у світі інтерактивних комп'ютерних технологій. - C. 560-565.
  74. Дудікова Л. В. Педагогічні умови формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти на базовому етапі підготовки. - C. 566-575.
  75. Кас'яненко О. М. Моделювання процесу формування готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії. - C. 576-585.
  76. Козир І. С. Забезпечення конкурентоспроможності майбутніх фахівців як функція якісної вищої освіти. - C. 586-593.
  77. Люльченко В. Г. Формування санітарно-гігієнічної культури в майбутніх інженерів-педагогів у процесі їхньої підготовки у вищих навчальних закладах. - C. 594-601.
  78. Мельничук С. Ю. Комплекс педагогічних умов застосування навчальних тренінгів у підготовці майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин. - C. 602-609.
  79. Смолярчук О. Ф. Порівняльна характеристика вступних і випускних екзаменів з англійської мови в китайських університетах. - C. 610-620.
  80. Сущенко Л. О. Роль і місце професійної підготовки менеджерів у системі вищої освіти України. - C. 621-625.
  81. Тараненко К. С. Технологічні аспекти моніторингу якості професійної підготовки бакалаврів філології засобами комп'ютерного тестування. - C. 626-635.
  82. Вей Ц. Модель підготовки майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності в загальноосвітніх закладах. - C. 636-643.
  83. Черненко Н. М. Організація самостійної роботи майбутніх керівників у процесі фахової підготовки. - C. 644-651.
  84. Чернящук Н. Л. Принципи управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах магістратури технічного університету. - C. 652-661.
  85. Чорна С. С. Самостійна робота з другої іноземної мови (німецької) студентів немовних спеціальностей. - C. 662-668.
  86. Шукатка О. В. Теоретичні основи міждисциплінарної інтеграції у вищій школі. - C. 669-675.
  87. Вихідні дані.
2017
Вип. 56-57 (109-110)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського