Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2012/6(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Базиль Л. Методичні засоби технології формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 8-19 .
  5. Виноградова В. Особливості розвитку комунікативних якостей майбутніх державних службовців. - C. 20-24.
  6. Гедзик А. Дидактичні умови оптимізації початкового етапу формування графічних понять у майбутніх учителів технологій. - C. 25-31.
  7. Гриневич В. До питання особливостей формування у майбутніх учителів умінь аналізувати образи-персонажі історичних літературних творів. - C. 32-37.
  8. Капран С. Самостійна навчальна робота студентів – особлива система умов навчання, яку створює викладач. - C. 38-43.
  9. Коробейнікова Т. Експериментальна перевірка ефективності формування у майбутніх учителів англомовної компетенції в діалогічному мовленні. - C. 44-49.
  10. Кужельний А. Особливості організації самостійної роботи майбутніх вчителів технологій. - C. 50-55.
  11. Мрук М. Особливості процесу управління технічною творчістю та передумови її реалізації в практиці підготовки майбутніх учителів. - C. 56-61.
  12. Петухова Т. Удосконалення організації підготовки вчителів технологій у вищих навчальних закладах. - C. 62-67.
  13. Рем О. Педагогічні умови формування правової культури педагога професійного навчання. - C. 68-73.
  14. Терешко І. Розвиток самостійного мислення студентів-філологів на заняттях з виразного читання. - C. 74-79.
  15. Хренова В. Розвиток критичного мислення майбутнього учителя технологій профільної школи шляхом застосування навчальної стратегії "Бортовий журнал". - C. 80-86.
  16. Черній М. Карти знань як засіб збільшення ефективності засвоєння навчального матеріалу учнями та їх застосування за допомогою веб-сервісів. - C. 87-94.
  17. Інноваційні технології

  18. Авраменко О. Учитель технологій та його роль в сучасному техногенному середовищі. - C. 95-101.
  19. Джевага Г. Формування технологічної культури студентів в процесі технічного моделювання. - C. 102-106 .
  20. Добридень А. Використання інноваційних технологій у практичній роботі сучасного педагога. - C. 107-112.
  21. Погребняк С. Технологія формування у майбутніх інженерів-педагогів готовності до правовиховної роботи. - C. 113-118.
  22. Сас Н. Формування когнітивної складової компетентності з інноваційного управління у майбутніх керівників навчальниих закладів. - C. 119-125.
  23. Ткачук С. Технологічна культура вчителя трудового навчання як соціально-педагогічна проблема. - C. 126-133.
  24. Щербакова І. Психологічні особливості готовності до інноваційної діяльності як важливої професійної якості педагога. - C. 134-139.
  25. Формування професійної компетентності

  26. Волосенко А. Формування професійної компетентності як важливий чинник творчої самореалізації майбутнього вчителя. - C. 140-149.
  27. Гладиш Т. Формування мотивів і мотивації навчально-пізнавальної діяльності як психолого-педагогічна проблема. - C. 150-155.
  28. Гончарук В. Психологічні особливості формування готовності майбутніх учителів до народознавчої роботи в школі. - C. 156-160.
  29. Демчук К. Формування лідерських та професійних якостей майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. - C. 161-166.
  30. Дем’яненко О. Формування кроскультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 167-172.
  31. Дятленко Т. Формування професійної компетентності студентів-філологів ОКР "бакалавр" на заняттях "Методики викладання української літератури". - C. 173-178.
  32. Захаревич М. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами мультимедіа. - C. 179-184.
  33. Зінченко А. Педагогічні умови формування у майбутніх учителів технологій готовності до профорієнтаційної роботи спільно з закладами профтехосвіти. - C. 185-190.
  34. Каліш В. Формування лексикологічної компетентності майбутніх учителів-словесників у процесі вивчення морфологічних явищ. - C. 191-197.
  35. Коваль В. Психолого-педагогічне підґрунтя професійного становлення майбутніх учителів-словесників. - C. 198-206.
  36. Копил О. Проблема формування самоосвітньої компетентності при вивченні англійської мови для професійного спілкування. - C. 207-213.
  37. Кузнецова Г. Культура наукової української мови у фаховій підготовці майбутніх освітян. - C. 214-220.
  38. Курнишев Ю. Проблеми професійного саморозвитку сучасного вчителя фізичної культури. - C. 221-226.
  39. Кухарчук І. Культура фахового мовлення як важливий компонент професійної діяльності майбутнього психолога. - C. 227-231.
  40. Леонов А. Формування професійних вмінь учнів професійно-технічних навчальних закладах як психолого-педагогічна проблема. - C. 232-237.
  41. Матвієнко О. Готовність майбутнього вчителя початкової школи до творчої навчально-виховної діяльності. - C. 238-244.
  42. Мельник Н. Концептуальні засади формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти в Німеччині. - C. 245-250.
  43. Мішедченко В. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музики в умовах вищого навчального закладу. - C. 251-257.
  44. Олексін Ю. Підготовка вчителя до реалізації соціальних засад диференціації навчання старшокласників. - C. 258-265.
  45. Ребенок В. Інформаційна компетенція як основна передумова формування готовності майбутніх учителів технологій у процесі професійної діяльності. - C. 266-271.
  46. Снігур І. Формування комунікативно-мовленнєвої компетенції майбутнього вчителя-філолога в контексті діяльності наукової лабораторії "Театр слова". - C. 272-278.
  47. Цінько С. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя-словесника у процесі викладання шкільного курсу української мови. - C. 279-283.
  48. Виховні аспекти підготовки

  49. Безлюдний О. До питання теоретико-педагогічних концепцій виховання дітей в американському суспільстві. - C. 284-296.
  50. Йовенко Л. Український регіональний та локальний фольклор як джерело збагачення літературної освіти школярів. - C. 297-303.
  51. Мотрич В. О. Захаренко про важливий аспект формування професійної майстерності майбутніх учителів. - C. 304-308.
  52. Історія педагогічної освіти

  53. Антипін Є. Ідеї наступності в педагогічній спадщині Наталі та Тимофія Лубенців. - C. 309-313.
  54. Бровченко А. Ретроспективний погляд на виникнення потреби та проблеми формування фахової компетентності з основ етнодизайну у майбутніх учителів технологій. - C. 314-321.
  55. Вєнцева Н. Особливості впровадження нових форм та методів навчання в педагогічних вузах України в 30–40 роках ХХ століття. - C. 322-327.
  56. Денисюк О. Викладання історії на народознавчій основі у концепції Григор’єва-Нашого. - C. 328-334.
  57. Нич О. Погляди Петра Мельничука на проблеми сімейного виховання українських дітей в еміграції США. - C. 335-339.
  58. Педан Н. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (20–30-ті роки ХХ століття). - C. 340-347.
  59. Романишина Н. Проблема пошуку шляхів удосконалення вивчення художньої малої прози студентами-філологами в історичному контексті. - C. 348-353.
  60. Професійна підготовка в контексті євроінтеграції

  61. Александрова Н. Формування управлінської культури майбутніх викладачів як фактора вдосконалення їхньої професійної підготовки в умовах євроінтеграційних процесів. - C. 354-361.
  62. Сивачук Н., Санівський О. Становлення риторичної особистості майбутнього вчителя-філолога у процесі засвоєння інтегрованих знань. - C. 362-366.
  63. Шелепко Г. Система управління загальноосвітніми навчальними закладами України: закордонний досвід та шляхи демократизації. - C. 367-373.
  64. Наші автори. - C. 374-378.
  65. Аннотации. - C. 379-392.
  66. Annotation. - C. 393-404.
2012
Вип. 6(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського