Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2017/56-57<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
- Коваленко А. С. Організація та зміст підготовки гітаристів у закладах вищої освіти І–ІІ рівня акредитації (середина ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 10-19.
- Онипченко О. І. Програми з підготовки дітей і підлітків до сімейного життя: минуле та сьогодення. - C. 20-27.
- Фунтікова О. О. Дошкільна освіта: історико-педагогічні та сучасні аспекти. - C. 28-37.
- Шумілова І. Ф. Учительські з'їзди – форми підвищення професійного рівня земського вчителя. - C. 38-45.
- Андрєєв А. М. Перевірка ефективності методичної системи підготовки майбутніх учителів фізики до організації інноваційної діяльності учнів. - C. 46-55.
- Антоненко І. Ю. Проблема психологічної прихильності до організації в колективі закладу освіти. - C. 56-65.
- Бабаліч В. А. Методичні рекомендації до викладання спецкурсу "медико-профілактичні аспекти формування здорового способу життя в населення" в процесі фахової підготовки майбутніх медичних сестер. - C. 66-74.
- Бицюк В. В. Формування професійної суб'єктності вчителя фізичного виховання як проблема фахової підготовки. - C. 75-81.
- Бойчук Ю. Д. Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до професійної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища. - C. 82-88.
- Бурка О. М. Етапи формування готовності майбутніх фізичних терапевтів до використання фізкультурно-оздоровчих технологій. - C. 89-97.
- Верітова О. С. Проблема розвитку емоційного інтелекту майбутніх педагогів вищої школи. - C. 98-104.
- Віндюк П. А. Теоретико-методичні основи застосування програми фізичної реабілітації підлітків із церебральним паралічем. - C. 105-111.
- Воєвода К. В. Порівняльно-педагогічний аналіз професійної підготовки фахівців з авіаційної безпеки в європейських регіональних навчальних центрах ІСАО та Україні. - C. 112-122.
- Гармашов О. О. Двоплановість підготовки майбутніх викладачів економіки до використання тренінгових технологій. - C. 123-130.
- Гоголь І. О. Психолого-педагогічні особливості професійної підготовки майбутніх маркетологів. - C. 131-139.
- Горлач В. В. Теоретичні підходи до змісту та структури кроскультурної компетентності майбутніх фахівців з туризму. - C. 140-145.
- Грибанова О. Є. Науково-методичні засади формування соціальної компетентності майбутніх фахівців у коледжі. - C. 146-152.
- Денисенко Є. В. Адміністративний компонент управлінської культури майбутніх офіцерів: компетентнісний аспект. - C. 153-159.
- Дерстуганова Н. В. Наукові виміри проблеми фахової комунікації майбутніх бакалаврів-теологів крізь призму їхньої професійної діяльності. - C. 160-165.
- Дутка У. Т. Інформаційні технології як чинник підвищення якості підготовки майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 166-173.
- Зорій Я. Б. Результати педагогічного експерименту щодо формування готовності майбутніх офіцерів запасу до військово-професійної діяльності. - C. 174-181.
- Козелець Т. І. Формування індивідуального творчого стилю дизайнера в процесі фахової підготовки. - C. 182-187.
- Колесник І. Ю. Психолого-педагогічні аспекти формування гармонійного кольоросприйняття. - C. 188-194.
- Коллегаєв М. Ю. Світовий досвід розвитку екотуризму в національних парках. - C. 195-200.
- Кондратова Л. Г. Формування відкритого освітнього середовища сучасної мистецької післядипломної педагогічної освіти в контексті євроінтеграційних процесів. - C. 201-207.
- Король Я. І. Сучасний стан готовності майбутніх офіцерів до використання засобів радіаційно-хімічного захисту в екстремальних ситуаціях. - C. 208-216.
- Лавінда С. Д. До визначення поняття "професійно-комунікативна компетентність" майбутніх фахівців з будівництва та цивільної інженерії. - C. 217-223.
- Лавринець А. П. Розвиток творчого потенціалу вчителя музичного мистецтва в умовах сучасної педагогічної мистецької освіти. - C. 224-231.
- Ландо О. А. Управління формуванням здоров'язбережувальної компетентності студентів з особливими потребами в педагогічному коледжі. - C. 232-240.
- Маланюк Н. М. Синергетика в професійній освіті (на прикладі підготовки фахівців залізничного транспорту). - C. 241-249.
- Мацюк О. О. Реалізація міжпредметних зв'язків з використанням ІКТ у процесі іншомовної підготовки майбутніх фахівців. - C. 250-257.
- Миськова Н. М. Модель підготовки майбутніх вихователів до формування в старших дошкільників навичок, орієнтованих на сталий розвиток. - C. 258-265.
- Могілевська В. М. Дидактичні засади освітньої діяльності закладів позашкільної освіти. - C. 266-274.
- Нечай-Велкова В. К. Диференціація понять "компетентність" і "компетенція" в зрізах нових освітніх стандартів. - C. 275-281.
- Омельяненко В. В. Науково-теоретичні аспекти проблеми формування професійно-етичної компетентності майбутніх фахівців з правознавства в процесі фахової підготовки. - C. 282-288.
- Павлишинець К. Ю. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до адаптації професійної діяльності. - C. 289-295.
- Павлюк Т. Г. Модель формування професійної готовності до роботи з персоналом майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 296-300.
- Писарчук О. Т. Проблеми змісту підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзії. - C. 301-310.
- Поліщук Ю. Й. Педагогічні основи самовиховання особистості молодої людини в молодіжному громадському об'єднанні. - C. 311-319.
- Пономарьов В. О., Булах С. М., Верітова О. С. Характеристика процесу формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх тренерів-викладачів з атлетичної гімнастики. - C. 320-325.
- Пришляк О. Ю., Богуцька А. А. Особливості впровадження освітніх програм для людей літнього віку в Україні. - C. 326-333.
- Пшенична О. О. Сутність, структура та особливості змісту поняття "професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків в оперативно-службовій діяльності". - C. 334-342.
- Пшенична О. С. Компетентнісна парадигма підготовки здобувачів ступеня доктора філософії в галузі освіти. - C. 343-349.
- Романишина О. Я., Школяр Н. В. Мотиваційне забезпечення процесу формування термінологічної компетентності майбутніх графічних дизайнерів. - C. 350-357 .
- Сапожников С. В. Науково-практичні підходи до організації навчального процесу у вищих навчальних закладах системи інженерно-педагогічної освіти. - C. 358-367.
- Соловей Л. В. Використання інформаційно-комунікативних технологій у формуванні ключових компетентостей майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 368-374.
- Статьєв С. І. Основні аспекти підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності в системі спеціалізованих навчальних закладів. - C. 375-379.
- Суховієнко Н. А. Особливості професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах інклюзивної освіти. - C. 380-387.
- Сущенко Р. В. Педагогічний аналіз сформованості управлінської культури майбутніх інженерів залізничного транспорту: результати експериментального дослідження. - C. 388-399.
- Сущенко Т. І. Професійно-управлінська культура викладача – ознака його успішної педагогічної діяльності. - C. 400-408.
- Табінська С. О. Система науково-методичного супроводу навчальної діяльності майбутніх тренерів – викладачів ДЮСШ. - C. 409-416.
- Тонне О. Ш. Стан організації самостійної пізнавальної діяльності вчителів у процесі підвищення кваліфікації. - C. 417-424.
- Тягло Н. В. Сучасна післядипломна педагогічна освіта в Україні: актуальні проблеми функціонування та шляхи розвитку. - C. 425-429.
- Цегельник Т. М. Аналіз системи підготовки майбутніх вихователів до роботи в умовах інклюзії. - C. 430-434.
- Чорнобрива Н. В. Професійна підготовка майбутніх фельдшерів у процесі виробничої практики на засадах компетентнісного підходу. - C. 435-441.
- Шабалдак А. В. Аналіз результатів експериментального дослідження підготовки офіцерів забезпечення військ до професійної діяльності на засадах праксеологічного підходу. - C. 442-448.
- Шеремет П. М. Методика реалізації педагогічних умов розвитку професійного іміджу вчителів історії в системі післядипломної освіти. - C. 449-457.
- Brutman A., Mantulo N., Polyezhayev Y. The formation of social and cultural competence of future journalists in the process of the study of foreign language: theoretical aspects. - C. 458-466.
- Грицько В. В. Урахування характеристик особистості молодших школярів у професійній діяльності вчителів початкових класів. - C. 467-473.
- Корольова Л. М. Інноваційні виміри професійної підготовки вчителя початкових класів до формування креативних здібностей у молодших школярів у контексті Нової української школи. - C. 474-480.
- Котубей В. Ф. Актуальні проблеми початкової освіти в педагогічній діяльності вчителів початкових класів. - C. 481-487.
- Ляхова І. М. Вербальні та наочні методи навчання школярів з порушеннями слуху в навчально-педагогічному процесі з фізичного виховання. - C. 488-495.
- Смоляк В. М. Зміст готовності майбутніх учителів з початкової освіти до використання персонального навчального середовища. - C. 496-503.
- Тетьоркіна В. А., Погорелова С. М., Прокопенко Л. І. Упровадження особистісно орієнтовної системи навчання в умовах модернізації педагогічної освіти. - C. 504-510.
- Андрощук І. М. Шляхи та форми управління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти. - C. 511-520.
- Аронова Р. С. Підготовка майбутніх педагогів у закладі вищої освіти до роботи з дітьми з особливими потребами. - C. 521-529.
- Бондар О. В. Теоретичні засади та результати педагогічного експерименту з формування інформаційної культури менеджерів у процесі магістерської підготовки. - C. 530-536.
- Брежнєва C. Б. Актуалізація педагогічного досвіду впровадження історичних духовних пісень менонітів у сучасний навчально-виховний процес ВНЗ. - C. 537-545.
- Буданова Л. Г. Зміст практичної підготовки з дисципліни "іноземна мова (за професійним спрямуванням)" у національному фармацевтичному університеті. - C. 546-552.
- Ванюк А. И., Кемкина В. И. Развитие физических качеств у студентов вузов при помощи волейбола. - C. 553-559.
- Дехтярьова Ю. О., Дехтярьова О. О., Пальчик О. О. Здоров'я та безпека студентів у світі інтерактивних комп'ютерних технологій. - C. 560-565.
- Дудікова Л. В. Педагогічні умови формування професійно-етичної компетентності майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти на базовому етапі підготовки. - C. 566-575.
- Кас'яненко О. М. Моделювання процесу формування готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії. - C. 576-585.
- Козир І. С. Забезпечення конкурентоспроможності майбутніх фахівців як функція якісної вищої освіти. - C. 586-593.
- Люльченко В. Г. Формування санітарно-гігієнічної культури в майбутніх інженерів-педагогів у процесі їхньої підготовки у вищих навчальних закладах. - C. 594-601.
- Мельничук С. Ю. Комплекс педагогічних умов застосування навчальних тренінгів у підготовці майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин. - C. 602-609.
- Смолярчук О. Ф. Порівняльна характеристика вступних і випускних екзаменів з англійської мови в китайських університетах. - C. 610-620.
- Сущенко Л. О. Роль і місце професійної підготовки менеджерів у системі вищої освіти України. - C. 621-625.
- Тараненко К. С. Технологічні аспекти моніторингу якості професійної підготовки бакалаврів філології засобами комп'ютерного тестування. - C. 626-635.
- Вей Ц. Модель підготовки майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності в загальноосвітніх закладах. - C. 636-643.
- Черненко Н. М. Організація самостійної роботи майбутніх керівників у процесі фахової підготовки. - C. 644-651.
- Чернящук Н. Л. Принципи управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах магістратури технічного університету. - C. 652-661.
- Чорна С. С. Самостійна робота з другої іноземної мови (німецької) студентів немовних спеціальностей. - C. 662-668.
- Шукатка О. В. Теоретичні основи міждисциплінарної інтеграції у вищій школі. - C. 669-675.
- Вихідні дані.
| 2017 | | Вип. 56-57 (109-110)
|
|
|
|