Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2015/43<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Левашова В. М. Екологічна освіта як складова змісту дисциплін природничого циклу загальноосвітньої школи (60–90-ті рр. ХХ ст.). - C. 10-16.
  4. Лещенко Е. В. Освітні новації М. Корфа в системі розвитку недільних шкіл України як передумова становлення освіти жінок. - C. 17-26.
  5. Цайчжи Л. Анализ идей древнекитайских мыслителей о способах укрепления здоровья человека. - C. 27-31.
  6. Лятуринська С. Е. Інноваційна діяльність Ч. В. Еліота у Комітеті десяти. - C. 32-39.
  7. Нікуленко С. І. Становлення системи вищої художньої освіти в Україні в пореволюційні роки. - C. 40-45.
  8. Акімова О. М., Кузнецова О. В. Напрями самоосвіти у ході підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 46-51.
  9. Аносов І. П. Місце педагогічної антропології в єдності і різноманітті антропологічного знання. - C. 52-57.
  10. Апрєлєва І. В. Принцип доступності дошкільної освіти: суть, показники реалізації. - C. 58-65.
  11. Бахмат Л. В. Роль самооцінки навчальних досягнень у професійній підготовці майбутніх вчителів. - C. 66-72.
  12. Варецька О. В. Результати педагогічного експерименту щодо розвитку соціальної компетентності вчителів початкової школи в післядипломному процесі. - C. 73-81.
  13. Волкова В. А., Чесняк Т. О. Роль театралізованої діяльності у розвитку творчих здібностей старших дошкільників. - C. 82-88.
  14. Горовенко О. А. Фразеологічні одиниці як засіб удосконалення соціокультурної компетенції майбутніх учителів англійської мови. - C. 89-96.
  15. Гур’єва Я. В. Педагогічна творчість майбутнього вчителя початкової школи. - C. 97-103.
  16. Давидченко І. Д. Формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі навчання української мови за професійним спрямуванням. - C. 104-108.
  17. Дехтярьова О. О., Прокопенко Л. І., Тетьоркіна В. А. Розв’язання екологічних проблем рідного краю в ході розробки пізнавальних маршрутів у природу при проведенні навчальної практики з природознавства і краєзнавства в Харківській гуманітарно-педагогічній академії. - C. 109-114.
  18. Довгий О. В. Правова культура як складова професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів. - C. 115-121.
  19. Жигірь В. І. Модель формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх менеджерів освіти. - C. 122-129.
  20. Заворотна Я. В. Основні причини та напрями модернізації механізму підготовки майбутніх учителів у внз за допомогою системного підходу. - C. 130-134.
  21. Зана Л. Ю. К вопросу о проблемах преподавания анатомической терминологии англоязычным студентам-медикам. - C. 135-140.
  22. Іванова Л. І. Аналіз законодавчої бази становлення в Україні роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я. - C. 141-147.
  23. Ізбаш С. С., Бєльчева Т. Ф. До питання про формування ключових компетенцій майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. - C. 148-154.
  24. Казанцева Л. І. Принцип свідомого засвоєння мовних явищ як засадничий у навчанні російськомовних дошкільників української мови. - C. 155-160.
  25. Каракатсаніс Т. В. Сучасний розвиток освітньої сфери Великої Британії як країни-члена Європейського Союзу. - C. 161-169.
  26. Кривильова О. А. Компоненти психолого-педагогічної діяльності майбутніх викладачів ПТНЗ. - C. 170-175.
  27. Куліченко А. К. Специфіка анотування професійно орієнтованих англомовних джерел у процесі підготовки майбутніх лікарів та фармацевтів. - C. 176-181.
  28. Курільченко В. В. Позашкільна освіта в центрі довузівської освіти класичного університету. - C. 182-189.
  29. Лопатко Л. А. Особистісно орієнтовний підхід у процесі фахової підготовки студентів із порушеннями слуху як чинник соціалізації. - C. 190-197.
  30. Люта Д. А. Організація соціального туризму в Україні та за кордоном: порівняльний аналіз. - C. 198-202.
  31. Ляпунова В. А. Психологічні виміри толерантності. - C. 203-210.
  32. Маковецька Н. В. Портфоліо як технологія оцінювання готовності майбутніх фахівців галузі туризму до професійної діяльності. - C. 211-217.
  33. Мельник І. М. Професійне становлення майбутнього педагога: змістова сутність. - C. 218-223.
  34. Меркулова Н. В., Мільчевська Г. С. Функції, закономірності та принципи менеджменту соціальної роботи. - C. 224-229.
  35. Міщенко О. А., Осова О. О. Формування мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземних мов мультимедійними засобами навчання. - C. 230-236.
  36. Мовчан Д. О. Роль механізмів всесвітньої митної організації у зміцненні інституційних спроможностей митних адміністрацій. - C. 237-242.
  37. Мондич О. В. Загальні підходи до формування предметної компетентності майбутніх учителів із анатомії та фізіології людини. - C. 243-251.
  38. Москаленко В. В., Запаренко Г. В., Процик В. О., Аштаєва Н. Л. Перспективи впровадження дистанційного навчання в Україні. - C. 252-259.
  39. Надтока О. О. Готовність майбутнього тренера-викладача ДЮСШ до виховної роботи як орієнтир базової професійній освіті. - C. 260-267.
  40. Одарченко В. І., Коваленко Ю. Д. Сучасні проблеми сімейного виховання. - C. 268-273.
  41. Олійник К. В. Аналіз поняття "імпровізація” та "педагогічна імпровізація” в науковій літературі. - C. 274-279.
  42. Пилипенко Н. В. Особистісно-орієнтований підхід як умова формування естетичної культури особистості. - C. 280-287.
  43. Плачинда Т. С. Фахова підготовка майбутніх учителів фізичного виховання на етапі євроінтеграції. - C. 288-293.
  44. Покропивний М. П. Стан сформованості художньо-естетичної компетентності майбутніх митців. - C. 294-301.
  45. Поліщук О. В., Шумська В. С. Інноваційні методики в навчанні музики студентів педагогічного коледжу. - C. 302-308.
  46. Понікаровська С. В. Особливості викладання іноземних мов у Польщі. - C. 309-313.
  47. Репко І. П. Формування проектної культури майбутнього педагога. - C. 314-319.
  48. Розумна Т. С. Інтерактивна взаємодія як складова процесу підготовки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 320-325.
  49. Саєнко Н. В. Формування світоглядної культури майбутнього інженера. - C. 326-332.
  50. Сінодов І. Б. Соціально-психологічні особливості педагогічної діяльності. - C. 333-341.
  51. Созикіна Г. С. Проблеми формування професійної відповідальності майбутніх інженерів. - C. 342-347.
  52. Сокирко О. С., Кемкіна В. І. Особливості розвитку пізнавальної сфери глухих дітей. - C. 348-353.
  53. Статьєв С. І. Методика діагностики готовності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до професійної діяльності на констатувальному етапі педагогічного експерименту. - C. 354-359.
  54. Суровов О. А. Упровадження інтерактивних технологій навчання у процес фахової підготовки вчителів фізичної культури. - C. 360-366.
  55. Сухацька Л. М., Хомин М. Я. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи з обдарованими учнями. - C. 367-373.
  56. Сущенко А. В. Важливі тенденції професійної діяльності менеджерів організацій в аспекті професійної освіти. - C. 374-379.
  57. Сущенко Л. О. Розвивальне середовище – фактор розвитку інтелектуально-творчої ініціативи майбутніх педагогів. - C. 380-387.
  58. Сущенко Р. В. Педагогічна підготовка викладачів до формування у майбутніх інженерів залізничного транспорту управлінської культури. - C. 388-396.
  59. Тарасова В. В., Ільченко О. В. Формування комунікативної діяльності в дітей із затримкою психічного розвитку. - C. 397-402.
  60. Упатова І. П. Науково-методична діяльність майбутніх учителів початкової школи. - C. 403-409.
  61. Фокін О. В. Організація та розвиток самостійності сучасних закладів освіти. - C. 410-418.
  62. Царенко К. В. Технологічна модель розвитку професійно-педагогічної компетентності тренера-викладача ДЮСШ у процесі підвищення кваліфікації. - C. 419-426.
  63. Шуль Г. К., Ябковська С. П. Основні етапи методичної роботи з постановки голосу у підготовці майбутніх учителів музики до професійної діяльності. - C. 427-433.
  64. Явтушенко А. В. Зміст соціальної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. - C. 434-438.
  65. Івахненко А. А., Кокарева С. М. Особливості психомоторного розвитку глухих дітей молодшого шкільного віку. - C. 439-446.
  66. Крамаренко А. М. Еколого-ціннісний портрети майбутнього вчителя початкової школи та соціального педагога. - C. 447-453.
  67. Лосева О. Ю. Формування соціальної компетентності учнів початкової школи засобами інтегрованого курсу "Economics for beginners” для 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 454-462.
  68. Сапрунова Е. Г. Психолого-педагогічний підхід до розвитку інтелектуальної обдарованості молодших школярів. - C. 463-468.
  69. Устинова Н. В. Військово-патріотичне виховання гімназистів на уроці та в процесі позакласної роботи. - C. 469-477.
  70. Бабешко М. С. Вищий навчальний заклад як основа педагогічної підготовки майбутніх фахівців з готельно-ресторанної справи. - C. 478-483.
  71. Безкоровайна Л. В. Аналіз сучасного стану професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах України. - C. 484-488.
  72. Булах С. М. Організаційно-педагогічні особливості побудови тренувального процесу студентів першого та другого курсів, які систематично займаються атлетичною гімнастикою. - C. 489-494.
  73. Воскобойник Т. А. Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу. - C. 495-500.
  74. Дмитренко Т. О., Копилова С. В Концептуальні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів соціальної роботи. - C. 501-508.
  75. Зирка В. В. Обучение студентов в высшей школе: трансляция культуры и ментальности. - C. 509-513.
  76. Ковнір О. І. Громадянськаосвіта та виховання в навчально-виховному процесі вищої школи України: проблеми та виклики. - C. 514-521.
  77. Козиряцька С. А. Методика перекладу фахових текстів студентами медичних внз на заняттях з дисципліни "українська мова (за професійним спрямуванням)”. - C. 522-527.
  78. Меняйло В. І. Сучасні підходи до визначення сутності і структури дослідницької діяльності студентів. - C. 528-536.
  79. Муц Л. Ф. Організація самостійної роботи іноземних студентів з використанням технологій "Е-learning”. - C. 537-542.
  80. Облєс І. І. Особливості адаптації іноземних студентів в умовах вимушеного переселення. - C. 543-551.
  81. Руколянська Н. В. Особливості розвитку культури фахового мовлення майбутніх правників у вишах юридичного профілю. - C. 552-560.
  82. Савченко Л. Л. Удосконалення теорії та практики патріотичного виховання студентської молоді у педагогічних ВНЗ. - C. 561-566.
  83. Сидорук А. В. Організація підготовки майбутніх фахівців анімаційної діяльності у вищих навчальних закладах зарубіжних країн. - C. 567-572.
  84. Терьохіна О. Л., Кириченко О. В., Гавриленко В. В. Формування системи фізичного виховання студентів технічних ВНЗ у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. - C. 573-578.
  85. Цыбульская Т. Е. Особенности организации самостоятельной учебной деятельности студентов медицинского вуза. - C. 579-586.
  86. Чевичелова О. О. Формування пізнавального інтересу студентів технічних ВНЗ до вивчення іноземної мови. - C. 587-592.
  87. Шишкова Є. Г. Обґрунтування технологічного аспекту розвитку суб’єктності студентів у ВНЗ. - C. 593-599.
  88. Вихідні дані.
2015
Вип. 43 (96)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського