Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2020$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Педагогічний дискурс
: зб. наук. пр..- Хмельницький
Pedahohichnyi Dyskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дзюбата З. Дистанційне викладання англійської мови як іноземної у синхронно-асинхронному освітньому середовищі. - C. 7–12.
  4. Pits I., Byhar H., Shevchuk K., Makoviichuk O. Pedagogical Conditions of Young Learners’ Social Competence Formation in the Educational Process of Modern Ukrainian Primary School. - C. 13–22.
  5. Білецька Г., Матеюк О. Порівняльний аналіз підготовки майбутніх учителів біології в університетах України і Польщі. - C. 23–31.
  6. Степанов О. Використання соціальних мереж студентами-ветеринарами, що вивчають оперативну хірургію. - C. 32–38.
  7. Козьменко О. Реформа вищої освіти – шлях до успіху американських студентів. - C. 39–45.
  8. Хамазюк О. Структура, завдання та підготовка прикордонної поліції Словацької Республіки. - C. 46–54.
  9. Микитейчук Х., Звоздецька В. Діагностичні методики для вивчення дітей на етапі підготовки до школи в Республіці Польща. - C. 55–61.
  10. Олійник Н. Критерії, показники та рівні сформованості професійної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі на засадах праксеологічного підходу. - C. 62–68.
  11. Hupka-Makohin N. Methodological Backgrounds of the English Language Professionally Oriented Listening Competence Formation of Economic Specialty Students. - C. 69–74.
2020
Вип. 28

 
Педагогічний дискурс
: зб. наук. пр..- Хмельницький
Pedahohichnyi Dyskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Утьосов Я., Утьосова О. Спеціальна методика формування соціальної компетентності підлітків з інтелектуальними порушеннями. - C. 7–13.
  4. Войтович О. Особливості проведення практичних занять із дисципліни "Методика навчання географії". - C. 14–18.
  5. Волошина О. Компонентна структура, критерії сформованості професійної майстерності майбутніх педагогів. - C. 19–23.
  6. Бахмат Н., Вержиховська О. Формування професійно-трудової компетентності школярів з інтелектуальними порушеннями засобами професійної орієнтації. - C. 24–28.
  7. Олізько Ю., Саєнко Н. Сучасні тенденції досліджень у сфері вивчення та викладання мов: аналіз публікацій українського журналу "Новітня освіта". - C. 29–37.
  8. Заячук Ю., Ковальська О. Місія університету в суспільстві: формування університетської традиції та сучасні виклики. - C. 38-50.
  9. Волковецька Р., Мудроха В., Демчук Н. Безперервна освіта як домінанта сучасної освітньої парадигми. - C. 51-61.
  10. Вихрущ А. Розумове виховання в педагогічній системі Андрея Шептицького (1914–1939 рр.). - C. 62-69.
  11. Мищишин І., Калагурка Х., Мищишин О. Операційно-діяльнісні компетенції менеджера освіти. - C. 70-75.
  12. Савка І. Педагогічні умови реалізації професійної підготовки майбутніх перекладачів на основі інтегративного підходу. - C. 76-81.
  13. Зайцев І. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх офіцерів морської піхоти засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 82-87.
  14. Долинський Є. Особливості європейського досвіду навчання теорії та практики перекладу майбутніх іноземних філологів. - C. 88-93.
  15. Суховірський О. Аналіз використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій магістрантами під час дистанційного навчання в умовах карантину. - C. 94-100.
2020
Вип. 29
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського