Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2017/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Євтух М. Б. Обдарованість: підходи до з'ясування сутності. - C. 10-19.
  4. Янкович О. І. Педагогіка забави в теорії і практиці початкової та дошкільної освіти України й Польщі. - C. 19-24.
  5. Ворона Л. І. Система пошуку обдарованих дітей Полтавського територіального відділення МАН України. - C. 24-28.
  6. Сунь Цзінцю Сутність поняття "творчий потенціал особистості". - C. 29-33.
  7. Тань Сяо, Чень Цзін Роль народних традицій у системі національно-патріотичного виховання студентської молоді в КНР. - C. 34-38.
  8. Джеджула О. М. Концепція створення інформаційно-освітніх середовищ в університетах. - C. 40-45.
  9. Богоніс О. М. Ігрові технології навчання як одна з педагогічних умов формування економічної компетентності майбутніх молодших спеціалістів готельного та ресторанного обслуговування. - C. 46-50.
  10. Вострікова В. В. Особливості використання STEM-технологій на уроках німецької мови. - C. 50-55.
  11. Груненко Д. Ю. Визначення поняття лінгвістичної компетенції учнів загальноосвітніх шкіл у процесі вивчення іноземної мови. - C. 55-58.
  12. Комінарець Т. В. Порівняльний аналіз в розвитку сучасної педагогіки як науки. - C. 59-64.
  13. Компаній О. В. Створення порівняльного тексту-опису молодшими школярами на завершальному етапі мовної початкової освіти. - C. 64-70.
  14. Кузьміч Т. О. Використання медіаосвітніх методів під час формування критичного мислення учнів. - C. 70-75.
  15. Наливайко О. О. Дистанційне навчання: сутність та особливості. - C. 75-81.
  16. Фрига І. О. Особливості навчання дорослих. - C. 82-87.
  17. Юзбашева Г. С. Методична система диференційованого навчання хімії в профільній середній освіті. - C. 87-94.
  18. Барбіна Є. С. Педагогічна майстерність учителя у системі неперервної професійної освіти. - C. 96-100.
  19. Zelenska O. P. The culturological training of the cadets at the higher educational establishments of the system of the Ministry of internal affairs of Ukraine as an integral demand of their professional education. - C. 100-105.
  20. Князян М. О. Засоби формування життєвої компетентності майбутніх фахівців у контексті міжкультурної комунікації. - C. 105-110.
  21. Кузьменко В. В., Подліняєва О. О. Інформаційно-комунікаційна компетентність як складова загальної професійної компетентності педагога. - C. 110-116.
  22. Неділько С. М., Чумак О. О., Плачинда Т. С. Навчальна платформа Moodle як запорука якісної професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 116-121.
  23. Биндас О. М. Імплементація кроскультурного підходу до підготовки вчителів іноземних мов у Європі. - C. 121-126.
  24. Бондаренко Є. В. Інформаційні технології та дистанційні засоби у професійній підготовці майбутніх фахівців судноводіння (на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням). - C. 126-133.
  25. Голотюк О. В. Використання аудіовізуальних технологій на заняттях з мовної практики. - C. 134-140.
  26. Захарченко Ю. В. Констатувальний етап дослідження стану сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу. - C. 140-146.
  27. Ієвлєв О. М. Вплив ринку праці на зміст професійно-педагогічної мобільності. - C. 147-153.
  28. Калінська О. П. Психолого-педагогічні умови розвитку педагогічної майстерності викладача економічних дисциплін у вищому навчальному закладі. - C. 153-160.
  29. Коваленко Л. М., Цзі Іпін Формування проектувальної компетентності майбутніх фахівців. - C. 160-165.
  30. Кокнова Т. А. Формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов як стратегія до міжкультурної комунікації. - C. 165-169.
  31. Солошич І. О. Зарубіжний досвід формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів. - C. 169-175.
  32. Фесенко Г. А. Педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів математики до фінансового виховання учнів профільних класів. - C. 176-181.
  33. Лопушинський І. П. Освітній округ як інноваційний інструмент модернізації регіональної освіти. - C. 183-189.
  34. Шмалєй С. В. Особливості управління інноваційною освітньою діяльністю. - C. 189-194.
  35. Корольова І. І. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх менеджерів освітньої галузі. - C. 194-199.
  36. Султанова Н. В. Тенденції розвитку системи соціального виховання дітей в інтернатних закладах освіти в Україні періоду 70-х рр. ХХ століття. - C. 201-206.
  37. Жерновникова О. А., Ван Цзін І Формування та становлення особистості майбутнього педагога засобами музичного мистецтва. - C. 208-212.
  38. Кузьменко Ю. В. Підготовка науково-педагогічних кадрів в Україні (1950-1980 рр.). - C. 212-218.
  39. Шоробура І. М. Становлення шкільної географічної освіти в Україні. - C. 218-223.
  40. Бажанова В. В. Історико-педагогічні проблеми вивчення іспанської мови у вищих навчальних закладах України в 50-х роках ХХ століття. - C. 223-228.
  41. Бугакова О. В. Витоки розвитку ідеї педагогічної взаємодії сім’ї та школи. - C. 228-233.
  42. Галицька Н. Є. Становлення й розвиток дослідницьких умінь учнів на уроках природничих дисциплін у закладах загальної середньої освіти (кінець 50-х – середина 90-х рр. ХХ ст.). - C. 233-242.
  43. Гончар М. В. Практика здійснення державного нагляду інспекторами народних училищ у Таврійській губернії наприкінці ХІХ – початку ХХ століття. - C. 242-247.
  44. Задорожня О. І. Кластери як засіб підвищення якості морської освіти на початку XXI століття. - C. 247-253.
  45. Кохановська О. В. Природничо-математична підготовка в інститутах шляхетних дівчат на українських землях Російської імперії (ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 253-259.
  46. Куценко І. В. Тестовий контроль як засіб моніторингу навчальних досягнень студентів морських ВНЗ початку ХХІ століття. - C. 259-263.
  47. Лю Чан, Чень Хуейхуей Становлення та розвиток сучасної професійної музичної освіти в КНР. - C. 263-268.
  48. Ляшкевич А. І. Етапи розвитку торговельно-морехідної освіти на Півдні України (20-ті роки ХІХ – ХХ-е століття). - C. 268-273.
  49. Сафонова І. Я. Математична освіта в школах України у другій половині ХХ століття. - C. 273-277.
  50. Солодовник А. О. Шляхи інтенсифікації фізико-математичної підготовки студентів морських навчальних закладів (60-80 рр. ХХ століття). - C. 277-284.
  51. Розман І. І. Міждисциплінарність педагогічної біографістики у вимірі наукового дискурсу. - C. 284-290.
  52. Ryabukha I. M. Principle of historicism in investigation of maritime education development in Ukraine (pre-revolutionary period). - C. 290-297.
  53. Шугай Я. М. Періодизація розвитку початкової освіти в Україні в 1932-1958 рр.. - C. 297-304.
  54. Відомості про авторів. - C. 305-307.
2017
Вип. 36
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського