Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73683/2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Поліхун Н. Методичний інструментарій педагогічної підтримки обдарованих дітей, схильних до дослідницької діяльності. - C. 8-17.
  4. Ткаченко Л. Готовність учнівського й учительського контингенту до соціалізації старшокласників засобами Інтернет-технологій. - C. 17-26.
  5. Рева О., Камишин В., Трушковський К. Ергономічна кваліметрія відповідності алгоритмів управління дидактичними процесами здібностям педагогічного працівника. - C. 27-39.
  6. Волошина А., Олійник Л., Сичевська Л. Тема козацтва як етнокультурної спільноти у просвітницькій діяльності "козацької світлиці" Київської Академії Козацтва. - C. 40-45.
  7. Абалмасова В. Изучение финансовой грамотности с использованием педагогической технологии проектов во внешкольном образовании. - C. 45-48.
  8. Дем’яненко В., Дем’яненко В., Стрижак О. Відкрита освіта у викликах сьогодення. - C. 49-55.
  9. Дмитриченко М., Тименко В. Обґрунтування актуальності дослідження практичного інтелекту у майбутніх фахівців транспортних технологій та систем. - C. .56-62.
  10. Мартинець Л. Програмно-цільовий підхід в управлінні професійним розвитком учителів. - C. 62-68.
  11. Меркулова С. Роль освітніх виставок у процесі педагогічної орієнтації старшокласників в умовах сучасного інформаційного суспільства. - C. 69-74.
  12. Пермякова О. Експериментальна перевірка впливу засобів масової інформації на формування ціннісних орієнтацій студентів. - C. 75-80.
  13. Зінченко С. Психолого-педагогічні особливості всебічного розвитку особистості в системі освіти дорослих. - C. 81-87.
  14. Бабаян Ю. Рефлексивні здібності як складники професійної компетентності майбутніх вчителів початкових класів. - C. 88-91.
  15. Андросович К. Педагогічна підтримка особистісного саморозвитку обдарованих старшокласників. - C. 92-98.
  16. Остапчук О., Давоян Є. Обдаровані діти з аутистичними рисами особистості: особливості розвитку і навчання. - C. 99-113.
  17. Чорний В. Інформаційно-освітній простір як середовище для розвитку особистості. - C. 113-120.
  18. Цизман В. Організаційна культура як складова соціально-психологічного супроводу освітніх реформ. - C. 121-130.
  19. Хоріна О. Особливості конструювання рефлексивної технології супроводу освітніх та суспільних реформ (практичний аспект). - C. 131-140.
  20. Наші автори. - C. 141-143.
  21. Вихідні дані.
2016
Вип. 2 (17)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського