Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2008$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Педагогічний дискурс
: зб. наук. пр..- Хмельницький
Pedahohichnyi Dyskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абрамович Г. М. Педагогічне значення співпраці з сім’ями у виховному процесі дошкільного навчального закладу. - C. 5-7.
  4. Адамський В. Р. Факультет соціального виховання Кам’янець-Подільського інституту народної освіти: структура, завдання, організація навчального процесу. - C. 7-11.
  5. Барнич О. В. Проекційна функція моральності в контексті процесу розвитку творчих здібностей молодших школярів. - C. 12-17.
  6. Бекірова Л. Е. Анализ категориального аппарата профессиональной готовности будущего учителя начальных классов к применению интерактивных технологий обучения. - C. 17-22.
  7. Берека В. Є. Погляд М.М.Дарманського на сутність принципів менеджменту в освіті та їх трансформація на магістерську підготовку майбутніх управлінців. - C. 23-30.
  8. Бєжанова Н. Л. Спецкурс "Формування оцінювальних умінь у молодших школярів” як аспект підготовки вчителя в післядипломній освіті. - C. 30-35.
  9. Блажевич О. І. Топоніміка як важливий чинник у формуванні в студентської та учнівської молоді любові до історії та культури рідного краю (на прикладі вивчення топонімів і мікротопонімів села Баглайки Красилівського району Хмельницької області). - C. 35-37.
  10. Блажевич Ю. І. Використання в курсі "Релігієзнавство” матеріалів регіональної історії з теми "Відродження православ’я на Поділлі (порівняльний аналіз релігійної ситуації в кінці XVIII – на початку ХІХ ст. та в кінці ХХ – на початку ХХІ ст.)”. - C. 38-45.
  11. Вавринчук М. П. Школознавство: галузь педагогічної науки. - C. 45-48.
  12. Воротняк Л. І. Особливості педагогічної технології формування полікультурної компетенції магістрів у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 48-53.
  13. Гайдамашко І. А. Подолання агресії як актуальна соціально-педагогічна проблема. - C. 53-55.
  14. Галус О. М. Концептуальне підґрунтя управління процесом адаптації особистості в умовах реформування вищої школи. - C. 56-67.
  15. Гамрецька Г. С. Проблеми соціогуманітарної освіти майбутніх учителів початкової школи як викладачів курсу "Я і суспільство”. - C. 67-71.
  16. Горелікова Т. Г. Алгоритм розвитку організаційної культури керівника вищого медичного навчального закладу І-ІІ р.а.. - C. 72-76.
  17. Гуцал Л. А. Шкільна природнича освіта у нормативних документах кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 76-80.
  18. Дарманська І. М. Управлінський аспект правової підготовки майбутніх учителів. - C. 80-84.
  19. Денищик О. І. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх юристів. - C. 85-88.
  20. Дорош Г. О. Сприймання художньої правди через гуманістичну спрямованість літературного твору (за романом В.Барки "Жовтий князь”). - C. 89-91.
  21. Заредінова Е. Р. Виховний та крос-культурний аспект формування морально-ціннісних взаємин у кримськотатарській сім’ї. - C. 91-96.
  22. Кірсанова О. В. Вплив декоративного мистецтва на формування національної свідомості молодших школярів на уроках вивчення косівської кераміки. - C. 96-100.
  23. Кузь Ю. М. Аналіз теорії та практики правової підготовки майбутніх офіцерів (на прикладі Національної академії Державної прикордонної служби України). - C. 101-104.
  24. Кулик О. Є. Фактори ефективної організації процесу творчої самореалізації майбутніх інженерів. - C. 104-107.
  25. Кустовська І. М. Формування професійно значущих умінь та навичок як основна складова процесу підготовки майбутніх економістів. - C. 108-111.
  26. Кучерук О. А., Грибан Г. В. Розвиток креативності у структурі методичної компетентності майбутнього вчителя української мови. - C. 112-116.
  27. Левчик І. Ю. Умови забезпечення успішності у навчанні студентів з боку особистісно орієнтованого підходу: американський досвід. - C. 116-120.
  28. Лисенко Н. В. Сучасне дошкілля України: полікультурний простір етнопедагогічної освіти дітей. - C. 120-128.
  29. Марцинюк В. Г. Навчальні технології підготовки майбутніх менеджерів у ВНЗ США. - C. 128-132.
  30. Мафтин Л. В. Сучасні підходи до проблеми українознавства. - C. 132-135.
  31. Машкіна Л. А. Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до роботи з сім’єю. - C. 136-141.
  32. Мергут О. О. Основні аспекти підготовки майбутніх дизайнерів до застосування різновидів друкованої реклами в процесі формування позитивного іміджу організації. - C. 141-145.
  33. Огородник Л. М. До проблеми формування комунікативної компетенції у процесі навчання англійської мови студентів вищих навчальних закладів. - C. 145-149.
  34. Онофрійчук Л. О. Підготовка фахівців дошкільної освіти: історичний аспект. - C. 149-153.
  35. Пісоцька Л. С. Організація системи маркетингу навчально-виховних послуг ДНЗ та управління нею. - C. 153-157.
  36. Поляновська О. Р. Позакласна виховна робота як один із шляхів профілактики правопорушень дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 158-162.
  37. Пунда К. В. Інновації – один із перспективних шляхів якісної освіти. - C. 162-165.
  38. Роговець О. В. Громадянська культура як складова етнокультури особистості. - C. 166-171.
  39. Савіцька Г. І. Підготовка студентів до інтегрованого навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 171-174.
  40. Северіна Т. М. Формування готовності майбутніх педагогів до особистісного та професійного самовдосконалення. - C. 175-178.
  41. Семчакевич С. Л. Особливості оцінювання школярів на уроках музики. - C. 179-182.
  42. Соловей М. В. Регіональний аспект краєзнавчо-пошукової роботи учнів загальноосвітніх шкіл у другій половині ХХ століття. - C. 182-190.
  43. Сухович Г. А. Моніторинг розвитку загальноосвітнього навчального закладу на основі комп’ютерних технологій. - C. 191-194.
  44. Табере В. М. Засади розвитку іншомовної компетентності як чинника підвищення якості професійної підготовки лікарів. - C. 195-198.
  45. Ткачук Г. О. Знання рідної мови – основа гуманітаризації освітнього процесу у вищих педагогічних закладах. - C. 198-200.
  46. Швець Т. В. Використання методу проектів на заняттях з української літератури. - C. 201-204.
  47. Шквир О. Л. Професіограма менеджера освіти. - C. 204-208.
  48. Шоробура І. М. Проблеми полікультурного виховання старшокласників у процесі вивчення географічних курсів. - C. 208-211.
2008
Вип. 3

 
Педагогічний дискурс
: зб. наук. пр..- Хмельницький
Pedahohichnyi Dyskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адамський В. Р. Становлення Кам’янець-Подільського університету: візія сучасників. - C. 5-13.
  4. Артюшина М. В. Особистісна готовність студентів економічних спеціальностей до інноваційної діяльності. - C. 13-18.
  5. Барановська В.М. Проблеми впровадження нових інформаційних технологій в педагогічних закладах освіти. - C. 18-20.
  6. Берека В. Є. Формування професійної компетентності майбутнього менеджера освіти. - C. 20-26.
  7. Біницька К. М. Гуманістичне виховання на уроках музики засобами народної педагогіки та фольклору. - C. 26-29.
  8. Біницька О. П. Проблема формування економічних знань населення в умовах ринкової економіки. - C. 29-31.
  9. Галус О. М. Організаційно-педагогічна діяльність ВНЗ з адаптації майбутніх учителів: управлінський аспект. - C. 32-36.
  10. Гандабура О. В. Теоретичний аналіз поняття професійного саморозвитку майбутніх учителів. - C. 36-41.
  11. Горбатюк Р. М. Педагогічна підготовка майбутніх інженерів-педагогів у контексті системного підходу. - C. 41-47.
  12. Гуцал Л. А. Проблема періодизації розвитку шкільної природничої освіти. - C. 47-53.
  13. Дарманська І. М. Функції державних службовців сфери управління освітою (1991-2008 рр.). - C. 53-56.
  14. Денищик О.І. Студентське самоврядування – важлива педагогічна умова формування моральної культури майбутніх фахівців у галузі права. - C. 56-62.
  15. Загіка О. О. Особливості формування технологічної культури педагога в умовах інноваційного розвитку професійно-технічної освіти. - C. 62-66.
  16. Зданевич Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до використання творів живопису як засобу розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. - C. 66-73.
  17. Казакова Н. В. Нормативно-правове забезпечення діяльності дитячих і молодіжних організацій в Україні. - C. 74-78.
  18. Корнієнко В. В., Артюшин Г. М. Проблеми та шляхи вдосконалення професіоналізму викладачів вищих навчальних закладів СБ України. - C. 78-83.
  19. Лепікаш Н. Г. Аналіз структури практичної підготовки майбутніх менеджерів в економіці в умовах ступеневої освіти. - C. 84-87.
  20. Лєпіхова Н. В. Розвиток професійної компетентності керівників шкіл засобами проектування. - C. 87-91.
  21. Лисенко Н. В. Сучасне дитинство в Україні: стратегії й тактика поступу у майбутнє. - C. 92-95.
  22. Машкіна Л. А. Використання технології контекстного навчання в процесі професійної підготовки фахівців з дошкільної освіти. - C. 95-98.
  23. Михаськова М. А. Методична підготовка майбутніх учителів музики в процесі вивчення курсу "Музична педагогіка”. - C. 99-102.
  24. Морозова О. О. Обґрунтування актуальності формування музично-педагогічної спрямованості учителів музики. - C. 102-105.
  25. Огородник Л. М. До проблеми використання ідей школи гуманістичного виховання в процесі становлення особистості вчителя. - C. 105-109.
  26. Онуфрійчук Л. П., Онуфрійчук А. М. Необхідність формування ноосферного світогляду молоді. - C. 110-115.
  27. Панькова Н. В. Взаємодія вчителя початкових класів і батьків у вихованні підростаючого покоління. - C. 115-118.
  28. Пірошенко С. Ю. Впровадження інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури. - C. 119-122.
  29. Пісоцька Л. С. Розвиток управління дошкільною освітою в Україні у 70-80 рр. ХХ ст. - C. 122-125.
  30. Поляновська О. Р. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до навчально-виховної роботи з дітьми-сиротами в закладах інтернатного типу. - C. 126-129.
  31. Римар Р. С. Хорова діяльність дитячо-юнацьких колективів Хмельниччини в період незалежності України. - C. 129-134.
  32. Романишина Л. М., Кучерук О. Я. Профільна школа в системі неперервної професійної підготовки фахівців з прикладної математики. - C. 134-138.
  33. Савіцька Г. І. Інноваційна педагогічна діяльність у процесі професійної підготовки студентів (на прикладі курсу "Основи корекційної педагогіки”). - C. 138-141.
  34. Самойленко О. М. Сучасні підходи до оцінки і перспектив розвитку дистанційної освіти. - C. 141-144.
  35. Соловей М. В. Навчальні екскурсії у загальноосвітніх школах України у 20-х роках ХХ століття. - C. 144-150.
  36. Сусліна І. В. Обґрунтування системи професійної підготовки майбутніх учителів гуманітарного циклу в умовах ступеневої освіти регіональних педагогічних навчальних закладів. - C. 150-156.
  37. Суховірський О. В. Вимоги до інтерфейсу прикладних програмних засобів для початкової школи. - C. 157-160.
  38. Тімашева Т. М. Проблеми формування самостійності майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 160-164.
  39. Удіна О. М. Діагностика самостійності у дітей старшого дошкільного віку в образотворчій діяльності (на матеріалі аплікації). - C. 164-168.
  40. Федорчук О. С. Формування аксіологічного компоненту інформатичної компетентності при підготовці майбутніх правознавців. - C. 168-171.
  41. Філінюк В. А. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи з абетковим матеріалом на уроках навчання грамоти. - C. 172-175.
  42. Фольваркова-Плахтій В. І. Сучасне дитинство і засоби масової інформації. - C. 175-179.
  43. Хоптяна О. В. Ігрова діяльність як засіб підвищення ефективності правового виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів. - C. 179-182.
  44. Шоробура І. М. Дидактична концепція В.О.Сухомлинського та її використання в школах України. - C. 182-187.
  45. Ящук І. П. Напрями підготовки та вимоги до вчителя у 20-ті роки ХХ століття. - C. 187-192.
2008
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського