Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2014$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Педагогічний дискурс
: зб. наук. пр..- Хмельницький
Pedahohichnyi Dyskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Александрова Н. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх викладачів економіки до управління навчанням у непедагогічному університеті. - C. 9-14.
  4. Андрійчук Н. Формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів, які вивчають кілька іноземних мов, на заняттях з домашнього читання в спеціалізованих ВНЗ. - C. 14-18.
  5. Арешонков В. Методологічні засади дослідження змісту шкільної суспільствознавчої освіти України ХХ століття. - C. 18-23.
  6. Берека В. Забезпечення якості освітньої підготовки майбутніх менеджерів освіти. - C. 23-28.
  7. Білецька Г. Технологія природничо-наукової підготовки майбутніх екологів на основі застосування інформаційного освітнього середовища Moodle. - C. 29-34.
  8. Білюнас А. Критерії, показники та рівні сформованості математичної культури учнів старшої школи. - C. 34-40.
  9. Дарманська І. Формування управлінської компетентності майбутнього керівника навчального закладу як невід’ємної складової його професіоналізму (на прикладі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії). - C. 40-44.
  10. Дзюбата З. Формування професійних комунікативних умінь усного мовлення майбутніх аграрників у процесі інтеграції навчальних дисциплін у ВНЗ. - C. 45-51.
  11. Долинський Є. Методологічні засади системи формування інформатичної готовності майбутніх перекладачів в університетах. - C. 51-54.
  12. Дуброва С. Відбір, структурування та оновлення змісту фахових навчальних дисциплін у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 55-58.
  13. Дубровіна І. Фактори активізації самоосвіти вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти. - C. 59-66.
  14. Єршова Л. Становлення ідеї виховного ідеалу у вітчизняній педагогічній теорії ХІ – ХІІІ ст. - C. 66-70.
  15. Зданевич Л. Прогностичні напрями підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з дезадаптованими дітьми (за результатами формувального експерименту). - C. 70-75.
  16. Ковальчук Г. Виховання у молодших підлітків основ здорового способу життя в системі позаурочної діяльності. - C. 75-80.
  17. Кононец Н. Упровадження ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу в аграрних коледжах. - C. 81-86.
  18. Крищук Б. Курс "Порівняльна педагогіка" у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 87-92.
  19. Кухарук О. Моніторинг як педагогічна дефініція. - C. 92-97.
  20. Кушнир О. Низкий уровень развития профессионально важных качеств будущих пилотов как скрытый фактор риска безопасности полётов. - C. 98-102.
  21. Левківська К. Аналіз ціннісної сфери інноваційного навчального закладу. - C. 102-107.
  22. Максимчук Л. Забезпечення інтегративного підходу у гуманітарній підготовці майбутніх лікарів в умовах інтерактивного навчання. - C. 107-112.
  23. Мацько В. Науково-педагогічна діяльність Володимира Отроковського: історико-літературний аспект. - C. 112-118.
  24. Машкіна Л. Педагогічна система Жана-Овіда Декролі. - C. 119-124.
  25. Муляр О., Василенко Н. Використання дискусійних методів на уроках історії як спосіб виховання толерантності учнів. - C. 124-128.
  26. Невмержицька О. Соціалізм і аксіологічне становлення особистості. - C. 129-134.
  27. Овсієнко Д. Розвиток системи клубної освіти в Україні у 1960-1980-х роках. - C. 134-139.
  28. Панішева О. Професійно значущі знання у контексті підготовки майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю. - C. 140-145.
  29. Петрощук Н. Проблема підвищення кваліфікації вчителів у роботі освітянських з’їздів в Україні (кінець ХІХ ст.). - C. 146-150.
  30. Пірошенко С. Синергетико-акмеологічна модель сучасного уроку в системі літературної освіти. - C. 151-155.
  31. Пісоцька Л. Маркетинг як напрям управлінської діяльності в дошкільній освіті. - C. 155-159.
