Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73685/2015/37<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Інституту розвитку дитини
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Філософія, педагогіка, психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія

  4. Бак М. Мультимедійні засоби навчання: можливості й реалії впровадження. - C. 5-10.
  5. Береза В. Демократизація суспільних відносин як головна умова функціонування політичної освіти і просвітництва. - C. 10-17.
  6. Завальнюк О. Значення фізичної культури і спорту у вихованні патріотичних почуттів особистості. - C. 17-23.
  7. Загарницька І. Проблеми та перспективи становлення вітчизняної індустрії дитячих товарів. - C. 23-29.
  8. Коннов О. Смерть у культурі та культура вмирання. - C. 29-35.
  9. Кочубей Н. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка в контексті постнекласичної філософії освіти. - C. 35-40.
  10. Мозгова Н. Дискусія щодо місця філософії в системі освіти: історико-філософський екскурс у минуле. - C. 40-47.
  11. Савранська Н. Толерантність як основа етичної компетентності педагога. - C. 47-54.
  12. Педагогіка

  13. Дубинина Д. Содержательное общение на основе художественных произведений как способ формирования коммуникативных умений дошкольников. - C. 54-59.
  14. Дубогай О. Педагогічні умови здоров’язбережувальних технологій фізичного вдосконалення організму дітей перед вступом до школи в системі "дошкільний заклад – сім’я – школа". - C. 59-65.
  15. Іваненко О. Особливості художньо-творчої діяльності учнів шкіл мистецтв на інтеграційних засадах. - C. 65-70.
  16. Луценко І. Емоційно-ціннісне ставлення вихователя до дитини як пріоритетний чинник забезпечення її психологічного благополуччя. - C. 70-76.
  17. Матвієнко О. Теоретичні основи системи підготовки вихователів до педагогічної взаємодії з дітьми різного віку. - C. 76-83.
  18. Рагозіна В. Раннє дитинство у світі. - C. 83-89.
  19. Сухорукова Г. Дитяче малювання як своєрідний аналог графічної промови. - C. 89-95.
  20. Яременко Л. Особливості формування креативності в системі позашкільної освіти. - C. 95-105.
  21. Психологія

  22. Андрущенко Т. Адаптивний потенціал політичної соціалізації. - C. 105-109.
  23. Катюк Я. Психолого-андрагогічний супровід майбутніх психологів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 109-113.
  24. Леганькова О., Бакунович М. Мотивация родителей-воспитателей как фактор эффективности профессиональной замещающей семейной заботы. - C. 113-123.
  25. Мозгова Г. Психосоматика: нейрофізіологічні характеристики. - C. 123-130.
  26. Піроженко Т. Проблема вивчення ціннісних орієнтацій дошкільників: пошук та результати дослідження. - C. 130-137.
  27. Руденко І. Психологічні особливості саморегуляції педагогічного працівника. - C. 137-143.
  28. Татьянчиков А. Програма формування розумових операцій підлітків як засіб адаптації до навчання в основній школі. - C. 143-149.
  29. Філоненко М. Особливості особистісного становлення майбутнього лікаря з різним типом локусу контролю і різною успішністю. - C. 149-156.
  30. Яковлєва М. Феномен брехні як перешкода в умовах полікультурної комунікації. - C. 156-166.
2015
Вип. 37
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського