Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73683/2018/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кузіна С. Розвиток критичного мислення учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 7-14.
  4. Антіпова О., Ласкова-Ярмоленко А. Трансформація освітнього дискурсу в контексті креативного складника розвитку особистості. - C. 15-23.
  5. Шелестова Л. Педагогічні технології як засіб розвитку творчих здібностей учнів в умовах профільного навчання. - C. 24-36.
  6. Кухарчук П., Плосков В., Кухарчук А. Управління системою освітив нових громадах. - C. 37-48.
  7. Мельник М. Дослідження рівня готовності обдарованих випускників закладів загальної середньої освіти до професійного самовизначення. - C. 48-57.
  8. Андрощук І. Загальна характеристика системи управління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту Республіки Польща та її структурних компонентів. - C. 58-66.
  9. Онопченко Г., Онопченко О. Система діагностики обдарованості дітей та молоді: її компоненти, структура та призначення. - C. 66-71.
  10. Андрієвська В. Модель підготовки майбутнього вчителя початкової школи до використання ІКТ. - C. 72-81.
  11. Бельская Н. Гендерно-типологические особенности одаренных старшеклассников. - C. 82-91.
  12. Безпалко А. Психологічні проблеми розвитку обдарованих студентів-винахідників у закладах вищої освіти. - C. 92-100.
  13. Постова К. Методологічні принципи дослідження діагностики інтелектуально обдарованих старшокласників, схильних до дослідної діяльності. - C. 100-109.
  14. Наші автори. - C. 110-111.
  15. Правила оформлення статей до фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 112.
  16. Вихідні відомості. - C. 113-114.
2018
Вип. 1 (20)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського