Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73466/2013/17<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інформаційні технології в освіті
: зб. наук. пр..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Биков В. Ю. Мобільний простір і мобільно орієнтоване середовище інтернет-користувача: особливості модельного подання та освітнього застосування. - C. 9-37.
  4. Белецкий А. Я., Белецкий Е. А., Воливач О. И., Якимчук М. А. Синтез и анализ кодов Рида-Соломона в пространстве изоморфного изображения. - C. 38-55.
  5. Коновал О. А., Туркот Т. І. Комп'ютерне моделювання як засіб підтримки самостійної роботи студентів при вивченні теоретичної фізики. - C. 56-67.
  6. Лазурчак І. І. 3D - візуалізація рекурсивних розгорток з допомогою систем комп’ютерної математики. - C. 68-76.
  7. Бабенко М. І. Методи комп'ютерного моделювання при розв’язуванні фізичних задач в курсі фізики вищої та середньої школи. - C. 77-81.
  8. Данілов О. Д. Налоговая составляющая фискальной политики повышения конкурентоспособности национальной экономики. - C. 82-90.
  9. Долинський Є. В. Досвід використання новітніх інформаційних технологій у підготовці майбутніх перекладачів в університетах великої британії. - C. 91-98.
  10. Архіпова Т. Л., Зайцева Т. В. Використання "хмарних обчислень" у вищій школі. - C. 99-108.
  11. Колос К. Р. Модель процесу та критерії добору компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. - C. 109-117.
  12. Сороко Н. В., Шиненко М. А. Використання хмарних обчислень для розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів. - C. 118-130.
  13. Тарасіч Ю. Г., Співаковська Є. О. Організація семінарських занять студентів засобами ІКПС. - C. 131-141.
  14. Ваколя Т. І. Проектно-модульний підхід до формування дослідницьких компетентностей майбутнього вчителя початкової школи. - C. 142-146.
  15. Кушнір Н. О. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до навчання основ інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 147-153.
  16. Манжула А. М., Попко Т. С. Онлайн сервисы в "открытом" сотрудничестве. - C. 154-160.
  17. Модестова Т. В. Технології підготовки майбутніх викладачів непедагогічних спеціальностей до педагогічної діяльності. - C. 161-165.
  18. Паєнтко Т. В. Диверсифікація фінансових потоків в контексті стимулювання економічного розвитку. - C. 166-172.
  19. Словінська О. Д. Вебінар як різновид електронної веб-конференції та його місце у мережевому колаборативному навчальному процесі. - C. 173-177.
2013
Вип. 17
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського