Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2016/46<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Воровка М. І. Уточнення категорії "студентська молодь” у контексті історико-педагогічної розвідки. - C. 8-13.
  5. Емірільясова С. С. Розвиток ґендерної проблематики в історії вітчизняної педагогічної науки ІІ пол. ХХ ст.. - C. 14-19.
  6. Ігнатюк О. А. Філософсько-педагогічні аспекти професійно-особистісного саморозвитку та самовдосконалення майбутнього інженера. - C. 20-26.
  7. Рудь О. М. Реалізація західноєвропейських ідей педагогічної майстерності в освітніх закладах Сумщини середини ХVІІІ–ХІХ ст.. - C. 27-34.
  8. Теоретичні основи сучасної освіти

  9. Бочарникова Т. Ф. Використання автентичних аудіоматеріалів для формування комунікативної компетентності та професійної спрямованості майбутніх перекладачів. - C. 35-39.
  10. Братута Е. Г., Кошельник В. М., Генькіна М. А. Ігрове проектування чи моделювання реальної інженерної діяльності у навчальному процесі. - C. 40-46.
  11. Будянська В. А. Формування культури інтернет-спілкування у майбутніх менеджерів освіти. - C. 47-53.
  12. Варенко Т. К. Виховний потенціал студентських блогів. - C. 54-60.
  13. Варецька О. В. Результати педагогічного експерименту щодо розвитку соціальної компетентності вчителів початкової школи у післядипломному процесі. - C. 61-69.
  14. Дехтярьова О. О., Пальчик О. О., Дехтярьова Ю. О. Здоров’язбереження студентів як багатофакторна педагогічна проблема. - C. 70-76.
  15. Захарова С. Г. Генеза ідеї формування у бакалаврів з дизайну готовності до екологізації майбутньої діяльності в процесі професійної підготовки. - C. 77-84.
  16. Зубченко Л. В. Науково-дослідна робота студентів як фактор професійного становлення майбутнього спеціаліста галузі фізичного виховання, спорту та здоров’я людини. - C. 85-91.
  17. Кохан Л. В. До питання про визначення дефініції "структурно-логічна схема”. - C. 92-97.
  18. Кошелева Н. Г. Розробка методики діагностування інженерами-педагогами готовності майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності. - C. 98-104.
  19. Матяшова Д. В. Реалізація дидактичних принципів навчання у процесі природничо-наукової підготовки майбутнього вчителя технологій. - C. 105-111.
  20. Машкіна Л. А. Підготовка студентів до використання здоров’язберігаючих технологій у процесі педагогічної практики. - C. 112-117.
  21. Пісоцька М. Е. Особливості індивідуалізації навчання в різних його видах. - C. 118-125.
  22. Прус Н. О. Основні етапи формування іміджу майбутнього викладача іноземних мов. - C. 126-133.
  23. Путій Т. М. Потенціал E-Learing у контексті неперервної педагогічної освіти. - C. 134-139.
  24. Русинка І. І. Установки як головний психологічний бар’єр, який заважає людині в досягненні поставлених цілей. - C. 140-151.
  25. Салогуб В. С. Особливості формування правової культури майбутнього вчителя технологій. - C. 152-156.
  26. Слухенська Р. В. Інтерактивні методи навчання в процесі професійної підготовки майбутніх лікарів. - C. 157-163.
  27. Тихомиров С. В. Концептуальна модель процесу розвитку професійних ціннісних орієнтацій соціальних педагогів у післядипломній педагогічній освіті. - C. 164-169.
  28. Тищенко О. І. Деякі умови формування громадянського виховання учнів. - C. 170-175.
  29. Хатунцева С. М. Проблема самоактуалізації в процесі формування в майбутніх учителів готовності до самовдосконалення. - C. 176-185.
  30. Цыбульская Т. Е. Особенности подхода к организации преподавания детской офтальмологии врачам-интернам общей практики – семейной медицины. - C. 186-192.
  31. Чернецька Ю. І. Суб’єкти партнерської взаємодії в процесі ресоціалізації наркозалежних осіб. - C. 193-201.
  32. Шевченко С. В. Модель підготовки майбутніх бухгалтерів до автоматизації бухгалтерського обліку малих підприємств. - C. 202-211.
  33. Шоробура І. М. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти в регіоні. - C. 212-219.
  34. Якімець Ю. М. Модель формування системи проектувальних умінь майбутніх техніків-механіків автотранспортної галузі. - C. 220-229.
  35. Яковенко Н. Б. Поняття та основні теорії обдарованості у США. - C. 230-236.
  36. Загальноосвітня школа

