Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2016/32<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Problems of modern psychology
: coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi
Problemi sučasnoï psihologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Генетична епістемологія Ж. Піаже. - C. 7-16.
  4. Афанасьєва Н. Є. Підходи до консультування пожежних-рятувальників з міжособистісними проблемами. - C. 17-26.
  5. Бондаренко Н. Б. Психологічний аналіз компонентної структури моделі соціальної підтримки в практиці соціальної роботи. - C. 26-36.
  6. Боцвінок С. М. Соціально-психологічна практика та її зміст як важливий чинник у формуванні успішної особистості. - C. 36-47.
  7. Бугера Ю. Ю. Теоретичні аспекти проблеми розвитку уваги розумово відсталих молодших школярів у процесі навчання. - C. 47-57.
  8. Вербова Ю. В. Порівняльне дослідження переважаючих ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічних спеціальностей та студентів гуманітарного ВНЗ. - C. 58-68.
  9. Вержиховська О. М., Рудзевич І. Л. Особливості використання методики формування свідомості та переконання у виховному процесі спеціальної школи. - C. 69-78.
  10. Галян І. М. Рівень рефлексивної активності майбутніх педагогів як показник повноти їх смислового самоаналізу. - C. 78-89.
  11. Главінська О. Д. Аналіз психологічної суверенності як феномена особистісного стилю. - C. 90-99.
  12. Дєніжна С. О., Сова М. О. Психологічна підготовка працівників правоохоронних органів до професійної діяльності в екстремальних ситуаціях. - C. 99-115.
  13. Дзвінчук Ю. В. Поведінкова активність як фактор формування професійної мобільності медичних сестер. - C. 115-127.
  14. Жовнер В. Ю. Особливості детермінант конкурентоспроможності в кризові періоди професійного становлення особистості. - C. 128-138.
  15. Зімовін О. І. Рефлексія та креативність як чинники саморозвитку особистості. - C. 138-153.
  16. Івашкевич Е. З. Соціальний інтелект як система інтелектуальних здатностей особистості. - C. 153-166.
  17. Івашкевич І. В. Функціональний підхід до визначення змісту та структури професійної компетентності майбутніх юристів. - C. 167-180.
  18. Климанська Л. Д., Кліманська М. Б. Психологічні особливості образу Радянського Союзу як об’єкта комунікативної пам’яті. - C. 181-195.
  19. Ковальчук О. П. Особливості прояву спонукальної складової професійної діяльності військовослужбовців, які беруть участь в антитерористичній операції. - C. 196-205.
  20. Коваль І. В. Шляхи підвищення ефективності навчання іноземної мови студентів вищого технічного навчального закладу: психологічний аспект. - C. 206-217.
  21. Козуб Я. В. Специфика отношения к учению у успевающих и слабоуспевающих студентов с доминированием разных видов достиженческой мотивации. - C. 218-234.
  22. Корчакова Н. В. Захист іншого як особливий різновид просоціальної поведінки. - C. 234-244.
  23. Котик І. О., Саричев С. В. Надійність групи та особистісна надійність у групі. - C. 245-265.
  24. Makarenko N. M. Prevention of "psychological dependency" by means of dynamic movement to the practica activities of students. - C. 266-276.
  25. Максименко Е. Г. Методология исследования психологии самодепривации личностного развития субъекта. - C. 277-294.
  26. Максименко К. С. Психологические истоки теории "Я" и личностно-ориентированная психотерапия. - C. 294-304.
  27. Михальська С. А. Особливості комунікативно-особистісного розвитку дитини дошкільного віку. - C. 305-315.
  28. Михлюк Е. І. Психопрофілактики професійно зумовлених акцентуацій рятувальників. - C. 315-327.
  29. Мойсеєнко Л. А. Неусвідомлені мисленнєві дії у процесі формування гіпотези розв’язку творчої математичної задачі. - C. 327-341.
  30. Московченко А. А. Особливості креативності як професійно вагомої якості студентів-менеджерів. - C. 342-351.
  31. Мьонсо Я. Глобальный мир – глобальное межкультурное образование – перспектива медиальной педагогики. - C. 352-358.
  32. Onufriieva L. A. Theoretical and methodological analysis of the problem on professional self-determination of the personality. - C. 359-370.
  33. Осика К. С. Життя як подвиг: мотивація досягнення в процесі діяльності героїв-спортсменів. - C. 371-382.
  34. Осика О. В. Життєвий і творчий шлях М. М. Бахтіна як моральний вчинок: психологічний аспект. - C. 382-393.
  35. Палюх М., Пьонтковска К. Профилактико-воспитательная деятельность в отношении детей и молодёжи в среде их проживания (метод стритворкинг). - C. 393-404.
  36. Панчук Н. П. Роль ціннісних орієнтацій у професійному становленніособистості майбутнього фахівця. - C. 405-414.
  37. Попелюшко Р. П. Аналіз сучасних підходів надання психологічної допомоги комбатантам з віддаленими наслідками стресогенних впливів. - C. 415-429.
  38. Попов В. М. Стиль управління як детермінанта формування набутої безпорадності у працівників ДСНС України. - C. 430-443.
  39. Портяна О. В. Критерії і показники сформованості пізнавальної активності майбутнього психолога. - C. 444-454.
  40. Прахова С. А. Роль індивідуально-типологічних та соціально-психологічних чинників у детермінації фрустраційних станів учнів різних вікових групп. - C. 454-464.
  41. Савелюк Н. М. Типи релігійної особистості у психологічних дослідженнях. - C. 465-476.
  42. Сундукова І. В. Вивчення особистісно-поведінкового аспекту ціннісного ставлення старшокласників до психічного здоров’я. - C. 476-489.
  43. Ткач Б. М. Нейропсихологічні механізми суїцидальної поведінки. - C. 489-501.
  44. Хоржевська І. М. Психологічні особливості професійної культури фахівця. - C. 502-511.
  45. Цимбaл C. В. Фoрмувaння iншoмoвнoгo мoвлeння у cпiлкувaннi зacoбaми coцiaльнo-пcиxoлoгiчнoгo трeнiнгу. - C. 512-522.
  46. Чиханцова О. А. Особливості життєстійкості людей з обмеженими можливостями. - C. 523-533.
  47. Чичуга М. М. Тренінг як засіб профілактики деструктивних психічних станів молодих начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань. - C. 533-546.
  48. Шамлян К. М. Дослідження структури вольової організації особистості методом самооцінки. - C. 547-557.
  49. Шевченко Н. Ф., Кожушкіна Т. Л. Навчально-професійна настанова в структурі професійної свідомості майбутіх фахівців. - C. 558-571.
  50. Штепа О. С. Психологічна ресурсність як критерій індивідуального здоров’я. - C. 571-585.
  51. Щербан Т. Д., Терновай А. В. Психологічні особливості формування життєстійкості у підлітків з неповних сімей. - C. 586-600.
  52. Щербан Г. В., Щербан Т. Д. Проблеми рефлексивного управління навчальною діяльністю учнів. - C. 601-614.
  53. Щербина В. Л. Процес соціалізації особистості в умовах багатоукладного суспільства: соціально-психологічна модель. - C. 614-624.
  54. Бібліографія. - C. 625-659.
  55. Відомості про авторів. - C. 660-671.
  56. Про збірник. - C. 682-692.
2016
Iss. 32
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського