Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2015/27<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Problems of modern psychology
: coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi
Problemi sučasnoï psihologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Теорія специфічних рушіїв розвитку Г.С. Костюка. - C. 7-19.
  4. Alieksieieva Y. A. Psychological aspects of studying the phenomenon of faith. - C. 20-34.
  5. Бацилєва О. В. Особливості психоемоційного стану жінок з переношуваною вагітністю. - C. 34-47.
  6. Бойко-Бузиль Ю. Ю. Психологічний супровід професійної діяльності керівників органів і підрозділів МВС України. - C. 47-57.
  7. Бондарчук О. І. Організаційно-професійні особливості самоефективності керівників освітніх організацій. - C. 57-69.
  8. Брюховецька О. В. Психологічні особливості толерантності до невизначеності в управлінській діяльності як однієї зі складових професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 70-81.
  9. Василенко Я. О. Особливості ставлення до власного тіла у дівчаток та хлопчиків підліткового віку. - C. 82-90.
  10. Вахнован М. М. Взаємозв’язок мовлення та пізнавальної сфери студентів у контексті оволодіння іноземною мовою. - C. 91-102.
  11. Венгер Г. С. Психологічні особливості рольових стосунків у дистантних сім’ях. - C. 103-116.
  12. Вічалковська Н. К., Іванашко О. Є. Гармонізація відносин між суб’єктами інтегрованого навчання. - C. 117-127.
  13. Гончарова Л. А. Ефективність впровадження програми розвитку творчої активності особистості людей похилого віку. - C. 128-137.
  14. Дмитришин Б. Я. Психологічні особливості формування позитивної навчальної мотивації студентів. - C. 137-150.
  15. Доцевич Т. І. Металінгвістичні здібності викладача вищої школи. - C. 151-160.
  16. Здоровець Т. Г. Особливості наративної компетентності майбутніх практичних психологів. - C. 160-169.
  17. Камінська С. В. Наукові підходи до дослідження маргінальності у суспільних науках Scientific approaches to the study of marginality in the social sciences. - C. .
  18. Карамушка Т. В. Типи професійної кар’єри аспірантів. - C. 182-197.
  19. Кирпенко Т. М. Вплив механізмів психологічного самозахисту на особистісні утворення та поведінкові моделі підлітків. - C. 198-210.
  20. Коваль І. А. Діагностика і диференційна діагностика гострого стресового розладу та посттравматичного стресового розладу в загальномедичній практиці. - C. 210-219.
  21. Корчакова Н. В. Стимулювання дитячої просоціальності в умовах сім’ї. - C. 220-231.
  22. Косенчук О. Г. Обґрунтування психолого-компетентнісної моделі професійного саморозвитку управлінських кадрів промислових підприємств. - C. 232-241.
  23. Кот В. Г. Гендерні відмінності особистісних детермінант професійної самореалізації працівників рекламної сфери. - C. 241-254.
  24. Кривопишина О. А. Особливості впливу гендерних стереотипів на розвиток обдарованої особистості в юності. - C. 254-265.
  25. Кукуленко-Лук’янець І. В. Психологічні особливості прояву фемінності/маскулінності у жінок-педагогів. - C. 265-279.
  26. Макаренко Н. М. Сучасний погляд на основні проблеми українських та американських підлітків. - C. 280-291.
  27. Максименко К. С. Личностно-ориентированная психотерапия московской психотерапевтической школы. - C. 291-304.
  28. Максименко Е. Г. Модель самодепривации как социально-психологического явления. - C. 304-318.
  29. Москальова А. С. Психологічні особливості проявів поведінкового типу А серед керівників освітніх організацій. - C. 318-330.
  30. Miąso Janusz Dydaktyka równoległa – panaceum na mediatyzacje edukacji. - C. 330-336.
  31. Онуфрієва Л. А. Theoretical and methodological analysis of the motivational sphere of future socionomic specialists’ personalities. - C. 337-348.
  32. Осика К. С. Психологічні особливості особистості юнаків-каратистів високого рівня кваліфікації. - C. 349-358.
  33. Осика О. В. Теорія морального розвитку дитини Л.Колберга в сучасній психології. - C. 359-368.
  34. Отчич С. В. Стереотипи любовних стосунків у гендерному аспекті. - C. 369-379.
  35. Павелків В. Р. Вплив молодіжних субкультур на прояви рівня агресії у молодіжному середовищі. - C. 380-394.
  36. Палько Т. В. Особливості регулятивно-процесуальної складової розвитку рефлексії вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 394-411.
  37. Панчук Н. П. Ціннісні орієнтації як складова життєвих стратегій особистості. - C. 411-421.
  38. Пастух Л. В. Особливості мотиваційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти. - C. 421-434.
  39. Перетятько В. А. Структурні компоненти особистості, включеної до волонтерської діяльності. - C. 435-446.
  40. Подкопаєва Ю. В. Специфіка сформованості уявлень про духовний ідеал у молодших школярів. - C. 446-459 .
  41. Прокоф’єва О. О., Мартинюк А. Г. Формування субсфери Я-соціальне у юнацькому віці засобами гештальт-терапії. - C. 460-470.
  42. Савицька О. В. Динаміка професіоналізації свідомості на різних етапах підготовки у виші. - C. 470-486.
  43. Семенів Н. М. Сучасні методи дослідження етностереотипів у структурі міжетнічної взаємодії. - C. 486-500.
  44. Семиліт М. В. Гендерні відмінності соціально-перцептивного статусу особистості у групі. - C. 500-509.
  45. Сімко Р. Т. Особливості розвитку психомоторики працівників патрульної служби міліції із застосуванням типових програм. - C. 510-521.
  46. Скворчевська Є. Л. Виявлення зв’язку компонентів мотиваційно-ціннісної сфери студентів на різних курсах навчання. - C. 522-532.
  47. Сняданко І. І. Формування навчально-професійної компетенції в студентів технічних університетів у контексті їх психологічної підготовки до майбутньої професійно-управлінської діяльності. - C. 533-545.
  48. Співак Л. М. Вікова динаміка національної самореалізації особистості в юності. - C. 546-557.
  49. Станіславська М. В. Психологічні аспекти типології організаційної культури майбутнього місця роботи. - C. 557-568.
  50. Столяренко О. Б. Вплив сім’ї на розвиток різновікових взаємин дітей. - C. 568-580.
  51. Філоненко М. М. Організація адаптивно-динамічного навчання студентів-медиків, спрямованого на розвиток психологічних структур особистості. - C. 581-594.
  52. Хомуленко Т. Б., Балушок М. В. Особливості виникнення внутрішньоособистісного конфлікту в юнацькому віці. - C. 594-610.
  53. Царькова О. В. Особливості психотерапії у роботі з сім’ями, де росте дитина з психофізіологічними вадами. - C. 610-619.
  54. Цешнатій О. Б. Особливості використання методики М. Куна та Т. Макпартленда "Хто Я?" при вивченні гендерної ідентичності. - C. 620-634.
  55. Чичуга М. М. Вплив деструктивних психічних станів на особистість та професійну діяльність начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань. - C. 635-647.
  56. Шебанова В. І. Ідентичність особистості як базова структура нормалізації харчової поведінки. - C. 647-660.
  57. Штепа О. С. Психологічна ресурсність у структурі суб’єктності особистості. - C. 661-675.
  58. Щербакова О. О. Внутрішньосімейні взаємини як фактор шкільної адаптації академічно здібних дітей. - C. 676-689.
  59. Відомості про авторів. - C. 690-701.
  60. Про збірник. - C. 715-720.
2015
Iss. 27
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського