Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лук’янова Л. Б. Психолого-фізіологічні особливості осіб літнього віку та їх урахування у процесі навчання. - C. 9-18.
  4. Аніщенко О. В. Освіта дорослих у регіональних документах стратегічного планування: на шляху до сталого розвитку суспільства в Україні. - C. 19-36.
  5. Чаграк Н. І., Жумбей М. М. Психологічні засади навчальної діяльності людей третього віку. - C. 36-51.
  6. Демків А. М., Петренко Л. М. Правові основи професійного розвитку педагогічних працівників навчально-методичних центрів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності . - C. 52-63.
  7. Житницька А. А. Місце креативного мислення у професіограмі майбутнього вчителя іноземної мови . - C. 64-72.
  8. Калюжна Т. Г. Професійний саморозвиток як фактор формування андрагогічної компетентності викладача закладу післядипломної педагогічної освіти. - C. 72-81.
  9. Кучерявий О. Г. Парадигмальна концептуальна модель особистісного, професійного й професійно-культурного розвитку вчителя. - C. 82-92.
  10. Михайлишин Г. Й., Мандро Л. О. Навички особистої ефективності як складова професійної компетентності соціального працівника . - C. 92-102.
  11. Misailova K. Іntroductory training for aviation english teachers . - C. 102-113.
  12. Султанова Л. Ю. Модель формування суб’єктивного образу професійного майбутнього студентів гуманітарного профілю у закладах вищої освіти. - C. 113-122.
  13. Топольник Я. В. Особливості вивчення навчальної дисципліни "Історія розвитку теорії та практики освіти дорослих і андрагогіки" в процесі підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти. - C. 123-129.
  14. Тринус О. В. Програма професійного самовиховання сучасного вчителя: методологічні та практичні аспекти. - C. 130-140.
  15. Ящук О. В. Освітньо-нормативне забезпечення іншомовної підготовки майбутніх фахівців із кібербезпеки в Україні: компетентнісний вимір. - C. 141-149.
  16. Баніт О. В. Підготовка фахівців за новими професіями в умовах формальної і неформальної освіти (на прикладі зарубіжних країн). - C. 150-159.
  17. Іотковська М. О. Менторський супровід і роль очільників кафедр дошкільної педагогіки закладів вищої педагогічної освіти в Україні (1991-2010 рр.). - C. 159-170.
  18. Kotun K. Feathers of lifelong teacher education in Sweden. - C. 170-179.
  19. Пам’ятка автору. - C. 180-182.
  20. Вихідні відомості.
2021
Вип. 1 (19)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського