Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2011/3(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лук'янова Л. Концепція освіти дорослих в Україні. - C. 8-16.
  4. Зінченко С. Особливості навчання дорослих у системі неперервної освіти. - C. 16-24.
  5. Котляревська Н. Передумови творчості майбутніх фахівців сфери послуг. - C. 24-32.
  6. Максимова Л. Електронне навчання як засіб реалізації освіти впродовж життя. - C. 33-39.
  7. Нікітчина С. Освіта дорослих як соціально-економічна та педагогічна проблема. - C. 40-51.
  8. Отич О. Педагогіка мистецтва у розвитку творчого потенціалу педагога позашкільного навчального закладу. - C. 52-60.
  9. Погоріла І., Романенко О. Науково-дослідницька діяльність як фактор соціалізації студентів-медиків. - C. 60-66.
  10. Сагун І. Фактори забезпечення легітимності навчальних пропозицій для людей третього віку на базі вищої школи. - C. 66-76.
  11. Семеног А. Ресурсна база інформаційних джерел та їх дидактичні функції у вищій філологічній школі. - C. 76-83.
  12. Семеног О. Наукові заходи як засіб вияву культури наукової комунікації дослідника. - C. 83-92.
  13. Філіпчук Г. Екологічна освіченість і культура в контексті сталого розвитку. - C. 92-101.
  14. Балахадзе Л. Організаційно-педагогічні засади викладання іноземних мов для дорослих у Мексиці. - C. 103-111.
  15. Безпарточна О. Посилення практичної складової в організації підвищення кваліфікації фахівців економічного профілю. - C. 111-118.
  16. Ганіна Л. Реформування системи освіти дорослих засуджених в Україні. - C. 118-124.
  17. Гуренкова О. Компонентно-критеріальна структура екологічної компетентності майбутніх фахівців водного транспорту. - C. 125-131 .
  18. Кадемія М. Здійснення інтерактивного навчання у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 131-139.
  19. Капран С. Організаційно-методичні умови самостійної роботи студентів кафедри управління документно-інформаційними комунікаціями Академії муніципального управління. - C. 139-149.
  20. Корнієнко В. Використання інтерактивних технологій навчання у підготовці бакалаврів гуманітарних наук з лінгвістики в США. - C. 149-155.
  21. Красильник Ю. Соціально-психологічні основи професійної адаптації викладача університету і вищого військового навчального закладу. - C. 155-163.
  22. Падалко А. Інноваційні технології в підготовці інженерів-електриків у технічному університеті. - C. 163-171 .
  23. Поясок Т. Прогностичне моделювання ефективності навчання дорослих на основі інформаційних технологій. - C. 171-177.
  24. Сокол Т. Рейтингова система визначення рівня навченості майбутніх фахівців туристичного менеджменту: досвід Інституту туризму ФПУ. - C. 177-183.
  25. Товканець Г. Економічна освіта дорослих у приватних вищих навчальних закладах Чехії: соціально-педагогічний аспект. - C. 183-196.
  26. Федорук О., Жирок М. Оцінка якості та контролю знань в адаптивних Системах дистанційного навчання (на прикладі іноземних мов). - C. 196-201.
  27. Аніщенко О. Ґендерна освіченість вчителів – актуальна проблема педагогічної науки і практики. - C. 202-210.
  28. Аніщенко В., Падалка О. Професійна компетентність вчителя безпеки життєдіяльності. - C. 210-216.
  29. Баніт О. Формування готовності до самоосвіти інженерно-педагогічних працівників ПТНЗ і ВНЗ І-ІІ рівня акредитації. - C. 216-223.
  30. Бідюк Н. Ключові професійно-педагогічні компетентності андрагогів у США. - C. 223-230.
  31. Воскобойнікова Г. Педагогічне проектування медико-валеологічної компетентності в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 230-236.
  32. Жижкко О. Формальна післядипломна освіта вчителів іноземних мов у Мексиці. - C. 236-243.
  33. Кутова О. Педагогічні умови підготовки вчителя до використання технологій естетичного виховання учнів середньої загальноосвітньої школи. - C. 243-252.
  34. Малишевська І. Підготовка вчителів початкової школи до використання природотерапевтичних технологій. - C. 253-259.
  35. Носаченко І. Удосконалення підготовки викладачів економічних дисциплін – важлива умова модернізації економічної освіти. - C. 259-267.
  36. Співаковська-Вандерберг Є. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. - C. 268-274.
  37. Тимчук Л. Ретроспективний аналіз проблеми прогностичної діяльності педагога. - C. 274-284.
  38. Титаренко В. Формування у майбутніх учителів здатності до естетичного оцінювання об’єктів технологічної діяльності у процесі вивчення українських народних промислів. - C. 284-293.
  39. Закревська С. Неформальна освіта дорослих в Україні та в країнах Європейського Союзу: феномен, історія, значення. - C. 294-305.
  40. Лапаєнко С. Проблеми розвитку освіти дорослих у Російській Федерації в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. - C. 305-314.
  41. Молодиченко.В. Художньо-творчий розвиток особистості як чинник виховання національної еліти. - C. 314-323.
  42. Радченко Ю. Розвиток ідей професійної підготовки вчителя у науково-педагогічній думці Німеччини (середина ХVІІІ – перша половина ХІХ ст.). - C. 323-330.
2011
Вип. 3(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського