Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Теоретико-методологічні проблеми розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів

  4. Аніщенко В. А., Падалка О. С. Феномен самонавчальних організацій у контексті проблеми неперервної освіти. - C. 6-12.
  5. Артеменко І. Е. Підготовка менеджерів соціальної роботи до застосування кейс-менеджменту у роботі з клієнтами. - C. 12-19.
  6. Гнілуша Н. В. Філософські проблеми теорії і методології екологічної освіти у контексті професійної освіти. - C. 19-27.
  7. Гомеля Н. С. Методологічні засади особистісного підходу в освіті. - C. 27-33.
  8. Ковальова С. В. До проблеми формування методологічної опори науково-педагогічного дослідження. - C. 33-40.
  9. Ростока М. Л. Підручникотворення у профтехосвіті. - C. 40-51.
  10. Сергеєва Л. М. Практики підготовки керівних кадрів професійної освіти в умовах магістратури. - C. 51-59.
  11. Чирчик С. В. Методологічні аспекти підготовки дизайнерів інтер'єру. - C. 59-68.
  12. Шестопалюк О. В. Перспективи змішаного навчання у професійній підготовці дорослих. - C. 68-75.
  13. Розділ ІІ. Андрагогічні засади професійної підготовки педагогів

  14. Білик Н. І. Регіональна освітня система як фактор сталого розвитку підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 76-84.
  15. Ващук О. В. Андрагогічні засади формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості старшокласників. - C. 84-93.
  16. Давиденко О. В. Навчально-виховний потенціал спецкурсу "Розвиток підпільної освіти та педагогічної думки в Польщі (1939-1944 рр.)" у професійній підготовці майбутнього вчителя. - C. 94-101.
  17. Круковська І. М. Етичні засади професійної діяльності та вдосконалення медичних працівників. - C. 101-108.
  18. Литовченко І. М. Підвищення мотивації студентів до іншомовного спілкування на заняттях англійської мови професійного спрямування. - C. 108-114.
  19. Луцевич Л. В. К проблеме конструирования содержания открытого дополнительного педагогического образования. - C. 114-120.
  20. Мачача Ю. М. Спецкурси з проблем роздільного навчання у професійній підготовці майбутніх вчителів. - C. 120-127.
  21. Мозговий В. Л. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дії. - C. 127-132.
  22. Стадник О. О. Вивчення стану готовності вчителів-позашкільників природничого напряму до організації дослідницької діяльності учнів. - C. 132-138.
  23. Шарненкова Т. О. Професійна самоосвіта вчителя. - C. 138-144.
  24. Шестопалюк О. О. Структура професфйної компетентності майбутніх учителів правознавства. - C. 145-153.
  25. Розділ IІІ. Освіта дорослих у контексті порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних досліджень

  26. Бабушко С. Р. Аналіз нормативно-правового забезпечення професійного розвитку фахівців у США. - C. 155-164.
  27. Баніт О. В. Передумови становлення системи внутрішньофірмової підготовки персоналу. - C. 164-172.
  28. Vasylenko O. Non-formal adult edcation as realization of humanistic approach in education. - C. 172-181.
  29. Десятов Т. М. Тенеденції розвитку освіти дорослих: європейський досвід. - C. 182-190.
  30. Колодько Т. М. Педагогічний аспект фахової підготовки майбутніх учителів іноземних мов у контексті європейського освітнього простору. - C. 190-199.
  31. Кнодель Т. М. Национальная политика Израиля в сфере образования взрослых. - C. 199-211.
  32. Красильникова Г. М. Європейські підходи до моніторингу якості вищої освіти у документах і стандартах. - C. 211-221.
  33. Кучай Т. П. Досягнення Японії у сфері освіти - рушійна сила розвитку економіки, культури, прогресу нації. - C. 222-229.
  34. Лутаєва Т. В. Педагогічні ідеї та діяльність В. Я. Данилевського в контексті організації освіти дорослих. - C. 229-239.
  35. Самко А. М. Дидактичні аспекти освіти дорослих у працях С. У. Гончаренка. - C. 239-246.
  36. Чеботарьова О. О. Трансформація закладів для освіти дорослих в Італії як відповідь на виклики сучасності. - C. 247-252.
  37. Філіпчук Г. Г. Принципи народності в творчості С. Воробкевича. - C. 252-261.
  38. Розділ ІV. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті дорослих

  39. Артюх С. Ф., Литкина М. А. Системы автоматического контроля усвоения учебного материала и корректировки качества их проведения в образовании взрослых. - C. 262-269.
  40. Гуревич Р. С. Контекстне професійне навчання в мережевих спільнотах. - C. 269-274.
  41. Кадемія М. Ю. Інноваційні технології навчання у підготовці майбутніх учителів. - C. 274-279.
2014
Вип. 1 (8)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського