Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2016/17<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Азізова К. Етапи моніторингу якості освіти у вищому навчальному закладі. - C. 3-12.
- Андрійчук Н. Загальна характеристика системи освіти скандинавських країн: порівняльний аспект. - C. 12-18.
- Бардінов О. Зміст і структура ключових компетенетностей із менеджменту туристичної діяльності майбутніх фахівців фізичної культури. - C. 18-24 .
- Бескровний О., Тернов С., Фортуна В. Рефлексивно-оцінний компонент готовності студентів до науково-дослідницької діяльності. - C. 24-28.
- Бєляєва Н., Жданова-Неділько О. Організаційно-педагогічні умови адаптації внутрішньо переміщених студентів до університетського середовища. - C. 29-34 .
- Бондаренко А. Феномен самоврядування в педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 35-40.
- Волощук І. Використання інноваційних технологій у керуванні науково-дослідницькою діяльністю студентів. - C. 40-46.
- Ворона П. Методика "cаsе studу" у навчальному процесі вишів при підготовці фахівців із публічного управління. - C. 46-53.
- Гавриш А. Теоретичні аспекти професійно-орієнтованого фізичного виховання у вищому медичному навчальному закладі. - C. 54-58.
- Галашова О. Професійна усталеність як педагогічна проблема в аспекті підготовки майбутніх менеджерів організацій до професійної управлінської діяльності. - C. 58-64.
- Гриб В. "Колективне виховання" А. С. Макаренка як один з універсальних методів корекції важковиховуваності учнів різного віку. - C. 65-72.
- Гриньова М., Грицай Н. Кейс-технології у методичній підготовці майбутніх учителів біології. - C. 72-79.
- Дубровська Л., Дубровський В., Гордієнко Т., Білоусова Н. Формування готовності майбутніх керівників навчальних закладів до впровадження інноваційних технологій. - C. 80-84.
- Жамардій В. Роль тренера-викладача в проведенні навчальних занять з фізичного виховання студентів із застосуванням фітнес-технологій. - C. 84-89.
- Кращенко Ю., Сорокіна Г. Умови адаптації внутрішньо-переміщених осіб до університетського середовища засобами студентського самоврядування. - C. 89-96.
- Кривич О. Організаційно-методичні засади діяльності Охтирського дитячого містечка імені М. О. Скрипника як виховного закладу інноваційного типу(20-ті роки ХХ століття). - C. 96-102.
- Лещенко О. Профільне навчання фізичної культури як педагогічна проблема. - C. 102-108.
- Лещенко П. Педагогічний потенціал комп'ютерних ігор в аспекті формування компетентностей ХХІ століття. - C. 109-114.
- Ляпунова В. Використання діалогічних методiв навчання у підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку. - C. 114-121.
- Міськова Н., Гафурова В. Реалізація компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 121-126.
- Момот О. Комплекс організаційно-педагогічних умов виховання особистості майбутнього вчителя в здоров'язбережувальному середовищі вищого навчального закладу. - C. 126-131.
- Панасенко Н., Дерев'янко Т. Особливості організації навчально-виховного процесу гуртка еколого-натуралістичного профілю в позашкільній освіті. - C. 132-137.
- Радул В. Взаємозалежність соціально-професійної зрілості та професійно-педагогічної майстерності майбутнього педагога. - C. 137-142.
- Рендюк С. Професійна спрямованість математичної підготовки студентів у розвитку їхньої пізнавальної діяльності. - C. 143-148.
- Руденко М. Здоров'язберігальна компетентність студентської молоді як пріоритет діяльності освітнього менеджера в аспекті профілактики тютюнопаління серед студентів в умовах ВНЗ. - C. 149-154.
- Садова В. Концептуальні основи фундаменталізації змісту педагогічних дисциплін у підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 155-162.
- Степура Ю. Педагогічні умови успішної реалізації моделі підготовки майбутніх педагогів початкової школи до використання засобів естетотерапії у соціальному вихованні учнів. - C. 163-168.
- Султанова Л. Обгрунтування вибору методу моделювання у дослідженні процесу розвитку полікультурної компетентності майбутніх викладачів. - C. 169-174.
- Ткаченко А. Адаптаційний потенціал студентського віку. - C. 175-182.
- Ткачук А. Проблеми позааудиторної самостійної роботи студентів та автодидактичні можливості їхнього вирішення. - C. 182-189.
- Товстяк М. Дидактичні проблеми структурування навчальної інформації при підготовці магістра з управління навчальними закладами. - C. 190-195.
- Шафранська Т. Методологічні підходи до формування деонтологічної культури майбутніх фармацевтів. - C. 195-200.
- Штефан Л. Особливості організації соціально-педагогічної діяльності в школах України. - C. 201-208.
- Шутова С., Усова В. Спрямованість особистості у навчальній взаємодії в умовах ВНЗ. - C. 208-212.
| 2016 | | Вип. 17
|
|
|
|