Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2019/26<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічний дискурс : зб. наук. пр..- Хмельницький Pedahohichnyi Dyskurs- Титул.
- Зміст.
- Мосейчук Ю., Мігай-Раду Я., Мороз О. Сформованість інформаційно-пізнавального компоненту культури здоров’я майбутніх учителів фізичної культури та шляхи його вдосконалення. - C. 7–13.
- Нікольська Н. Білінгвальна освіта школярів як предмет дослідження вітчизняних учених. - C. 14–18.
- Voznyuk A., Zdanevych L. Application of System and Synergetic Paradigm of Management of Social-Economic, Educational Processes in Ukraine. - C. 19–26.
- Балендр А. Гармонізація загальноєвропейських стандартів підготовки фахівців з охорони кордону: український досвід. - C. 27–31.
- Лисак Г., Мартинюк О. Навчання студентів закладів вищої освіти усного англомовного монологічного мовлення. - C. 32–37.
- Вашак О., Мартиросян Л. Формування професійно-педагогічного іміджу працівників вищої школи. - C. 38–43.
- Кабанець М. Форми залучення обдарованих школярів до науково-дослідницької роботи у східноукраїнському регіоні (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 44–49.
- Ткач Л. Педагогічні умови практичної підготовки майбутніх техніків-технологів зі спеціальності "Виробництво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчових концентратів". - C. 50–59.
- Нагорна О. Завершення навчання на спеціалізованій магістерській програмі з міжнародного арбітражу як невід’ємний етап у професійній підготовці майбутніх арбітражних суддів. - C. 60–63.
- Педоренко Н. Експериментальна перевірка ефективності формування культурологічної компетентності майбутніх медичних сестер. - C. 64–68.
- Загородня Л. Формування готовності магістрів до забезпечення управління якістю освітнього процесу в закладі дошкільної освіти під час вивчення фахових дисциплін. - C. 69–76.
- Гринько В. Формування цифрової компетентності майбутніх учителів під час реалізації навчально-дослідницького проекту. - C. 77–84.
- Коломієць А., Клочко В., Стахова О. Професійно-орієнтовані задачі як компонент фундаментальної математичної підготовки студентів технічних університетів та коледжів. - C. 85–93.
- Вихрущ В. Організація та управління системою освіти у Грецькій республіці. - C. 94–101.
| 2019 | | Вип. 26
|
|
|
|