  32. Полторак Л. Значення методів арт-терапії у професійній діяльності майбутніх соціальних працівників. - C. 159-164.
  33. Проценко І. Формування професійно-творчих умінь студентів у процесі творчої діалогової взаємодії суб’єктів навчального процесу. - C. 164-168.
  34. Сітовська Л. Теоретичні засади підготовки майбутніх юристів до професійної діяльності у пенітенціарній системі України. - C. 169-173.
  35. Слюзко В., Плахтій С. Моральна свідомість як філософське поняття. - C. 173-178.
  36. Стократний С. Розвиток шкільної фізичної освіти в Україні у 90-х роках ХХ – на початку ХХІ ст. - C. 178-183.
  37. Царук С. Трансформація засад школи співу О. Мишуги у творчу та педагогічну діяльність його учнів (С. Мирович). - C. 183-188.
  38. Чекан О. Використання комп’ютерних технологій в умовах модернізації навчального процесу ВНЗ. - C. 189-192.
  39. Шквир О. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в педагогічній спадщині К.Ушинського. - C. 192-196.
  40. Шоробура І. Становлення географічних знань. - C. 196-201.
  41. Ярова М., Вовк В. Формування виконавського стилю в контексті фортепіанної підготовки вчителя музики. - C. 201-205.
2014
Вип. 16

 
Педагогічний дискурс
: зб. наук. пр..- Хмельницький
Pedahohichnyi Dyskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Арешонков В. Науково-методичні підходи до формування інтегрованого змісту предмета "Людина і суспільство" в 90-х роках ХХ ст.. - C. 9-14.
  4. Білецька Г. Педагогічні умови формування природничо-наукової компетентності майбутніх екологів. - C. 15-19.
  5. Білоус С., Іванчук Л. Особливості організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 20-25.
  6. Біницька К., Нікитенко Д. Особливості сучасного стану системи економічної освіти в Україні. - C. 25-29.
  7. Будас А. Навчання правознавства студентів неюридичних спеціальностей як предмет наукового дослідження. - C. 29-34.
  8. Видиш М. Соціально-педагогічна робота як дієвий механізм формування культури сучасної студентської молоді. - C. 34-38.
  9. Воротняк Л. Метод case-study та його вплив на формування навичок міжкультурної комунікації магістрів у процесі вивчення іноземних мов. - C. 38-42.
  10. Глотова І. Використання інтерактивних методів в організації самостійної роботи студентів з української літератури. - C. 42-46.
  11. Глушок Л. Особливості навчання іноземної мови студентів факультету мистецтв за спеціальністю "Образотворче мистецтво" в Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. - C. 46-52.
  12. Гуцол Л. Значення студентського самоврядування у процесі самореалізації особистості. - C. 52-57.
  13. Дарманська І. Аналіз змістового компонента формування управлінської компетентності майбутнього керівника навчального закладу. - C. 58-62.
  14. Завалевський Ю. Сутність інноваційної педагогічної діяльності. - C. 63-70.
  15. Зданевич Л. Особливості застосування різних форм роботи щодо подолання проявів дезадаптації майбутніх вихователів у ВНЗ. - C. 70-75.
  16. Зінько Р., Білик О., Ханас У. Класифікація методів навчання з використанням механізму почленної дизʼюнкції. - C. 75-82.
  17. Казакова Н. Реалізація ідей Миколи Миколайовича Дарманського при організації та проведенні педагогічної практики у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. - C. 82-86.
  18. Коломієць А. Застосування інтегративного підходу в системі інженерної освіти на прикладі навчання лінійної алгебри. - C. 87-91.
  19. Лоза Т. Діагностика рівня готовності старших підлітків до самостійного життя в умовах дитячого будинку сімейного типу. - C. 92-97.
  20. Машкіна Л. Теоретичні засади інноваційної діяльності педагога. - C. 98-101.
  21. Найда Ю. Результати дослідно-експериментальної роботи з формування власного стилю викладання музики у майбутніх учителів. - C. 102-107.
  22. Новак О. Теоретичні аспекти професійної педагогічної підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти. - C. 108-112.
  23. Овсієнко Д. Розвиток системи клубної освіти в Україні в кінці ХХ – на початку ХХІ ст.. - C. 113-117.
  24. Огороднійчук І. Сутність і структура поняття "правова компетентність" майбутніх інженерів. - C. 117-122.
  25. Паласюк Г. Система вищої медсестринської освіти в Австрії. - C. 122-126.
  26. Птащук І. Образ матері в українських народних казках. - C. 127-131.
  27. Рабійчук С. Аналіз сучасних концепцій виховання загальнохристиянських ціннісних орієнтацій молоді як аспект професійної діяльності фахівців соціальної сфери. - C. 131-136.
  28. Рідкодубська А. Альтруїзм як педагогічна категорія. - C. 136-140.
  29. Романюк С. Сучасні тенденції розвитку рідномовної освіти закордонних українців. - C. 141-148.
  30. Руденька Т. Арт-педагогічні засоби формування професійної компетентності майбутніх фахівців. - C. 148-154.
  31. Савченко Р. Методика контролю та оцінювання кооперованого навчання майбутніх вихователів та музичних керівників ДНЗ у формуванні їх музично-педагогічної компетентності. - C. 154-158.
  32. Саприкіна Л. Експериментальне дослідження формування професійної компетентності майбутніх дизайнерів одягу. - C. 158-164.
  33. Слюзко В., Слюзко А. Методична модель формування основ моральної свідомості молодших школярів засобами дитячої літератури. - C. 164-170.
  34. Стремецька В. Організація постпенітенціарного патронату в Російській імперії у ХІХ – на початку ХХ ст. . - C. 171-178.
  35. Сущенко Л. Методичний інструментарій формування фахової компетентності у майбутніх педагогів у процесі позааудиторної пошуково-дослідницької діяльності. - C. 178-184.
  36. Сущенко Р. Корекція парадигм вузівського педагогічного процесу з метою прискорення професійного зростання інженера залізничного транспорту. - C. 185-190.
  37. Флярковська О. Вплив педагогічних умов на процес творчої самореалізації підлітків. - C. 190-195.
  38. Фроленкова Н. Якість змісту дошкільної освіти в Україні в кінці ХХ століття: вплив соціально-економічних чинників. - C. 195-200.
  39. Цзінхен Г. Методи психологічної підготовки майбутнього вчителя музики до концертного виступу. - C. 200-203.
  40. Шаповалова І. Формування фахової компетентності майбутніх учителів фізичної культури в контексті підготовки до професійного самовдосконалення. - C. 204-208.
  41. Шацька Н. Роль мови як складової у розвитку культури особистості. - C. 208-212.
  42. Шийка Ю. Аналіз поняттєво-категорійного апарату білігвальної освіти. - C. 213-217.
  43. Шоробура І., Долинська О. Географічна наука як передумова становлення шкільної географічної освіти в Україні. - C. 217-221.
  44. Juszczak K. Kompetencje nauczyciela współczesnej szkoły – teoretyczne i empiryczne eksploracje. - C. 222-226.
  45. Якубова Л. Надання соціально-педагогічних послуг молоді в умовах Хмельницького обласного центру соціальних служб для сімʼї, дітей та молоді. - C. 226-230.
  46. Ярошинська О. Механізм створення ситуації професійно-особистісного розвитку майбутніх учителів початкової школи. - C. 231-236.
  47. Ясак Т. Сучасні електронні засоби навчання української мови у вищому начальному закладі. - C. 236-240.
  48. Ящук І. Реалізація ідей трудознавства учнів шкіл України на початку ХХ століття. - C. 240-243.
2014
Вип. 17
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського