Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73735/2014/61-62<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки
: зб. наук. пр..- Полтава

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від редакційної колегії. - C. 3-4.
  4. Теорія та практика навчання і виховання

  5. Бойко А., Іноземцев В. Концептуальні положення Пирогова М. І. про заохочення і покарання дітей. - C. 5-15.
  6. Тищенко Т. Освітні ідеї Тараса Григоровича Шевченка. - C. 16-24.
  7. Хоменко А. Парадигма виховання як базовий методологічний конструкт педагогічної науки. - C. 24-33.
  8. Ляхоцька Л. Дистанційне навчання як педагогічна технологія непереривної освіти. - C. 33-39.
  9. Pogrebnyak V. Education of democratic citizenship in Canada. - C. 40-46.
  10. Ващенко Н. Моральне та патріотичне виховання у науково-педагогічній школі Олександра Мишуги. - C. 47-54.
  11. Romanko I. The theoretical principles and specifics of pedagogical dialogue at educational process at british educational establishments. - C. 54-59 .
  12. Гриньова Я. Формування правової держави засобами викладання правових дисциплін. - C. 60-65.
  13. Малашевська І. Гедоністичний принцип музичного навчання дошкільників і молодших школярів із використання музикотерапії. - C. 65-71.
  14. Актуальні проблеми вищої школи

  15. Хоменко П. Концептуальні основи природничонаукової підготовки фахівця фізичної культури. - C. 72-79.
  16. Пусепліна Н. Реалізація проектної діяльності в освітньо-виховній роботі музеїв вищих навчальних закладів. - C. 79-86.
  17. Цина В. Психолого-педагогічні основи формування особистісно-професійної зрілості майбутніх педагогів. - C. 86-92.
  18. Кравченко І. Індивідуальна і групова форми організації навчання студентів вищого закладу освіти. - C. 92-97.
  19. Мокляк В. Автономія як форма академічної свободи вищого навчального закладу. - C. 97-102.
  20. Яремко Г. Моделі професійного розвитку Австралійських учителів. - C. 103-108.
  21. Смольнікова О. Категорія автономного навчання у предметному полі педагогіки вищої школи. - C. 108-114.
  22. Кравченко А. Урахування типологій особистості у процесі виховання курсантів військового навчального закладу. - C. 115-120.
  23. Лазуткіна Ю. Граматичний аспект вивчення іноземної мови. - C. 120-126.
  24. Зімакова Л. Професійна підготовка майбутніх магістрів дошкільної освіти до викладання лінгводидактичних дисциплін. - C. 126-133.
  25. Карапузова Н. Результати моніторингу мотивації навчальної діяльності студентів на підготовчому етапі екзаменаційного контролю. - C. 134-141.
  26. Бегека Д. Складники підготовки майбутніх магістрів іноземної філології. - C. 141-147.
  27. Олійник Л. Дослідження розвитку спеціальної компетентності магістрів військово-соціального управління. - C. 147-154.
  28. Согоконь О. Педагогічний уплив лікувальної фізичної культури на студентську молодь. - C. 155-160.
  29. Shkola I. Technology of project activity for english language teaching of university students. - C. 161-165.
  30. Ясак Т. Динамічне унаочнення на лекційних заняттях із української мови у вищій школі. - C. 166-171.
  31. Історія розвитку педагогічної теорії та освітньої практики

  32. Бойко А., Дем'яненко Н. Генеза вищої жіночої освіти в Україні:Київський фребелівський педагогічний інститут (1907-1920рр.). - C. 172-182.
  33. Лутфуллін В. Боротьба послідовників Штурма Й. і Коменського Я. А. в історії шкільної освіти. - C. 182-192.
  34. Семеновська Л. Особливості розвитку ідеї політехнізму у вітчизняній педагогічній теорії (1937-1952рр). - C. 192-200.
  35. Цебрій І. Виховання у стародавній бактрiї: історіографія та перспективні напрями вивчення проблеми. - C. 201-207.
  36. Ilchenko O. Charity activity in Ukraine: Halshka Ostrozka and Halska Gulevychivna at the beginning of epoch of national education. - C. 208-215 .
  37. Фазан В. Педагогічна просвіта у вищих духовних навчальних закладах при лаврах України (ХІХ поч.ХХ ст.). - C. 215-221.
  38. Василига Н. Провідні напрями педагогічно-просвітницької діяльності Крамаренка В. К.. - C. 221-226.
  39. Водяник С. Творча спадщина Тітова Ф. І. у руслі розвитку християнсько-педагогічного вчення. - C. 227-233.
  40. Даниско О. Ідеї та досвід формування здорового способу життя у відчизняній педагогічній думці. - C. 233-240.
  41. Коноваленко Ю. Тенденції відходу від політичного і пропагандистського висвітлення зарубіжного педагогічного досвіду в українській педагогічній періодиці перебудовного періоду (1985-1991рр.). - C. 241-246.
  42. Хроніка

  43. Ільченко О. Науковий круглий стіл "Творчості Григорія Ващенка - стяг державотворчої педагогічної думки"(до 100-річчя Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. - C. 247-248.
  44. Наші автори. - C. 249-251.
2014
Вип. 61-62
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського