Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73535:Фіз.вих.спр./2015/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.- Кам'янець-Подільський. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини Visnik Kam’ianec’-Podil’s’kogo nacional’nogo universitetu imeni Ivana Ogienka. Fizicne vihovannya, sport i zdorov'ya ludini- Титул.
- Зміст.
- Chodinow Wladimir Zaleznosc wynikow sportowych i dlugosci skutecznej kariery od czasu rozpoczecia specjalistycznych treningow i dynamiki wzrostu obciazenia treningowego. - C. 9-19.
- Chodinow Wladimir Sposoby intensyfikacji procesu treningowego kajakarzy. - C. 19-25.
- Chodinow Wladimir Umiejetne wykorzystanie informacji o stanie zdrowia i przygotowania fizycznego studentow. - C. 26-34.
- Randak Jan Aktywnosc turystyczno – rekreacyjna seniorow jako czynnik readaptacji i integracji spolecznej. - C. 34-42.
- Karpuszenko Elena Underestimated education through sport. - C. 43-50.
- Zaikin A. V., Shenknekht N. M. The competence of the physical education teacher concerning gender approach in the process of teaching. - C. 51-54.
- Yurchyshyn Y. V. Attract students to motor activity of health improving direction during physical training. - C. 55-61.
- Бабюк С. М. Формування інтересу до фізичної культури у молодших школярів шляхом використання нетрадиційних технологій. - C. 62-68.
- Бабюк Т. Й. Характеристика компонентів ціннісного ставлення до здоров’я як інтегрального показника сформованості здорового способу життя дітей старшого дошкільного віку. - C. 69-75.
- Бесарабчук Г. В. Формування фізкультурно-освітнього середовища ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою на основі національно-патріотичного виховання. - C. 75-82.
- Бутеску А. Н., Ожог Е. И. Об организации и состоянии питания учащихся общеобразовательных учреждений ПМР. - C. 83-90.
- Бутов Р. С. Динаміка показників гостроти зору у слабозорих дітей 13-15 років до і після проведення реабілітаційних заходів. - C. 91-96.
- Васкан І. Г., Хавруняк І. В., Музика В. І. Сучасні підходи до формування рухової активності учнів. - C. 97-101.
- Горбенко М. І. Шляхи підвищення швидкості підготовки юних лижників-гонщиків. - C. 101-108.
- Гордієнко О. І. Особливості організації та проведення тренувань "Street workout". - C. 109-117.
- Гусак В. В., Слобожанінов П. А., Слобожанінов А. А. Проблеми розвитку фізичного виховання в україні. - C. 117-122.
- Гусак В. В. Аутогенне тренування та його вплив на процеси відновлення спортсменів. - C. 122-127.
- Дудицька С. П., Гайсонюк Н. А. Фехтування як засіб усвідомлення та визначення стратегії самопрезентації особистості. - C. 127-132.
- Дусь С. В. Соціально-педагогічні передумови розробки технології підготовки арбітрів з баскетболу в Україні. - C. 133-139.
- Закопайло С. А. Формування мотивації та інтересу в учнів загальноосвітніх шкіл до занять фізичною культурою. - C. 140-146.
- Заплатинський В. М. Ретроспективний аналіз становлення дисципліни безпека життєдіяльності у вищій школі України. - C. 147-152.
- Зендик О. В., Гуліна Л. В., Павлова Н. А. Процес фізичного виховання як запорука ефективності навчальної діяльності. - C. 152-155.
- Зубаль М. В. Структура приросту фізичних якостей у хлопців різних соматотипів упродовж 7-8 років. - C. 156-162.
- Іщук О. А., Палагнюк Т. В. Зміцнення та збереження здоров’я студентської молоді. - C. 163-166.
- Каньоса Н. Г. Підготовка вчителя до формування культури здоров’я молодших школярів. - C. 167-174.
- Кириченко Т. Г. Розвиток сили у школярів засобами атлетичної гімнастики. - C. 174-181.
- Коваль В. Ю. Розвиток координаційних здібностей дітей середнього шкільного віку на уроках фізичної культури. - C. 182-188.
- Коваль О. Г. Вплив рухової активності на рівень здоров’я і тривалість життя людини. - C. 188-193.
- Ковальчук А. А., Яковлів В. Л. Психічний стан волейболісток Глухівського нацонального педагогічного університету під впливом експериментальної методики в умовах вищого навчального закладу. - C. 194-198.
- Лазарев І. А., Руденко А. М., Звіряка О. М. Сучасна методика діагностики контрактур великих суглобів. - C. 199-200.
- Левандовська Л. Ю. Вплив індивідуалізації фізичного виховання на функціональний стан дітей шкільного віку. - C. 207-215.
- Лисак І. В., Яремчук П. В., Лісчишин Г. В. Визначення інтересів жінок, які займаються за системою пілатес. - C. 215-221.
- Мазур В. Й. Управління тренувальним процесом юних борців вільного стилю. - C. 221-230.
- Макуц Т. Б. Особливості прояву уваги у тенісистів 14-15 років та її вплив на ефективність змагальної діяльності. - C. 230-235.
- Мосейчук Ю. Ю. Особливості адаптації студентів внз до навчання. - C. 236-239.
- Мочернюк В. Б. Моделі виконання "ривка" важкоатлетами високої кваліфікації. - C. 239-246.
- Наумчук В. І. Використання педагогічних можливостей гри у процесі становлення особистості. - C. 246-254.
- Ольховий О. М. Концептуальні зміни системи фізичної підготовки збройних сил. - C. 254-260.
- Орлов О. І. Особливості фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку у процесі занять бойовими мистецтвами. - C. 260-267.
- Пангелова Н. Є., Мінкін Д. О. Організація фізичної підготовки в арміях провідних країн світу. - C. 268-274.
- Поліщук В. В. Організаційно-методичні аспекти підготовки майбутніх фахівців дитячо-юнацького туризму в Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди. - C. 274-280.
- Постернак І. В. Особливості фізичного виховання студентів спецмедгруп при захворюваннях органів травлення та печінки. - C. 281-288.
- Потужній О. В. Сучасні оздоровчі технології в дошкільному навчальному закладі. - C. 288-293.
- Прозар М. В. Характеристика показників фізичного стану дівчаток 4-5 класів та їх відповідність існуючим стандартам і нормативам. - C. 294-301.
- Середа Л. В. Діагностика, профілактика і корекція плоскостопості у дітей дошкільного віку засобами фізичної реабілітації. - C. 301-309.
- Синиця С. В. Характеристика рівня методичної підготовки студентів до проведення занять з оздоровчої аеробіки. - C. 309-316.
- Совтисік Д. Д., Зданюк В. В. Комплексна оцінка фізичної працездатності та енергозабезпечення м’язової діяльності дітей дошкільного віку. - C. 316-327.
- Боднар А. О. Проблема підготовки фахівців з олімпійської освіти крізь призму сучасних концептуальних підходів. - C. 327-335.
- Стасюк І. І. Енергетичні витрати кваліфікованих гравців у футзалі під час змагальної та тренувальної діяльності. - C. 335-341.
- Степаненко В. М. Аналіз сучасних підходів до особливостей формування індивідуального стилю діяльності спортсменів. - C. 342-349.
- Темерівська Т. Г. Актуальні проблеми виникнення девіантної поведінки підлітків. - C. 350-353.
- Хлус Н. О., Москаленко І. М. Технологія підвищення фізичної підготовленості студенток вищих навчальних закладів засобами степ-аеробіки. - C. 354-361.
- Храбра С. З. Дослідження адаптаційних можливостей учнів старшого шкільного віку в залежності від рівня особистісної та ситуативної тривожності. - C. 361-368.
- Христич Т. М., Гонцарюк Д. О., Жигульова Е. О. Реабілітація: про клінічні ефекти та механізми дії голкорефлексотерапії. - C. 368-375.
- Циба Ю. Г., Наконечний І. Ю. Кореляційний зв’язок між тонусом м’язів та спортивним результатом пауерліфтерів високої кваліфікації. - C. 375-382.
- Чаплінський Р. Б. Дисліпідемії – основний фактор ризику атеросклерозу та ішемічної хвороби серця. - C. 383-391.
- Чистякова М. О., Шишкін О. П. Азіатські ігри: історія розвитку. - C. 391-397.
- Чупрун Н. Ф. Вплив занять боді-балетом на морфофункціональний стан та фізичну підготовленість студенток. - C. 398-405.
- Юрчишин Ю. В., Мисів В. М. Формування й реалізація змісту залучення студентів до рухової активності оздоровчого спрямування в процесі фізичного виховання. - C. 405-412.
- Наші автори. - C. 413-419.
| 2015 | | Вип. 8
|
|
|
|