Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2015/28<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Назаренко Л. М. Формування ціннісно-потребнісної сфери особистості у контексті родинно-шкільного виховання: настанови В. О. Сухомлинського та виклики сьогодення. - C. 10-15.
  4. Оранюк Б. Ю. Дитина в мережевому спілкуванні як педагогічна проблема. - C. 15-22.
  5. Пекач К. А. Технологічний підхід як методологічна основа виховання громадянської відповідальності учнів. - C. 22-26.
  6. Чуприна Б. В. Використання національних свят та обрядів у виховному процесі сучасної школи. - C. 27-33.
  7. Шупік І. Є. Сучасні виклики військово-патріотичного виховання студентської молоді. - C. 33-39.
  8. Кондрацька Л. А. Сучасні дикурси шкільної мистецької дидактики. - C. 41-46.
  9. Бронетко І. А. Методичні рекомендації щодо формування англомовної лінгвосоціокультурної компетенції учнів старшої школи засобами електронного підручника. - C. 46-52.
  10. Бурак В. І. Аналіз реформи курсу фізики основної школи. - C. 52-58.
  11. Вострікова В. В. Консультативний тренінг як засіб професійного самовизначення учнів загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов. - C. 59-64.
  12. Радченко О. Я. Розвиток пізнавальних процесів молодших школярів засобами підручників. - C. 64-71.
  13. Раєвська І. М. Актуалізація ідей В. Сухомлинського у використанні принципу наочності. - C. 72-77.
  14. Заболотська О. О. Формування мовленнєвої індивідуальності майбутніх фахівців іноземних мов. - C. 79-85.
  15. Козловський Ю. М., Цюприк А. Я. Сутність та особливості самостійної наукової роботи аспірантів в умовах вищого навчального закладу. - C. 86-91.
  16. Лаврентьєва О. О. Компетентнісні основи професійної діяльності майбутнього вчителя фізико-технічного профілю. - C. 92-96.
  17. Савченко Л. О. Визначення критеріїв, показників та рівнів якості професійної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 97-102.
  18. Яцула Т. В. Подготовка будущего классного руководителя к взаимодействию с современными школьниками. - C. 102-107.
  19. Гупка-Макогін Н. І. Психолінгвістичні особливості формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в аудіюванні у майбутніх фахівців сфери міжнародної економіки. - C. 108-116.
  20. Лебедь Г. М. Роль соціальної компетентності у формуванні майбутніх програмістів у політехнічних коледжах. - C. 116-121.
  21. Лимаренко Л. І. Принципи діяльності студентського театру в системі професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 121-128.
  22. Ляшенко У. І. Наукові підходи до підготовки майбутніх суднових механіків у процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін. - C. 128-135.
  23. Мазаєва К. В. Розвиток професійної компетентності вчителя біології під час моделювання навчально-пізнавальних екскурсій. - C. 135-140.
  24. Монашненко А. М. Переклад як предмет навчання. - C. 140-144.
  25. Подозьорова А. В. Використання веб-квест-технології у процесі формування самооосвітньої компетентності майбутніх техніків-електриків під час вивчення фізики. - C. 145-151.
  26. Примакова В. В. Інноваційна підготовка вчителів початкової школи в системі неперервної освіти України. - C. 152-156.
  27. Самосудова-Грозова О. Б. Науково-дослідницька діяльність економістів-бакалаврів як чинник формування дослідницької компетентності. - C. 157-162.
  28. Сізов В. В. Освітнє (виховне) середовище ВНЗ: методи діагностики та пара метри моделювання. - C. 163-168.
  29. Смолярчук О. Ф. Стан навчання англійській мові в університетах Китайської Народної Республіки. - C. 168-173.
  30. Хмельковська С. В. Гра як чинник підвищення мотивації навчання майбутніх учителів іноземних мов. - C. 173-178.
  31. Якімець Ю. М. Концептуальні засади підготовки майбутніх фахівців технічного профілю до проектувальної діяльності. - C. 178-185.
  32. Федяєва В. Л., Федяєва М. С. Сучасні підходи до підготовки управлінських кадрів за магістерською програмою "Управління навчальним закладом (за типом)". - C. 187-193.
  33. Корольова І. І. Реалізація компетентнісного підходу у процесі професійної підготовки менеджерів освіти. - C. 193-198.
  34. Одайник C. Ф. Сучасні освітні технології як основа професіоналізму керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 198-204.
  35. Жорова І. Я., Криницький Є. А. Модель формування готовності майбутнього соціального працівника до роботи з молодіжними громадськими організаціями. - C. 206-212.
  36. Краснова Н. П. Соціально-педагогічний потенціал "event-технології". - C. 212-218.
  37. Левчук І. Б. Становлення та розвиток благодійності як одного із напрямків просвітницько-громадської діяльності православних братств Волинської губернії. - C. 218-222.
  38. Нечипорук Л. І. Волонтерський загін у загальноосвітньому навчальному закладі: соціально-педагогічний супровід і підтримка. - C. 222-226.
  39. Петрук Л. П. Народні традиції як чинник соціалізації дитини дошкільного віку. - C. 227-231.
  40. Федоруц М. В. Спортивний туризм як вагомий чинник формування соціальної компетентності старшокласників. - C. 231-236.
  41. Жорова І. Я. Організаційно-методичні аспекти атестації педагогічних кадрів (70-80 роки ХХ століття). - C. 238-243.
  42. Козловська І. М. Становлення та розвиток змісту професійно-технічної освіти на засадах інтегративного підходу. - C. 244-250.
  43. Мешко Г. М., Мешко О. І. Збереження і зміцнення професійного здоров’я вчителя: ретроспективний аналіз. - C. 251-259.
  44. Данилова О. І. Чинники розвитку професійно-технічної освіти на Півдні України в 1958-1998 рр.. - C. 259-264.
  45. Кан О. Ю. Іноземні мови як складова змісту освіти українських університетів ІІ половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 264-271.
  46. Кохановська О. В. Внесок провідних науковців другої половини ХІХ ст. у розвиток природничо-математичної освіти в Україні. - C. 271-276.
  47. Кузьменко Ю. В. Висвітлення проблеми формування освітньої складової фахівців із трудової підготовки у навчально-методичній літературі 80-х рр. ХХ ст.. - C. 277-283.
  48. Мусієнко В. С. Періодизація розвитку проблеми формування почуття патріотизму в дітей у дошкільних навчальних закладах України (1930-1991 рр.). - C. 283-290.
  49. Падун Н. О. Особливості організації виробничого навчання та навчально-виробничої практики в закладах профтехосвіти України (історичний аспект). - C. 290-296.
  50. Пушинська А. А. Формування духу мислення в молодших школярів засобами навчального діалогу в концепції В. Сухомлинського. - C. 296-302.
  51. Рощін І. Г. Ретроспективний аналіз процесу формування програмно-інструктивної бази фізичного виховання учнів в Україні (кінець ХІХ – початок ХХ століть). - C. 303-310.
  52. Ткачук М. М. Європейська педагогічна думка і розвиток ідеї національного виховання в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 311-316.
  53. Відомості про авторів. - C. 317-319.
2015
Вип. 28
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського