Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73708/2012/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна"
.- Хмельницький

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Альміз I. О. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності людей похилого віку як реалізація принципу активності. - C. 7-9.
  4. Багрій В. Н. Критерії та рівні сформованості професійних умінь майбутніх соціальних педагогів. - C. 10-14.
  5. Балалаєва О. Ю. Викладання латини у дзеркалі професійної лінгводидактики. - C. 15-19.
  6. Бец Ю. І. Роль та місце психолого-педагогічних тренінгових програм у формуванні національної свідомості майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 20-24.
  7. Браніцька Т. Р. Загальна характеристика фахівця соціономічної професії. - C. 25-28.
  8. Вакулик І. І. До проблеми формування латиномовної компетентності студентів у вищах на сучасному етапі. - C. 29-32.
  9. Варгата О. В. Управління естетичним вихованням учнів як проблема педагогічної науки. - C. 33-34.
  10. Виноградська М. П. Тренінг розвитку креативності як метод роботи практичного психолога. - C. 35-38.
  11. Войнаровська Н. В. Формування перекладацьких умінь у майбутніх фахівців туризму в процесі вивчення сучасних іноземних мов. - C. 39-41.
  12. Гомонюк О. М. Професійно-педагогічна культура майбутнього соціального педагога як синтез професійних компетентностей. - C. 42-45.
  13. Гушулей Й. М., Калушка В. П., Гаврищук І. В. Формування графічних умінь учнівської молоді засобами інформаційних технологій. - C. 46-50.
  14. Дем’янюк Ю. А. Формування професійної компетентності військовослужбовців Державної прикордонної служби України у сфері забезпечення безпеки закордонних дипломатичних установ на засадах інтерактивного навчання. - C. 51-54.
  15. Долинський Є. В. Посилення мотивації майбутніх перекладачів до професійного зростання засобами інформаційних технологій. - C. 55-58.
  16. Дудікова Л. В. Сучасні підходи викладання іноземних мов на нефілологічних спеціальностях вищих навчальних закладів. - C. 59-61.
  17. Козаченко С. М. Ціннісно-смислова компетентність як складова готовності майбутніх учителів до професійної діяльності. - C. 62-66.
  18. Костенко Н. І. Специфіка іншомовної підготовки студентів ВНЗ економічного профілю. - C. 67-70.
  19. Кравчина Т. В. Формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх учителів англійської мови. - C. 71-74.
  20. Кравчук Л. С. Розумова працездатність протягом навчального дня – необхідна передумова професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вузів. - C. 75-77.
  21. Криворучко І. Я. Організація, зміст і методика дослідно-експериментальної роботи з розвитку універсальних компетенцій у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 78-82.
  22. Крупа В. В. Аналіз стану проблеми підготовки майбутніх фахівців фізичної реабілітації у педагогічній теорії та практиці. - C. 83-86.
  23. Курняк Л. М., Курняк О. А. Безпека людини – невід’ємна складова характеристики стратегічного напряму розвитку людства. - C. 87-91.
  24. Левицька Н. В. Зміст та пріоритети професійної підготовки перекладачів в університетах Німеччини. - C. 92-95.
  25. Макогончук Н. В. Сутність, зміст та структура громадянської компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 96-100.
  26. Мартинюк О. В. Роль фахових об’єднань у професійному становленні фахівців з іноземної мови: досвід США. - C. 101-104.
  27. Неклюєнко Т. В. Економічна психологія: аналіз зарубіжних досліджень. - C. 105-109.
  28. Новікова Т. Л. Методичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо формування соціокультурних цінностей у майбутніх офіцерів-прикордонників при викладанні гуманітарних дисциплін. - C. 110-113.
  29. Орловська О. В. Формування граматичних навичок у студентів філологічних спеціальностей у процесі вивчення практичної граматики англійської мови. - C. 114-117.
  30. Петльована Л. Л. Комунікативний тренінг як форма організації професійно-орієнтованого іншомовного навчання майбутніх фахівців у галузі економіки. - C. 118-121.
  31. Польовик О. В. Практичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо покращення соціальної адаптації студентів з особливими потребами до навчально-виховного процесу. - C. 122-126.
  32. Полюк В. С. Формування мотивації у процесі професійної підготовки персоналу прикордонного відомства. - C. 127-130.
  33. Полюк Н. М. Динаміка формування професійно важливих якостей майбутніх психологів. - C. 131-135.
  34. Попелюшко Р. П. Мотивація як засіб саморозвитку й самореалізації особистості педагога. - C. 136-140.
  35. Порхун І. В. Педагогічні умови формування правової компетентності у військовослужбовців за контрактом в органах охорони державного кордону України. - C. 141-145.
  36. Прохоров А. С. Психологічні особливості прояву альтруїзму-егоїзму особистості. - C. 146-149.
  37. Пушкар Т. П. Актуальні питання впровадження інтегрованої та інклюзивної освіти в сучасній Україні. - C. 150-153.
  38. Слесик К. М. Післядипломна підготовка педагога до роботи з формування етичної культури учнів основної школи у процесі навчання гуманітарних предметів. - C. 154-157.
  39. Теклюк Г. П. Вплив неблагополучних сімей на формування девіантної поведінки дітей підліткового віку у Великій Британії. - C. 158-161.
  40. Філатенко І. О. Результати дослідження формування оптимальної самооцінки молодших школярів. - C. 162-167.
  41. Хмуринська Т. О. Особливості формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів. - C. 169-172.
  42. Хоронжевський Л. Є. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями загальноосвітньої школи засобами позашкільної практики. - C. 173-178.
  43. Чернуха Н. М. Категорія соціально-педагогічної підтримки: теорія і практика. - C. 179-182.
  44. Шеремет А. М. Зарубіжні теорії розвитку особистості дитини раннього віку. - C. 183-187.
  45. Штифурак В. Є. Основні напрями соціально-педагогічної роботи з молоддю у Німеччині. - C. 188-192.
  46. Яворська І. О. Сутність та структура поняття "готовність" майбутніх соціальних педагогів до організації культурно-дозвіллєвої діяльності учнів загальної середньої школи. - C. 193-195.
  47. Якубова Л. А. Особливості формування статевої культури підлітків. - C. 196-200.
  48. Ярушак М. Обрядовість і ритуально-світоглядні засади виховання дівчинки в українській родині. - C. 201-204.
2012
№ 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського