Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2019/41<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ніколаєску І. О., Дронова О. О. Організаційно-методичні засади формування основ художньо-естетичної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 10-16.
  4. Комінарець Т. В. Розвиток творчих здібностей дошкільника засобами народної іграшки. - C. 16-22.
  5. Федоруц М. В. Учнівське самоврядування як вагомий чинник формування соціальної компетентності сучасних старшокласників. - C. 22-29.
  6. Палихата Е. Я. Методика сприймання образу персонажа художнього твору в умовах взаємозв’язку мови і літератури. - C. 31-37.
  7. Мізюк В. А. Змішане навчання як проблема сучасного освітнього простору. - C. 37-44.
  8. Олійник Ю. І. Педагогічні технології як компонент освітнього середовища. - C. 44-50.
  9. Писаревська О. В. Сучасна система вищої юридичної освіти Франції. - C. 50-55.
  10. Трунова В. А. Формування читацької самостійності на уроках позакласного читання в початковій школі. - C. 56-64.
  11. Шугай Я. М. Понятійний апарат проблеми розвитку початкової освіти. - C. 64-69.
  12. Якухно І. І. Вивчення основ християнської етики в закладах освіти. - C. 69-75.
  13. Джеджула О. М. Формування основних понять теорії композиції в графічній підготовці майбутніх інженерів. - C. 77-82.
  14. Зеленська О. П. Навчання іншомовного монологічного мовлення здобувачів вищої освіти в нелінгвістичній магістратурі. - C. 82-89.
  15. Козяр М. М., Козловський Ю. М. Науково-педагогічні аспекти в професійній підготовці викладача вищої школи. - C. 89-95.
  16. Кузьменко В. В., Примакова В. В. Післядипломна підготовка вчителів до впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес. - C. 95-100.
  17. Кузьменко Ю. В., Варварецька Г. А. Підготовка науково-педагогічних фахівців як чинник інноваційного розвитку вищої освіти в Україні. - C. 101-105.
  18. Максимчук Б. А. Аналіз нормативно-правової бази підготовки майбутніх учителів фізичної культури в контексті розвитку їхньої педагогічної майстерності. - C. 106-112.
  19. Мешко Г. М., Мешко О. І. Антистресові саногенні психотехнології в координатах підготовки майбутніх учителів до здоров’ятворчої діяльності. - C. 112-119.
  20. Шерман М. І. Перспективи підготовки державних службовців до міжнародної інформаційної діяльності. - C. 120-126.
  21. Шоробура І. М., Ткаченко У. Ю. Розвиток вищої освіти в Україні: компетентнісний підхід. - C. 126-131.
  22. Агалець І. О. Вплив етикетних PR-компонентів на імідж представників культурно-освітньої сфери. - C. 132-138.
  23. Bobrysheva N. M. Testing as a tool for communicative competence assessment of future navigators. - C. 138-143.
  24. Бурак М. I. Відбір навчального матеріалу для взаємопов’язаного формування професійно орієнтованої компетентності в говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх викладачів англійської мови. - C. 143-149.
  25. Виспінська Н. М. Особливості реалізації методики формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в аудіюванні майбутніх музикантів. - C. 149-156.
  26. Гребенюк Л. В. Змістовна частина формування іншомовної культури майбутніх офіцерів Збройних Сил України для участі в міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки. - C. 156-161.
  27. Івасів Н. С. Змістовий компонент професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства. - C. 161-168.
  28. Клепар М. В. Навчальні видання як засіб інфомативного й методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх фахівців-міжнародників. - C. 168-175.
  29. Коленко В. В., Наконечна В. І. Використання інтерактивних методів навчання в підготовці здобувачів освіти в умовах політехнічного коледжу. - C. 176-183.
  30. Кондрашов М. М. Подієво-рольова стуація як механізм управління якістю STEM-освіти майбутніх учителів в умовах університету. - C. 183-190.
  31. Любас А. А., Оборнєв С. І. Теоретичні передумови формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців бойового та оперативного забезпечення. - C. 190-197.
  32. Маслій О. М. До проблеми теоретичної підготовки майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння. - C. 198-206.
  33. Онуфрів А. Р. Методологічні основи формування в майбутніх маркетологів англомовної компетентності в професійно орієнтованому усному спілкуванні. - C. 206-212.
  34. Пришляк О. Ю. Культурологічні засади формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 212-219.
  35. Пугач С. C. Розвиток правової компетентності фахівців-економістів у закладах вищої освіти. - C. 219-226.
  36. Сабат Н. О., Сулим В. Т. Формування лінгвокраїнознавчої компетентності майбутніх перекладачів з урахуванням полінаціонального характеру поширення англійської мови. - C. 226-231.
  37. Одайник С. Ф. Особливості основних євроінтеграційних заходів у галузі загальної середньої освіти України. - C. 233-240.
  38. Стойчик Т. I. Парадигмальний пiдхiд до управлiння якiстю професiйної освіти й навчання конкурентоздатних фахівців. - C. 240-245.
  39. Федорченко Т. Є. Вплив факторів ризику соціального середовища на поведінку підлітків уразливих категорій. - C. 247-255.
  40. Співак Я. О. Акмеологічна складова професійної підготовки соціальних працівників. - C. 255-260.
  41. Чайковська Г. Б., Главацька О. Л. Екологічний підхід у професійній підготовці фахівців із соціальної роботи. - C. 261-266.
  42. Багрій М. А. Вимоги до вчителя у творах українських письменників Західної України кінця ХVIII – 30-тих років ХХ ст.. - C. 268-275.
  43. Касьян Т. К. Формы и методы обучения декоративно-прикладному искусству в Екатеринославской губернии во второй половине XIX – начале XX века. - C. 276-283.
  44. Кохановська О. В. Джерельна база природничо-математичної освіти дівчат в навчальних закладах України ХІХ – ХХ століття. - C. 283-289.
  45. Рябуха І. М. Поняття сталого розвитку в морській освіті та підготовці фахівців початку ХХІ століття. - C. 289-296.
  46. Сушко В. В. Українізація шкіл на Півдні України в 1920–1928 роках: деконструктивні й конструктивні чинники. - C. 296-302.
  47. Чух Г. П. Періодизація розвитку післядипломної освіти вчителів філологічних дисциплін Півдня України. - C. 302-308.
  48. Щетина Т. П. Розвиток освітньої мережі Херсонської губернії (ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 308-315.
  49. Відомості про авторів. - C. 316-319.
2019
Вип. 41
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського