Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2011/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічний дискурс : зб. наук. пр..- Хмельницький Pedahohichnyi Dyskurs- Титул.
- Зміст.
- Аджалімова Е. Р. Використання аналітично-синтетичного методу в корекції порушень читання розумово-відсталих учнів молодших класів. - C. 7-12.
- Аніщенко І. М., Федорова О. В. Організація самостійної роботи студентів з дисципліни "Іноземна мова” за умов кредитно-модульної системи навчання. - C. 12-15.
- Бабічева М. Г. Сучасні тенденції розвитку методики раннього навчання іноземних мов. - C. 16-18.
- Баля С. А. Моніторинг навчальних досягнень учнів як об’єкт стандартизації якості освіти. - C. 19-22.
- Берека В. Є. Становлення системи наукових поглядів на проблему розвитку управлінської компетентності менеджерів. - C. 22-26.
- Берека В. П., Місяць Є. Г. Логічні аспекти мовної комунікації на уроках математики. - C. 26-30.
- Бідюк Н. М. Сучасні тенденції розвитку системи професійної освіти у Польщі в контексті євроінтеграційних процесів. - C. 30-35.
- Біницька О. П. Економічна підготовка майбутніх вихователів: на прикладі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії. - C. 35-39.
- Бродовська А. М Формування природничої компетентності старшого дошкільника в процесі використання особистісно орієнтованого підходу. - C. 40-44.
- Вовк В. П., Михайлишин Р. І. Формування психолого-професійної компетентності вчителя початкових класів на основі педагогічних технологій. - C. 44-48.
- Ворожбіт В. В. Духовно-моральне виховання в українських гімназіях у середині ХІХ століття. - C. 48-54.
- Галус О. М. До проблем педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів в умовах реформування вищої школи. - C. 54-57.
- Гладкова В. М. Загальнометодологічні підходи акмеологічного дослідження управлінської діяльності менеджера освітнього закладу. - C. 57-64.
- Гладуш В. А. Роль громадсько-педагогічних організацій у становленні післядипломної освіти учителів спеціальної школи на початку ХХ ст. - C. 64-69.
- Глушок Л. М. Особливості вивчення іноземної мови дітьми дошкільного віку в процесі становлення особистості. - C. 69-71.
- Голова Н. І. Особливості психологічних властивостей старшокласників у вихованні відповідальності в процесі учнівського самоврядування. - C. 72-75.
- Гребень О. В. Проблеми шкільної освіти в місті Проскурові напередодні Великої Вітчизняної війни (1940–1941 н. р.). - C. 76-80.
- Грязнов І. О., Усачик Н. М. Система формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі стажування в органах Державної прикордонної служби України. - C. 80-86.
- Гуменюк В. В. Сучасні форми організації навчання керівників ЗНЗ у регіональній системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 87-91.
- Дарманська І. М. Компетентність і компетенції управлінських кадрів сфери освіти: поняття та сутнісна характеристика. - C. 91-95.
- Дідук-Ступ’як Г. І. Взаємодія традиційних і новітніх підходів до вивчення пунктуації у 8 класі. - C. 96-102.
- Дубина Л. Г., Вашеняк І. Б. Педагогічні конфлікти та способи їх розв’язання. - C. 103-109.
- Дубовий К. В. Психологічні особливості реалізації індивідуального стилю педагогічної діяльності викладача іноземних мов. - C. 109-112.
- Дудчак Г. І. Ступенева підготовка майбутніх учителів початкової ланки освіти: сутність, структура. - C. 113-117.
- Дяченко М. Д. Формування засад професіоналізму в процесі навчання майбутніх журналістів. - C. 118-121.
- Закордонець Г. В. Самостійна робота як засіб неперервного вдосконалення професійної діяльності вчителя іноземної мови. - C. 121-124.
- Зданевич Л. В. Деякі аспекти студентської дезадаптації в процесі навчання. - C. 125-128.
- Зосименко О. В. Особливості структурної організації проектної діяльності студентів. - C. 128-133.
- Ігнатьєва А. І. Соціальна спрямованість національної освітньої системи в Україні у 20-ті роки ХХ століття. - C. 133-136.
- Ілініцька Н. С. Культурно-мистецькі традиції Поділля як формотворчий музичний чинник. - C. 136-140.
- Казакова Н. В. Нормативно-правове забезпечення діяльності дитячих оздоровчих таборів денного перебування. - C. 141-146.
- Каленик І. В. Актуальні проблеми формування концертмейстерських якостей при опануванні курсу "Концертмейстерський клас” у студентів музично-педагогічних факультетів. - C. 146-151.
- Кашперський В. П. Модель управління якістю професійної підготовки студента у вищому мистецькому навчальному закладі. - C. 152-155.
- Кащук А. О. Теоретичні засади розробки механізмів управління практичною підготовкою майбутніх учителів початкових класів. - C. 155-158.
- Коваль О. Є. Використання інтерактивних методів навчання в процесі формування професійно-моральних цінностей магістрантів вищої економічної школи. - C. 159-161.
- Ковальська О. П. Правова освіта як важлива складова навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі: управлінський аспект. - C. 161-166.
- Кожевніков В. М. Особливості психологічної підготовки військовослужбовців Збройних Сил США, Великої Британії, Німеччини. - C. 166-169.
- Кожедуб Л. Г. Контроль у навчанні читання оригінальних художніх текстів на старшому етапі мовних вищих навчальних закладів. - C. 170-173.
- Колеснікова С. М. Інтеграція як дидактичний засіб оновлення змісту освіти в початкових класах. - C. 173-176.
- Костін Я. А. Педагогічна миследіяльність як основна складова навчання іноземної мови студентів ВНЗ. - C. 176-180.
- Котлярчук Г. Й. Взаємозв’язок естетичного і екологічного виховання як необхідна складова всебічного розвитку особистості. - C. 181-186.
- Криськів М. Й. Культура мовлення як умова успішного спілкування. - C. 186-191.
- Крищук Б. С. Внесок товариства "Просвіта” у становлення системи дошкільного виховання на Поділлі (1918–1920 рр.). - C. 191-195.
- Кудирко В. І. Картографічні поняття про умовність карт в шкільному курсі загальної географії. - C. 195-199.
- Кулик О. Є. Сприятливе соціально-психологічне середовище як умова творчої самореалізації майбутніх інженерів. - C. 199-203.
- Кучерук О. Я. Самостійна робота студентів як фактор ефективної підготовки фахівців з прикладної математики. - C. 204-206.
- Мацько В. П. Інтертекстуальне прочитання філологічних праць Василя Зборовця. - C. 207-211.
- Машкіна Л. А. Концептуальні засади вальдорфської педагогіки. - C. 211-215.
- Метенько В. Ф. Розвиток творчих здібностей школярів на уроках музики через виконання творчих завдань. - C. 215-218.
- Михаськова М. А. Методологічні засади аналізу професійної діяльності педагога-музиканта на сучасному етапі. - C. 218-222.
- Міщинська І. В. Професійна гуманітарна освіта в контексті загальноосвітніх тенденцій в сучасному освітньому просторі. - C. 223-226.
- Моцна Т. А. Використання творів письменників української діаспори на уроках літератури і у позакласній роботі зі школярами. - C. 226-231.
- Набока О. Г. Психологічні аспекти організації навчально-професійної діяльності студентів. - C. 231-236.
- Назаренко Г. І. Гуманістично-орієнтовані технології навчання дорослих педагогів. - C. 236-240.
- Наумчук І. А. Проблеми розвитку професійної культури керівника позашкільного навчального закладу в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 240-243.
- Общанський В. Л. До проблеми концертмейстерської підготовки майбутніх вчителів музики. - C. 244-247.
- Овод Ю. В. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у системі дистанційної освіти. - C. 247-251.
- Огородник Л. М. Гендерні дослідження: місце українських жінок в освіті та науці. - C. 251-254.
- Осадча К. П. Аналіз понять "компетенція” та "компетентність” у зарубіжній та вітчизняній науковій літературі. - C. 254-258.
- Осадчий В. В. Теорія і практика організації мобільної технології навчання у педагогічному університеті. - C. 258-263.
- Петльована Л. Л. Інноваційна діяльність викладача іноземної мови як одна з педагогічних умов професійної адаптації майбутніх економістів. - C. 263-268.
- Петровський С. С. Проектна діяльність в історії педагогічної теорії та практики. - C. 268-272.
- Продан І. В. Розробка системи формування професійної культури майбутніх дизайнерів одягу засобами самостійної роботи у ВНЗ. - C. 272-276.
- Романишин А. М. Технологія формування виховної компетентності у майбутніх офіцерів у ВВНЗ. - C. 276-282.
- Саєнко Н. В. Структурні компоненти змісту культурологічної підготовки студентів технічних ВНЗ. - C. 283-287.
- Сас О. О. Вплив різних факторів на процес формування життєвої компетентності дітей 6-7-річного віку. - C. 287-290.
- Семенцова Ю. М. Роль класичних мов в освітньому процесі Європи та України (XV – кінець ХІХ століття). - C. 291-294.
- Сєргєєва О. В. Формування етики професійної діяльності у навчальних програмах перекладацької практики майбутніх перекладачів у Великій Британії. - C. 295-298.
- Синчишина О. А. Проблема дидактичної культури викладача навчального закладу в психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 299-302.
- Сисоєва С. О., Соколова І. В. Дослідження проблем неперервної професійної освіти: генезис понять. - C. 303-309.
- Сіткар С. В. Конструктивна інтерференція діагностичних умінь у підготовці інженера-педагога у галузі автотранспорту. - C. 310-316.
- Скальська О. В. Модель іншомовної діяльності учнів з використанням роздавальних додаткових навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі. - C. 316-321.
- Скрипник С. В. Менеджмент ефективності інноваційних процесів у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 321-326.
- Слюзко А. М. Науковий дискурс навколо генетично модифікованих організмів. - C. 326-329.
- Стадник В. В. Шляхи підвищення ефективності військово-патріотичного виховання військовослужбовців Збройних Сил України. - C. 330-334.
- Суховірський О. В. Аналіз науково-дослідницьких робіт комп’ютерної тематики учнів-членів Малої академії наук України у Хмельницькій області. - C. 334-338.
- Тарасова О. В. Роль активних методів в інтенсифікації навчального процесу при підготовці фахівців у сфері міжнародних відносин. - C. 338-343.
- Ткачук Г. О., Дорош Г. О. Удосконалення культури мовлення у процесі роботи над конструкціями з прийменником по. - C. 343-345.
- Товчигречка Л. В. Особливості двомовної освіти в Україні. - C. 346-349.
- Третько В. В. Компетентнісний підхід в системі професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних відносин. - C. 349-353.
- Федорчук О. С. Особливості інформатичної підготовки майбутніх правознавців у вищому навчальному закладі в умовах інформатизації суспільства та освіти. - C. 354-357.
- Федух І. С. Роль взаємодії "викладач-студент” у формуванні ціннісно-смислових орієнтацій студентів сучасного ВНЗ. - C. 357-361.
- Харахады С. И. Обучение первоклассников произношению специфических звуков крымскотатарского языка на уроках обучения грамоте. - C. 361-366.
- Шквир О. Л. Досвід ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 367-371.
- Шоробура І. М., Ворник М. М. Теоретичні аспекти соціально-педагогічної роботи. - C. 371-375.
- Шубіна В. Б. Роль фортепіанного ансамблю у формуванні професійних музичних умінь та навичок майбутніх вчителів музики. - C. 375-380.
- Juszczak K. Edukacja do życia w starości wyzwaniem współczesnych społeczeństw. - C. 380-385.
- Яківчук Г. В. Фольклорно-пошукова діяльність майбутнього вчителя музики. - C. 385-389.
- Андрущишина Т. Статеве виховання дітей з обмеженими можливостями. Християнський погляд. - C. 389-392.
- Осадчий В. П. Особливості впливу географічного середовища на формування та типологію видових ознак народних ремесел. - C. 392-396.
- Феуєрман В. В. Моральне та естетичне виховання підлітків у сучасному суспільстві. - C. 396-400.
| 2011 | | Вип. 9
|
|
|
|