Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2017/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вовк Н., Сокіл М. Теоретичні та практичні аспекти дидактичного проектування у професійній освіті. - C. 8-15.
  4. Возна З. Екскурсійний метод у структурі предметно-методичних знань учителя історії. - C. 16-25.
  5. Волошина А., Роенко Л. Особенности работы над словом на уроках русского языка в начальной школе. - C. 26-33.
  6. Гвоздецька Ю. Практична підготовка інженера-педагога сфери харчових виробництв у вищому навчальному закладі. - C. 34-41.
  7. Джевага Г. Підготовка лабораторних робіт до виконання студентами в умовах дистанційного навчання. - C. 42-49.
  8. Дубова Н. Методика активізації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів- педагогів харчових технологій під час проведення лабораторно-практичних занять. - C. 50-58.
  9. Ізбаш С. Порівняльна характеристика особливостей навчання дорослих і дітей в контексті андрагогічної підготовки майбутніх викладачів. - C. 59-65.
  10. Іщенко Р. Роль методу аналогії при вивченні фізичних основ механіки в технічних університетах. - C. 66-73.
  11. Ковбаса Т. Перспективні напрями удосконалення методичної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 74-84.
  12. Кравченко Л. Особливості застосування педагогічних технологій в процесі вивчення курсу "Охорона праці"у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 85-90.
  13. Лаврентьєва О. Проблема змісту загальнотехнічної підготовки студентів технолого-педагогічних спеціальностей. - C. 91-99.
  14. Радзівіл Т. Розвиваюче навчання у професійній підготовці інструменталістів в умовах ВНЗ. - C. 100-106.
  15. Стецик С., Ільніцька К. Реалізація інтегративного підходу в процесі вивчення основ сучасної електроніки майбутніми учителями фізики. - C. 107-115.
  16. Супрун Д. Волонтерська практика студентів-психологів як складова формування їхньої професійної умілості. - C. 116-123.
  17. Сусла Н. Системний підхід як найважливіша методологічна основа формування графічної культури майбутніх учителів технологій. - C. 124-132.
  18. Умрихіна О. Музичний образ як складова фортепіанного виконавства. - C. 133-139.
  19. Ящук С., Азізов Т., Шабага С. Науково-дослідницька діяльність майбутнього викладача загальнотехнічних дисциплін та методики навчання технологій. - C. 140-147.
  20. Вдовенко О. Використання інноваційних технологій у професійно-технічних навчальних закладах в процесі підготовки майбутнього кваліфікованого робітника. - C. 148-155.
  21. Герасимчук Т. Самостійна робота студентів як невід'ємна складова формування професійної компетентності сучасних фахівців із застосуванням Інтернет-технологій. - C. 156-163.
  22. Дубовик В. Сутність та види інноваційно-комунікаційних технологій навчання. - C. 164-170.
  23. Коберник Г. Готовність учителів до впровадження інноваційних педагогічних технологій. - C. 171-178.
  24. Перинський Ю. Експериментальна перевірка сформованості професійної готовності майбутніх вчителів технологій до застосування інноваційних методів навчання. - C. 179-190.
  25. Петрицин О. Ресурси інформаційно-освітнього середовища в процесі формування інформаційно- технологічної культури майбутнього вчителя. - C. 191-199.
  26. Ребенок В. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми учителями в процесі професійного навчання. - C. 200-208.
  27. Хорунжа Л. Сутність поняття "комп'ютерна підтримка" як засобу інформаційно- комунікативної технології навчання студентів. - C. 209-215.
  28. Божко Л. До питань технічного проектування як складової формування професійної компетентності майбутніх учителів трудового навчання. - C. 216-224.
  29. Вересоцька Н. Формування творчої компетентності студентів технологічної освіти засобами декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 225-232.
  30. Гевко І. Професійні компетенції сучасного вчителя технологій як основи його самореалізації. - C. 233-242.
  31. Гупало О. Аналіз компетентної структури художньо-виконавської компетентності скрипалів. - C. 243-248.
  32. Дрокіна А. Формування інформаційно-методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 249-254.
  33. Коваль В. Реалізація компетентністного підходу на основі вдосконалення фахових дисциплін у процесі професійної підготовки учителів-філологів. - C. 255-265.
  34. Кулінка Ю. Формування дизайнерської культури майбутніх учителів трудового навчання засобами проектних технологій. - C. 266-275.
  35. Малишевський О. Технологічний підхід як основа формування фахової компетентності студентів спеціальності "Професійна освіта (комп'ютерні технології)". - C. 276-282.
  36. Маслюк Р. Проблема підготовки учителів фізичного виховання в умовах наступності ступеневої освіти. - C. 283-292.
  37. Обманець Л. Формування креативності майбутніх учителів музики в процесі інструментально- виконавської підготовки. - C. 293-298.
  38. Поліщук О. Значення педагогічних умов у формуванні правової компетентності майбутніх менеджерів. - C. 299-305.
  39. Рубан І. Педагогічна практика як засіб формування предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 306-312.
  40. Рукасова С., Рощина Н. Удосконалення професійної підготовки здобувачів вищої освіти з обладнання для виготовлення швейних виробів. - C. 313-320.
  41. Ящук О. Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування логічних умінь молодших школярів. - C. 321-329.
  42. Кремешна Т., Бондаренко С. Актуалізація мотивації майбутніх учителів музики до професійної діяльності. - C. 330-336.
  43. Люленко С. Екологічне виховання школярів засобами природоохоронної діяльності. - C. 337-343.
  44. Маслюк К. Педагогічні умови формування культури особистісного самовизначення студентів-філологів у позааудиторній роботі. - C. 344-354.
  45. Пильтяй О. Формування первинних уявлень про світ професій молодших підлітків на уроках трудового навчання. - C. 355-362.
  46. Созикіна Г., Саєнко Н. Відповідальність викладача як умова професійно-етичного розвитку студентів технічних ВНЗ. - C. 363-369.
  47. Калабська В. Концерт для домри з оркестром В. Подгорного: виконавський аспект. - C. 370-378.
  48. Нищак І. Історія та сучасний стан інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 379-388.
  49. Пагута М. Історико-педагогічні аспекти становлення основ професійної освіти в Україні. - C. 389-396.
  50. Цзін Л. Особливості впровадження елективного курсу "Основи формування концертно-виконавської компетентності" у процесі фахової (фортепіанної) підготовки студентів магістратури з КНР. - C. 397-404.
  51. Лебідь В., Савранська О. Мистецька освіта в Сербії та Україні: сучасні проблеми розвитку. - C. 405-410.
  52. Savchenko L. Modernization of the quality of education during the preparation of future teachers of labor learning and technology. - C. 411-417.
  53. Торубара О. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів в умовах сьогодення. - C. 418-425.
  54. Наші автори. - C. 426-430.
2017
Вип. 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського