Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2018/40<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Problems of modern psychology : coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi Problemi sučasnoï psihologìï До 100-річчя від дня заснування Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
- Титул.
- Зміст.
- Максименко С. Д. Механізми розвитку особистості. - C. 7-23.
- Бондаренко Н. Б. Соціальна підтримка в контексті груп самодопомоги осіб із проблемами психічного здоров’я. - C. 24-33.
- Ващенко І. В., Іваненко Б. Б. Психологічні ресурси особистості в подоланні складних життєвих ситуацій. - C. 33-49.
- Візнюк Ю. М. Психологічні особливості самоприйняття і соціальної ідентичності депривованих підлітків: теоретико–емпіричний ракурс. - C. 50-61.
- Гончаренко Н. В., Білоус М. В. Психологічні особливості прояву синдрому "емоційного вигорання" у провізорів-інтернів. - C. 62-80.
- Гончарук Н. М. Проблеми методології дослідження інтелектуального регулювання комунікації. - C. 80-94.
- Hrinchenko O. M. The use of the coaching collection of metaphorical associative cards "Supervision" as one of the possible instruments of professional supply of psychologists. - C. 95-104.
- Гуляс І. А. Досягнення особистості: філософсько-психологічний аналіз. - C. 105-115.
- Демидович О. М. Гендерні особливості готовності лікарів-стоматологів до продуктивної взаємодії в конфліктних ситуаціях. - C. 115-127.
- Зімовіна Т. Є., Фільчакова А. С. Взаємозв’язок між захворюваністю дитини та стосунками у сім’ї. - C. 128-137.
- Івашкевич Е. Е. Особливості перекладу художніх творів з урахуванням категорії експресивності. - C. 138-148.
- Кишакевич І. Т. Ускладнені умови розв’язування медичних задач як тренінг творчого медичного мислення. - C. 148-162.
- Клочек Л. В. Дослідження ціннісної рефлексії у педагогів. - C. 163-173.
- Коваль І. В. Когнітивні стилі як індивідуально–психологічні передумови оволодіння іноземною мовою у вищому навчальному закладі. - C. 174-184.
- Лавріненко В. А. Особливості системи цінностей підлітків–неформалів, яким властиві різні тенденції у міжособистісній взаємодії. - C. 185-196.
- Лисенко Д. П. Довіра в предметному полі психологічних досліджень. - C. 196-208.
- Ewa Łodygowska, Witalia Szebanowa Lęk jako mediator umiejscowienia kontroli u dzieci z dysleksją rozwojową. - C. 208-225.
- Макаренко Н. М. Психолого–педагогічні умови розвитку компетенцій. - C. 226-235.
- Максименко К. С. Психотерапевтическое воздействие и лечебный эффект: симптоматическая и патогенетическая психотерапия. - C. 236-249.
- Мойсеєнко Л. А., Витвицька О. М., Кулініч Г. М. Стратегія комбінування як мисленнєвий механізм розв’язування творчої математичної задачі. - C. 250-261.
- Москальов І. О. Моделювання особливостей перебігу практичного мислення офіцера–організатора морально–психологічного забезпечення у проблемних ситуаціях. - C. 262-273.
- Onufriieva L. A., Rudzevych I. L. The professional realization of personality through the prism of value life regulators. - C. 273-284.
- Осика О. В., Осика К. С. Моральний вчинок як сенс життя: трагічними шляхами історії. - C. 284-294.
- Островська К. О. Особливості прояву посттравматичного стресового розладу в соціальному просторі. - C. 295-306.
- Пастух Л. В. Управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 306-320.
- Подкоритова Л. О., Брезденюк А. О. Значення самоаналізу для професійного розвитку майбутніх фахівців соціономічної сфери. - C. 320-330.
- Ренке С. О. Мотиваційна регуляція процесу становлення професійного образу "Я" у майбутніх психологів. - C. 331-343.
- Семенів Н. М. Особливості формування етнічної атракції в контексті міжетнічної взаємодії. - C. 343-352.
- Simko R. T. Psychological features of servicemen’s psychomotor preparation in extreme conditions of activities. - C. 353-363.
- Славіна Н. С. Адаптація дітей раннього віку в умовах дошкільного закладу. - C. 363-373.
- Токарева Н. М. Психологічні виміри діалогізації сучасного освітнього простору. - C. 373-384.
- Цимбаленко О. О. Авторитет батьків та педагогів як запорука ефективності психолого–педагогічного втручання для дітей із порушеннями спілкування. - C. 385-397.
- Чіп Р. С. Дослідження когнітивної складової гендерної ідентичності старших підлітків. - C. 397-409.
- Бібліографія. - C. 410–433.
- Відомості про авторів. - C. 434–443.
- Інформація про збірник. - C. 451–458.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Iss. 40
|
|
|
|