Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73508/2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Народна освіта : електрон. наук. фах. вид..- Біла Церква- Титул.
- Зміст.
- Герасимова І. Г., Фрицюк В. А. Проблеми розвитку освіти в контексті становлення інформаційного суспільства. - C. 4-10.
- Половіна О. А., Кондратець І. В. Нові підходи до формування художньо-практичної компетентності майбутніх вихователів. - C. 11-18.
- Волинець К. І., Волинець Ю. О., Стаднік Н. В. Теоретичні засади наступності дошкільної і початкової освіти як проблема сучасної освіти. - C. 19-27.
- Прокопчук В. Ю. Формування професійно-особистісної ідентичності майбутніх фахівців сестринської справи в контексті педагогічного експерименту. - C. 28-36.
- Pozdnyakova E. Modeling of educational systems of educational and rehabilitation institutions as a pedagogical problem. - C. 37-44.
- Шахрай В. М. Готовність вчителя як важлива педагогічна умова формування в підлітків цінності життя. - C. 45-52.
- Планідіна О. М. Сутнісний зміст морально-етичного концепту "доброта" та передумови формування почуття доброти в дітей старшого дошкільного віку. - C. 53-59.
- Пуйо О. І. До проблеми формування ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку засобами рухливої гри в закладах дошкільної освіти. - C. 60-66.
- Коптіла Ю. М. Розвиток творчої особистості учня в сучасному освітньому просторі закладу загальної середньої освіти. - C. 67-70.
- Безлюдний О. І., Кравченко О. О., Войтовська А. І. Навчально-реабілітаційний та соціально-виховний супровід студентів з обмеженнями життєдіяльності. - C. 71-78.
- Чикалова М. М., Коваленко С. М. Упровадження інноваційних педагогічних технологій у процес підготовки фахівців сфери туристичного бізнесу. - C. 79-85.
- Гаращенко Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до впровадження сучасних оздоровлювальних технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти. - C. 86-92.
- Волинець К. І., Вертугіна В. М. Виробнича (організаційна) практика як важлива складова професійної підготовки магістрів. - C. 93-99.
- Товкач І. Є. Підготовка студентів до формування основ культури читання дітей дошкільного віку. - C. 100-106.
- Лоза Т. В. Школа тренерства як форма організації навчального процесу для розвитку професійних компетенцій фахових соціальних працівників. - C. 107-111.
- Мірошник С. І. Формування толерантності учнів у вивченні української літератури в закладі загальної середньої освіти. - C. 112-117.
- Бєлєнька Г. В. Образна іграшка як засіб формування життєвих цінностей дитини. - C. 118-124.
- Волинець Ю. О., Стаднік Н. В. Організація експериментально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку на основі взаємодії фахівців закладів дошкільної освіти з батьками. - C. 125-133.
- Аносова А. В. Методика дослідження культури комунікацій у родині. - C. 134-145.
- Tverdokhlib T. S., Skrypnyk N. S. Organization of Pedagogical Practice of Students of Secondary and Elementary Educational Institutions of the Orthodox Church (the end of the nineteenth century – the beginning of the twentieth century). - C. 146-152.
- Карпич І. О. Розкриття історії вітчизняного дитячого руху в українських періодичних виданнях (20-ті – початок 30-х років ХХ століття). - C. 153-158.
| 2019 | | Вип. 2 (38)
|
|
|
|