Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2016/46<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
Історія педагогіки
- Воровка М. І. Уточнення категорії "студентська молодь” у контексті історико-педагогічної розвідки. - C. 8-13.
- Емірільясова С. С. Розвиток ґендерної проблематики в історії вітчизняної педагогічної науки ІІ пол. ХХ ст.. - C. 14-19.
- Ігнатюк О. А. Філософсько-педагогічні аспекти професійно-особистісного саморозвитку та самовдосконалення майбутнього інженера. - C. 20-26.
- Рудь О. М. Реалізація західноєвропейських ідей педагогічної майстерності в освітніх закладах Сумщини середини ХVІІІ–ХІХ ст.. - C. 27-34.
Теоретичні основи сучасної освіти
- Бочарникова Т. Ф. Використання автентичних аудіоматеріалів для формування комунікативної компетентності та професійної спрямованості майбутніх перекладачів. - C. 35-39.
- Братута Е. Г., Кошельник В. М., Генькіна М. А. Ігрове проектування чи моделювання реальної інженерної діяльності у навчальному процесі. - C. 40-46.
- Будянська В. А. Формування культури інтернет-спілкування у майбутніх менеджерів освіти. - C. 47-53.
- Варенко Т. К. Виховний потенціал студентських блогів. - C. 54-60.
- Варецька О. В. Результати педагогічного експерименту щодо розвитку соціальної компетентності вчителів початкової школи у післядипломному процесі. - C. 61-69.
- Дехтярьова О. О., Пальчик О. О., Дехтярьова Ю. О. Здоров’язбереження студентів як багатофакторна педагогічна проблема. - C. 70-76.
- Захарова С. Г. Генеза ідеї формування у бакалаврів з дизайну готовності до екологізації майбутньої діяльності в процесі професійної підготовки. - C. 77-84.
- Зубченко Л. В. Науково-дослідна робота студентів як фактор професійного становлення майбутнього спеціаліста галузі фізичного виховання, спорту та здоров’я людини. - C. 85-91.
- Кохан Л. В. До питання про визначення дефініції "структурно-логічна схема”. - C. 92-97.
- Кошелева Н. Г. Розробка методики діагностування інженерами-педагогами готовності майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності. - C. 98-104.
- Матяшова Д. В. Реалізація дидактичних принципів навчання у процесі природничо-наукової підготовки майбутнього вчителя технологій. - C. 105-111.
- Машкіна Л. А. Підготовка студентів до використання здоров’язберігаючих технологій у процесі педагогічної практики. - C. 112-117.
- Пісоцька М. Е. Особливості індивідуалізації навчання в різних його видах. - C. 118-125.
- Прус Н. О. Основні етапи формування іміджу майбутнього викладача іноземних мов. - C. 126-133.
- Путій Т. М. Потенціал E-Learing у контексті неперервної педагогічної освіти. - C. 134-139.
- Русинка І. І. Установки як головний психологічний бар’єр, який заважає людині в досягненні поставлених цілей. - C. 140-151.
- Салогуб В. С. Особливості формування правової культури майбутнього вчителя технологій. - C. 152-156.
- Слухенська Р. В. Інтерактивні методи навчання в процесі професійної підготовки майбутніх лікарів. - C. 157-163.
- Тихомиров С. В. Концептуальна модель процесу розвитку професійних ціннісних орієнтацій соціальних педагогів у післядипломній педагогічній освіті. - C. 164-169.
- Тищенко О. І. Деякі умови формування громадянського виховання учнів. - C. 170-175.
- Хатунцева С. М. Проблема самоактуалізації в процесі формування в майбутніх учителів готовності до самовдосконалення. - C. 176-185.
- Цыбульская Т. Е. Особенности подхода к организации преподавания детской офтальмологии врачам-интернам общей практики – семейной медицины. - C. 186-192.
- Чернецька Ю. І. Суб’єкти партнерської взаємодії в процесі ресоціалізації наркозалежних осіб. - C. 193-201.
- Шевченко С. В. Модель підготовки майбутніх бухгалтерів до автоматизації бухгалтерського обліку малих підприємств. - C. 202-211.
- Шоробура І. М. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти в регіоні. - C. 212-219.
- Якімець Ю. М. Модель формування системи проектувальних умінь майбутніх техніків-механіків автотранспортної галузі. - C. 220-229.
- Яковенко Н. Б. Поняття та основні теорії обдарованості у США. - C. 230-236.
Загальноосвітня школа
- Бенедюк В. В. Особливості методики організації навчально-пізнавальної діяльності школярів при вивченні географії у 6-му класі. - C. 237-244.
- Мариківська Г. А. Особливості формування мовленнєвої культури старшокласників у профорієнтаційних центрах ВНЗ. - C. 245-249.
- Мозолев О. М. Модернізація державної політики розвитку освіти у сфері фізичної культури і спорту в системі загальної середньої освіти Польщі. - C. 250-256.
- Мурашковська В. П. Структурні компоненти готовності абітурієнтів до навчання у ВНЗ. - C. 257-262.
- Фасоля О. І. Специфіка організації екологічного виховання старшокласників сільської школи. - C. 263-271.
- Чорна О. О. Роль гри на уроках англійської мови на початковому етапі навчання. - C. 272-276.
Вища школа
- Бабешко М. С. Особливості підготовки фахівців з готельно-ресторанної справи до професійної діяльності у вищому навчальному закладі. - C. 277-282.
- Бельмаз Я. М. Магістерські освітні програми в університетах США (на прикладі підготовки педагогів вищої школи). - C. 283-288.
- Болтєнкова О. М. Класифікація навчальних занять з фізичного виховання у вищому навчальному закладі гуманітарного напряму. - C. 289-295.
- Буданoва Л. Г. Порівняльна характеристика тенденцій розвитку моніторингу якості навчальних досягнень студентів за спеціальністю "фармація” в університетах країн східної Європи та фармацевтичному університеті (фармацевтичних факультетах медичних ВНЗ) Україні. - C. 296-302.
- Верховська М. В. Використання фізкультурно-оздоровчих технологіїй у практичних заняттях з фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. - C. 303-307.
- Горобець Т. В., Шкоба В. А. Підготовка до професійної самореалізації майбутнього музичного керівника та вчителя музичного мистецтва у вищих навчальних закладах. - C. 308-314.
- Зданевич Л. В. Аналіз основних механізмів упровадження особистісно зорієнтованих технологій у підготовку майбутніх вихователів ДНЗ в умовах ВНЗ. - C. 315-320.
- Кириченко О. В., Терьохіна О. Л., Гавриленко В. В., Данильченко С. І. Основи здорового харчування та фізична реабілітація при ожирінні I–II ступеня студентів ВНЗ. - C. 321-327.
- Куделко В. Е. Сучасні підходи до організації професійно-прикладної фізичної підготовки дівчат у системі фізичного виховання у вищому навчальному закладі. - C. 328-334.
- Марченко О. Г. Фактори адаптації курсантів до освітнього середовища вищого військового навчального закладу. - C. 335-342.
- Сластіна О. О. Вплив використання комплексів вправ із фітнес-м’ячами на розвиток витривалості студенток спеціальної медичної групи. - C. 343-349.
- Сущенко Р. В. Формування управлінської культури студентів залізничних ВНЗ засобами позааудиторної роботи. - C. 350-361.
- Хавіна І. В. Компетентнісний підхід як педагогічна категорія в професійній підготовці бакалаврів з психології. - C. 362-370.
- Хоцкіна С. М. Упровадження діяльнісного підходу в контексті фахової підготовки педагогів професійного навчання (на прикладі вивчення дисциплін профільної та практичної підготовки). - C. 371-379.
- Вихідні дані.
| 2016 | | Вип. 46 (99)
|
|
|
|