Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2012/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Філософські засади розвитку освіти дорослих

  4. Аніщенко О. Гуманістичний потенціал андрагогіки у вимірі педагогіки міграцій. - C. 7-16.
  5. Баніт О. Актуальні проблеми психологічної адаптації дорослого населення в умовах іншого лінгвокультурного середовища. - C. 16-27.
  6. Вовк М. Вітчизняна класична фольклористична підготовка фахівців у контексті сучасних освітніх трансформацій. - C. 27-39.
  7. Гриценок І. Тайм-менеджмент у системі управління навчальним закладом професійної освіти. - C. 39-50.
  8. Денькович І. Освітній моніторинг навчального процесу ВНЗ. - C. 50-57.
  9. Жижко О. Концепція професійної освіти маргінальних груп населення у латиноамериканському регіоні. - C. 57-64.
  10. Лещенко І. Пріоритетні тенденції та аналіз філософських аспектів неперервної освіти. - C. 64-70.
  11. Смоляна Н. Поняття "виробнича праця" у контексті науково-термінологічного апарату професійної педагогіки. - C. 71-79.
  12. Усатенко Т. Батьківство в суб'єктних системах "чоловік-жінка", "батьки-діти". - C. 79-89.
  13. Розділ 2.

      Теоретико-методологічні проблеми розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів

  14. Андрусь О. Забезпечення ефективності навчання економічних дисциплін у технічних університетах. - C. 90-99.
  15. Артеменко І. Контроль за психолого-педагогічною підготовкою майбутнього викладача економіки засобами інформаційних технологій. - C. 99-108.
  16. Бугасова Н. Роль інформаційно-комунікаційних технологій в освіті іммігрантів у Швеції. - C. 108-114.
  17. Дорошенко Н. Комп'ютерні графічно-інформаційні технології у системі графічної підготовки робітничих кадрів. - C. 114-125.
  18. Євсюкова Л. Формування вмінь самостійної діяльності майбутніх фахівців з безпеки життєдіяльності у ВНЗ. - C. 125-132.
  19. Зінченко С. Соціально-психологічні аспекти освіти засуджених ув'язнених у кримінально-виконавчій системі України. - C. 132-141.
  20. Кадемія М., Петрович С. Використання інформаційно-освітнього порталу для формування інформаційно-комунікаційної компетентності у ВНЗ. - C. 141-147.
  21. Кравченко О. Гуманізація навчально-виховного середовища медичного коледжу як основа формування професійної етики майбутніх медичних сестер. - C. 147-155.
  22. Лановенко А. Розвиток інформаційної компетентності викладача інноваційного ВНЗ. - C. 155-161.
  23. Лимаренко Л. Репетиція як форма навчально-виховного процесу у студентському театрі. - C. 161-169.
  24. Лутковська С. Професійно-екологічна компетентність майбутніх молодших спеціалістів переробної харчової промисловості. - C. 169-178.
  25. Столярова Т. Інформатизація професійної підготовки майбутніх фахівців з економіки, прикладної математики і комп'ютерних наук. - C. 178-185.
  26. Розділ 3. Андрагогічні засади підготовки педагогів

  27. Аксініна Н. Розвиток креативного мислення майбутніх учителів музики. - C. 186-192.
  28. Аніщенко В., Падалка О. Професійні цінності вчителя у контексті педагогіки безпеки. - C. 192-197.
  29. Воскобойнікова Г. Валеодіагностика та валеомоніторинг як складові оздоровчого освітнього середовища початкової школи. - C. 197-205.
  30. Козир А. Інтеграційний аспект підготовки викладачів мистецьких дисциплін. - C. 206-212.
  31. Колодько Т. Творчість у професійній діяльності педагога. - C. 212-219.
  32. Федоришин В. Актуалізація основних принципів мистецького навчання у підготовці майбутнього вчителя музики. - C. 219-226.
  33. Розділ 4. Історико-педагогічні проблеми освіти дорослих

  34. Борейко О. Дисциплінованість особистості як проблема історії педагогіки (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 227-233.
  35. Єленич Л. Історико-педагогічні аспекти розвитку навчальної проектної технології. - C. 233-240.
  36. Лук'янова Л. Підготовка організаторів навчання дорослих у Польщі. - C. 240-248.
  37. Нікітчина С. Розвиток освіти дорослих: історико-педагогічний аспект. - C. 248-257.
  38. Сігаєва Л. Розвиток освіти дорослих в Україні (20-30-ті роки ХХ ст.). - C. 257-267.
  39. Теренко О. Тенденції розвитку вищої жіночої освіти у США на початку ХХІ століття. - C. 267-274.
  40. Тринус О. Творчі пошуки професійної підготовки вчителя в закладах післядипломної педагогічної освіти України кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 274-282.
  41. Наші автори. - C. 283-285.
  42. Пам'ятка автору. - C. 286-288.
  43. Вихідні відомості.
2012
Вип. 4

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського