Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2015/43<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
- Левашова В. М. Екологічна освіта як складова змісту дисциплін природничого циклу загальноосвітньої школи (60–90-ті рр. ХХ ст.). - C. 10-16.
- Лещенко Е. В. Освітні новації М. Корфа в системі розвитку недільних шкіл України як передумова становлення освіти жінок. - C. 17-26.
- Цайчжи Л. Анализ идей древнекитайских мыслителей о способах укрепления здоровья человека. - C. 27-31.
- Лятуринська С. Е. Інноваційна діяльність Ч. В. Еліота у Комітеті десяти. - C. 32-39.
- Нікуленко С. І. Становлення системи вищої художньої освіти в Україні в пореволюційні роки. - C. 40-45.
- Акімова О. М., Кузнецова О. В. Напрями самоосвіти у ході підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 46-51.
- Аносов І. П. Місце педагогічної антропології в єдності і різноманітті антропологічного знання. - C. 52-57.
- Апрєлєва І. В. Принцип доступності дошкільної освіти: суть, показники реалізації. - C. 58-65.
- Бахмат Л. В. Роль самооцінки навчальних досягнень у професійній підготовці майбутніх вчителів. - C. 66-72.
- Варецька О. В. Результати педагогічного експерименту щодо розвитку соціальної компетентності вчителів початкової школи в післядипломному процесі. - C. 73-81.
- Волкова В. А., Чесняк Т. О. Роль театралізованої діяльності у розвитку творчих здібностей старших дошкільників. - C. 82-88.
- Горовенко О. А. Фразеологічні одиниці як засіб удосконалення соціокультурної компетенції майбутніх учителів англійської мови. - C. 89-96.
- Гур’єва Я. В. Педагогічна творчість майбутнього вчителя початкової школи. - C. 97-103.
- Давидченко І. Д. Формування лінгвокультурологічної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі навчання української мови за професійним спрямуванням. - C. 104-108.
- Дехтярьова О. О., Прокопенко Л. І., Тетьоркіна В. А. Розв’язання екологічних проблем рідного краю в ході розробки пізнавальних маршрутів у природу при проведенні навчальної практики з природознавства і краєзнавства в Харківській гуманітарно-педагогічній академії. - C. 109-114.
- Довгий О. В. Правова культура як складова професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів. - C. 115-121.
- Жигірь В. І. Модель формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх менеджерів освіти. - C. 122-129.
- Заворотна Я. В. Основні причини та напрями модернізації механізму підготовки майбутніх учителів у внз за допомогою системного підходу. - C. 130-134.
- Зана Л. Ю. К вопросу о проблемах преподавания анатомической терминологии англоязычным студентам-медикам. - C. 135-140.
- Іванова Л. І. Аналіз законодавчої бази становлення в Україні роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров’я. - C. 141-147.
- Ізбаш С. С., Бєльчева Т. Ф. До питання про формування ключових компетенцій майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. - C. 148-154.
- Казанцева Л. І. Принцип свідомого засвоєння мовних явищ як засадничий у навчанні російськомовних дошкільників української мови. - C. 155-160.
- Каракатсаніс Т. В. Сучасний розвиток освітньої сфери Великої Британії як країни-члена Європейського Союзу. - C. 161-169.
- Кривильова О. А. Компоненти психолого-педагогічної діяльності майбутніх викладачів ПТНЗ. - C. 170-175.
- Куліченко А. К. Специфіка анотування професійно орієнтованих англомовних джерел у процесі підготовки майбутніх лікарів та фармацевтів. - C. 176-181.
- Курільченко В. В. Позашкільна освіта в центрі довузівської освіти класичного університету. - C. 182-189.
- Лопатко Л. А. Особистісно орієнтовний підхід у процесі фахової підготовки студентів із порушеннями слуху як чинник соціалізації. - C. 190-197.
- Люта Д. А. Організація соціального туризму в Україні та за кордоном: порівняльний аналіз. - C. 198-202.
- Ляпунова В. А. Психологічні виміри толерантності. - C. 203-210.
- Маковецька Н. В. Портфоліо як технологія оцінювання готовності майбутніх фахівців галузі туризму до професійної діяльності. - C. 211-217.
- Мельник І. М. Професійне становлення майбутнього педагога: змістова сутність. - C. 218-223.
- Меркулова Н. В., Мільчевська Г. С. Функції, закономірності та принципи менеджменту соціальної роботи. - C. 224-229.
- Міщенко О. А., Осова О. О. Формування мовленнєвої компетенції майбутніх учителів іноземних мов мультимедійними засобами навчання. - C. 230-236.
- Мовчан Д. О. Роль механізмів всесвітньої митної організації у зміцненні інституційних спроможностей митних адміністрацій. - C. 237-242.
- Мондич О. В. Загальні підходи до формування предметної компетентності майбутніх учителів із анатомії та фізіології людини. - C. 243-251.
- Москаленко В. В., Запаренко Г. В., Процик В. О., Аштаєва Н. Л. Перспективи впровадження дистанційного навчання в Україні. - C. 252-259.
- Надтока О. О. Готовність майбутнього тренера-викладача ДЮСШ до виховної роботи як орієнтир базової професійній освіті. - C. 260-267.
- Одарченко В. І., Коваленко Ю. Д. Сучасні проблеми сімейного виховання. - C. 268-273.
- Олійник К. В. Аналіз поняття "імпровізація” та "педагогічна імпровізація” в науковій літературі. - C. 274-279.
- Пилипенко Н. В. Особистісно-орієнтований підхід як умова формування естетичної культури особистості. - C. 280-287.
- Плачинда Т. С. Фахова підготовка майбутніх учителів фізичного виховання на етапі євроінтеграції. - C. 288-293.
- Покропивний М. П. Стан сформованості художньо-естетичної компетентності майбутніх митців. - C. 294-301.
- Поліщук О. В., Шумська В. С. Інноваційні методики в навчанні музики студентів педагогічного коледжу. - C. 302-308.
- Понікаровська С. В. Особливості викладання іноземних мов у Польщі. - C. 309-313.
- Репко І. П. Формування проектної культури майбутнього педагога. - C. 314-319.
- Розумна Т. С. Інтерактивна взаємодія як складова процесу підготовки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 320-325.
- Саєнко Н. В. Формування світоглядної культури майбутнього інженера. - C. 326-332.
- Сінодов І. Б. Соціально-психологічні особливості педагогічної діяльності. - C. 333-341.
- Созикіна Г. С. Проблеми формування професійної відповідальності майбутніх інженерів. - C. 342-347.
- Сокирко О. С., Кемкіна В. І. Особливості розвитку пізнавальної сфери глухих дітей. - C. 348-353.
- Статьєв С. І. Методика діагностики готовності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до професійної діяльності на констатувальному етапі педагогічного експерименту. - C. 354-359.
- Суровов О. А. Упровадження інтерактивних технологій навчання у процес фахової підготовки вчителів фізичної культури. - C. 360-366.
- Сухацька Л. М., Хомин М. Я. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи з обдарованими учнями. - C. 367-373.
- Сущенко А. В. Важливі тенденції професійної діяльності менеджерів організацій в аспекті професійної освіти. - C. 374-379.
- Сущенко Л. О. Розвивальне середовище – фактор розвитку інтелектуально-творчої ініціативи майбутніх педагогів. - C. 380-387.
- Сущенко Р. В. Педагогічна підготовка викладачів до формування у майбутніх інженерів залізничного транспорту управлінської культури. - C. 388-396.
- Тарасова В. В., Ільченко О. В. Формування комунікативної діяльності в дітей із затримкою психічного розвитку. - C. 397-402.
- Упатова І. П. Науково-методична діяльність майбутніх учителів початкової школи. - C. 403-409.
- Фокін О. В. Організація та розвиток самостійності сучасних закладів освіти. - C. 410-418.
- Царенко К. В. Технологічна модель розвитку професійно-педагогічної компетентності тренера-викладача ДЮСШ у процесі підвищення кваліфікації. - C. 419-426.
- Шуль Г. К., Ябковська С. П. Основні етапи методичної роботи з постановки голосу у підготовці майбутніх учителів музики до професійної діяльності. - C. 427-433.
- Явтушенко А. В. Зміст соціальної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. - C. 434-438.
- Івахненко А. А., Кокарева С. М. Особливості психомоторного розвитку глухих дітей молодшого шкільного віку. - C. 439-446.
- Крамаренко А. М. Еколого-ціннісний портрети майбутнього вчителя початкової школи та соціального педагога. - C. 447-453.
- Лосева О. Ю. Формування соціальної компетентності учнів початкової школи засобами інтегрованого курсу "Economics for beginners” для 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 454-462.
- Сапрунова Е. Г. Психолого-педагогічний підхід до розвитку інтелектуальної обдарованості молодших школярів. - C. 463-468.
- Устинова Н. В. Військово-патріотичне виховання гімназистів на уроці та в процесі позакласної роботи. - C. 469-477.
- Бабешко М. С. Вищий навчальний заклад як основа педагогічної підготовки майбутніх фахівців з готельно-ресторанної справи. - C. 478-483.
- Безкоровайна Л. В. Аналіз сучасного стану професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах України. - C. 484-488.
- Булах С. М. Організаційно-педагогічні особливості побудови тренувального процесу студентів першого та другого курсів, які систематично займаються атлетичною гімнастикою. - C. 489-494.
- Воскобойник Т. А. Професійна компетентність викладача вищого навчального закладу. - C. 495-500.
- Дмитренко Т. О., Копилова С. В Концептуальні засади адаптивної системи професійної підготовки магістрів соціальної роботи. - C. 501-508.
- Зирка В. В. Обучение студентов в высшей школе: трансляция культуры и ментальности. - C. 509-513.
- Ковнір О. І. Громадянськаосвіта та виховання в навчально-виховному процесі вищої школи України: проблеми та виклики. - C. 514-521.
- Козиряцька С. А. Методика перекладу фахових текстів студентами медичних внз на заняттях з дисципліни "українська мова (за професійним спрямуванням)”. - C. 522-527.
- Меняйло В. І. Сучасні підходи до визначення сутності і структури дослідницької діяльності студентів. - C. 528-536.
- Муц Л. Ф. Організація самостійної роботи іноземних студентів з використанням технологій "Е-learning”. - C. 537-542.
- Облєс І. І. Особливості адаптації іноземних студентів в умовах вимушеного переселення. - C. 543-551.
- Руколянська Н. В. Особливості розвитку культури фахового мовлення майбутніх правників у вишах юридичного профілю. - C. 552-560.
- Савченко Л. Л. Удосконалення теорії та практики патріотичного виховання студентської молоді у педагогічних ВНЗ. - C. 561-566.
- Сидорук А. В. Організація підготовки майбутніх фахівців анімаційної діяльності у вищих навчальних закладах зарубіжних країн. - C. 567-572.
- Терьохіна О. Л., Кириченко О. В., Гавриленко В. В. Формування системи фізичного виховання студентів технічних ВНЗ у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. - C. 573-578.
- Цыбульская Т. Е. Особенности организации самостоятельной учебной деятельности студентов медицинского вуза. - C. 579-586.
- Чевичелова О. О. Формування пізнавального інтересу студентів технічних ВНЗ до вивчення іноземної мови. - C. 587-592.
- Шишкова Є. Г. Обґрунтування технологічного аспекту розвитку суб’єктності студентів у ВНЗ. - C. 593-599.
- Вихідні дані.
| 2015 | | Вип. 43 (96)
|
|
|
|