  37. Бенедюк В. В. Особливості методики організації навчально-пізнавальної діяльності школярів при вивченні географії у 6-му класі. - C. 237-244.
  38. Мариківська Г. А. Особливості формування мовленнєвої культури старшокласників у профорієнтаційних центрах ВНЗ. - C. 245-249.
  39. Мозолев О. М. Модернізація державної політики розвитку освіти у сфері фізичної культури і спорту в системі загальної середньої освіти Польщі. - C. 250-256.
  40. Мурашковська В. П. Структурні компоненти готовності абітурієнтів до навчання у ВНЗ. - C. 257-262.
  41. Фасоля О. І. Специфіка організації екологічного виховання старшокласників сільської школи. - C. 263-271.
  42. Чорна О. О. Роль гри на уроках англійської мови на початковому етапі навчання. - C. 272-276.
  43. Вища школа

  44. Бабешко М. С. Особливості підготовки фахівців з готельно-ресторанної справи до професійної діяльності у вищому навчальному закладі. - C. 277-282.
  45. Бельмаз Я. М. Магістерські освітні програми в університетах США (на прикладі підготовки педагогів вищої школи). - C. 283-288.
  46. Болтєнкова О. М. Класифікація навчальних занять з фізичного виховання у вищому навчальному закладі гуманітарного напряму. - C. 289-295.
  47. Буданoва Л. Г. Порівняльна характеристика тенденцій розвитку моніторингу якості навчальних досягнень студентів за спеціальністю "фармація” в університетах країн східної Європи та фармацевтичному університеті (фармацевтичних факультетах медичних ВНЗ) Україні. - C. 296-302.
  48. Верховська М. В. Використання фізкультурно-оздоровчих технологіїй у практичних заняттях з фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. - C. 303-307.
  49. Горобець Т. В., Шкоба В. А. Підготовка до професійної самореалізації майбутнього музичного керівника та вчителя музичного мистецтва у вищих навчальних закладах. - C. 308-314.
  50. Зданевич Л. В. Аналіз основних механізмів упровадження особистісно зорієнтованих технологій у підготовку майбутніх вихователів ДНЗ в умовах ВНЗ. - C. 315-320.
  51. Кириченко О. В., Терьохіна О. Л., Гавриленко В. В., Данильченко С. І. Основи здорового харчування та фізична реабілітація при ожирінні I–II ступеня студентів ВНЗ. - C. 321-327.
  52. Куделко В. Е. Сучасні підходи до організації професійно-прикладної фізичної підготовки дівчат у системі фізичного виховання у вищому навчальному закладі. - C. 328-334.
  53. Марченко О. Г. Фактори адаптації курсантів до освітнього середовища вищого військового навчального закладу. - C. 335-342.
  54. Сластіна О. О. Вплив використання комплексів вправ із фітнес-м’ячами на розвиток витривалості студенток спеціальної медичної групи. - C. 343-349.
  55. Сущенко Р. В. Формування управлінської культури студентів залізничних ВНЗ засобами позааудиторної роботи. - C. 350-361.
  56. Хавіна І. В. Компетентнісний підхід як педагогічна категорія в професійній підготовці бакалаврів з психології. - C. 362-370.
  57. Хоцкіна С. М. Упровадження діяльнісного підходу в контексті фахової підготовки педагогів професійного навчання (на прикладі вивчення дисциплін профільної та практичної підготовки). - C. 371-379.
  58. Вихідні дані.
2016
Вип. 46 (99)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського