Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2014/9(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Бондаренко Г. Адаптація студента – майбутнього соціального педагога. - C. 7-11.
  5. Головня Н. Процес вибору в навчально-пізнавальній діяльності. - C. 12-19.
  6. Горбулінська С. Педагогічні умови формування знань із генетики у старшокласників профільної загальноосвітньої школи. - C. 20-26.
  7. Демченко І. Педагогічні умови творчого розвитку молодших школярів в загальноосвітньому інклюзивному просторі. - C. 27-35.
  8. Карнаух Л. Етнічні особливості формування толерантних взаємин старших дошкільників у контексті гендерної соціалізації. - C. 36-42.
  9. Пишко О. Домашні завдання із правознавства в 9-му класі: особливості та специфіка їх відбору і виконання. - C. 43-53.
  10. Постоленко І. Навчання іноземних мов дистанційно: інтеграційний аспект. - C. 54-60.
  11. Рябовол Л. Контроль навчальних досягнень учнів з правознавства: поняття, принципи, функції, мета, суб’єкти, об’єкти, критерії оцінювання. - C. 61-68.
  12. Фабрична Я. Зміст предмету навчання майбутніх викладачів іноземних мов професійно орієнтованого письмового двостороннього перекладу. - C. 69-73.
  13. Шерудило А. Стан готовності майбутніх учителів до проходження навчально-виховної практики в літніх оздоровчих таборах. - C. 74-80.
  14. Шкарбан Л. Психолого-педагогічний аналіз проблеми ліворукості 81-87.
  15. Інноваційні технології

  16. Галушко С., Гордашевська Г., Галушко Л. Сутність інноваційних технологій навчання та їх роль в активізації пізнавальної діяльності студентів. - C. 88-94.
  17. Дзюба Л. Дослідження рівнів готовності майбутніх учителів початкових класів до ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями. - C. 95-100.
  18. Кисла О., Кошель А. Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку засобами здоров’язбережувальних технологій. - C. 101-106.
  19. Комар О. Принципи підготовки майбутніх учителів до застосування інтерактивної технології. - C. 107-116.
  20. Олійник В. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів за допомогою креативних технологій навчання. - C. 117-122.
  21. Процай Л. Підготовка майбутніх психологів до проектування й створення бази даних засобами OpenOffice. Org Base. - C. 123-128.
  22. Рейдало В. Модернізація дидактичних принципів навчання Я. А. Коменського у контексті сучасних технологій навчання у вищій школі. - C. 129-135.
  23. Шишкіна М., Когут У., Безвербний І. Формування фахових компетентностей бакалаврів інформатики у хмаро орієнтованому середовищі педагогічного університету. - C. 136-146.
  24. Формування професійної компетентності

  25. Король О., Алексєєв О. Формування інформатичних компетентностей студентів педагогічних спеціальностей. - C. 147-153.
  26. Куценко С. Психолого-педагогічні умови формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю. - C. 154-160.
  27. Лазарєв О. Сформованість готовності викладачів аграрних внз до формування професійної комунікативної компетентності студентів. - C. 161-166.
  28. Луців С. Педагогічне спілкування як засіб формування мовної особистості. - C. 167-172.
  29. Сільвейстр А. Шляхи удосконалення викладання фізики у майбутніх учителів хімії і біології. - C. 173-181.
  30. Терпелюк С. Стан підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування патріотичних цінностей у молодших школярів. - C. 182-188.
  31. Виховні аспекти підготовки

  32. Гавриш І. Місце вчителя у процесі формування культури взаємин у добродійній діяльності. - C. 189-193.
  33. Ревнюк Н. Теоретичні аспекти соціально-виховної діяльності серед студентської молоді. - C. 194-199.
  34. Соколенко Л. Зміст і методика формування в студентів культури здорового способу життя у виховній позааудиторній діяльності. - C. 200-205.
  35. Стецько І. Підготовка майбутніх учителів-філологів до виховання альтруїзму як пріоритетна умова розвитку педагогічної науки і практики. - C. 206-213.
  36. Стромило А. Ретроспективний аналіз поняття "ненасильство" у контексті виховання студентів комерційних технікумів. - C. 214-221.
  37. Циганок О. Фольклорна практика як основа національного виховання та засіб популяризації українознавства серед студентів-філологів. - C. 222-230.
  38. Історія педагогічної освіти

  39. Бабій І. Земляцтва як ефективна форма студентських самоврядних організацій в Україні (друга половина ХІХ століття). - C. 231-237.
  40. Богданець-Білоскаленко Н. Теоретико-методологічні засади дослідження персоналії (на прикладі Я. Чепіги). - C. 238-245.
  41. Генсіцька-Антонюк Н. Гендерна освітня політика держави та її відображення у шкільних підручниках (1991–2012 рр.). - C. 246-251.
  42. Коляда Т. Індивідуальна форма роботи позаурочної діяльності в елітних школах Великобританії. Дискурс ХІХ – поч. ХХ ст.. - C. 252-258.
  43. Коноваленко Ю. Інформаційний чинник як каталізатор висвітлення зарубіжного досвіду підготовки вчителя в перебудовний період 1985–1991 рр.. - C. 259-271.
  44. Літіченко О. Висвітлення ідей дошкільного виховання в педагогічній пресі 50–80-х рр. ХХ ст.. - C. 272-278.
  45. Русакова Л. Художня освіта в Україні другої половини ХІХ – початку ХХ століття: історія та педагогічні пошуки. - C. 279-285.
  46. Смирнов В. Педагогіка Дмитра Іваненка: теоретичний семінар як інструмент наукової комунікації (роздуми з нагоди 110-ї річниці від дня народження видатного вченого). - C. 286-291.
  47. Чередніченко С. Культурологічна складова змісту дошкільної освіти: історичний аспект (1959–1990 рр.). - C. 292-297.
  48. Професійна підготовка в контексті євроінтеграції

  49. Вікторова Л. Іншомовна підготовка студентів у спеціалізованих ВНЗ. - C. 298-305.
  50. Коротун О. Лінгводидактичне середовище як фактор ефективного засвоєння української мови іноземними студентами. - C. 306-313.
  51. Полєхіна В. Роль сімейної політики Німеччини у здійсненні соціально-педагогічної роботи з сім’єю. - C. 314-320.
  52. Свиридюк О. Полікультурна підготовка майбутнього вчителя до роботи в загальноосвітніх закладах Канади. - C. 231-325.
  53. Наші автори. - C. 326-329.
  54. Аннотации. - C. 330-341.
  55. Annotation. - C. 342-352.
2014
Вип. 9(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського