Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2015/27<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Коберник О. М. Проблема цілеутворення в теорії та методиці виховання. - C. 10-18.
  4. Балакіна Н. О. Виховання культури потреб особистості в умовах функціонування загальноосвітньої школи. - C. 18-23.
  5. Батрун І. В. Творче використання досвіду В. О. Сухомлинського щодо підготовки школярів до дорослого життя в сучасних загальноосвітніх закладах України. - C. 23-30.
  6. Гаврилюк С. М. Психолого-педагогічний супровід розвитку потреби у творчості в дошкільному віці. - C. 30-37.
  7. Дьоміна В. В. Проблема формування моральності дівчат у педагогічному епістолярії В. Сухомлинського. - C. 37-42.
  8. Іваніків Н. М. В. Сухомлинський про джерело живлення дитячої душі. - C. 42-46.
  9. Маніта В. О. Шляхи актуалізації потреби сучасної дитини у колективній взаємодії в контексті педагогічної спадщини В. Сухомлинського. - C. 47-52.
  10. Просенюк А. І. Ідеї В. Сухомлинського щодо реалізації творчого потенціалу в процесі художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку. - C. 52-56.
  11. Ткаченко Л. І. Василь Сухомлинський про духовність особистості. - C. 57-62.
  12. Чуркіна В. Г., Косенко К. О. Формування художніх та естетичних здібностей, творчої активності обдарованих учнів. - C. 63-68.
  13. Степанюк А. В. Принципи конструювання змісту біологічної освіти школярів. - C. 70-76.
  14. Грона Н. В. Розвиток творчих потреб учнів молодшого шкільного віку в ході текстової діяльності. - C. 76-81.
  15. Калініченко Л. М. Формування у молодших школярів творчого мислення у педагогічній спадщині В. Сухомлинського як іманентно властивої потреби життєтворчості. - C. 81-88.
  16. Пронікова І. В. Формування економічного мислення учнів. - C. 89-93.
  17. Юзбашева Г. С. Індивідуальна освітня траєкторія розумового розвитку учнів в умовах диференційованого навчання хімії. - C. 94-102.
  18. Білецька І. О. Інтерактивні технології навчання на заняттях з лексикології англійської мови. - C. 104-109.
  19. Слюсаренко Н. В., Кульбацька М. В. Теоретичні аспекти формування у студентів умінь і навичок міжкультурного спілкування під час вивчення іноземної мови. - C. 109-116.
  20. Андрійчук А. Б. Теоретичне обгрунтування моделі формування предметної компетентності з фізики майбутніх судноводіїв в умовах комп’ютерно орієнтованого середовища. - C. 116-123.
  21. Бабишена М. І. Розробка критеріальної бази дослідження сформованості професійно значущих якостей майбутніх суднових офіцерів. - C. 123-128.
  22. Бугра А. В. Методи індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів ВТНЗ на семінарсько-практичних заняттях з математики. - C. 129-134.
  23. Вархолик Г. В. Сутність і особливості розвитку екологічної культури майбутніх економістів на межі ХХ – ХХІ століття. - C. 134-139.
  24. Гаврилюк Г. М. Експериментальне дослідження ефективності підготовки вчителів у післядипломній освіті до реалізації проектно-технологічного підходу в трудовому навчанні учнів. - C. 140-145.
  25. Данюк М. І. Виховання милосердя як професійно значущої якості майбутньої медичної сестри. - C. 146-151.
  26. Дуля А. В. Технологічний підхід до формування екологічної компетентності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки. - C. 152-156.
  27. Завалевський Ю. І. Сучасні технології навчання в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 157-163.
  28. Корчевський Д. О. Методологічні передумови моделювання інтеграції змісту підготовки майбутніх фахівців інформаційних технологій. - C. 164-170.
  29. Навроцька М. М. Внутрішній образ як невід’ємна складова професійного іміджу педагога. - C. 170-175.
  30. Несін Ю. М. Індивідуальний підхід до вчителів французької мови в закладах післядипломної освіти. - C. 175-180.
  31. Семеряк І. З. Відбір навчального матеріалу для формування стратегій іншомовного професійно орієнтованого спілкування майбутніх програмістів засобами інтернет-ресурсів. - C. 180-187.
  32. Тарасенко Р. О. Змістове наповнення когнітивного компонента інформаційної компетентності майбутніх перекладачів та діагностика його сформованості. - C. 187-195.
  33. Труфкіна М. В. Педагогічна культура як передумова успішного становлення дослідницької культури майбутніх філологів. - C. 195-199.
  34. Циганок О. О. Формування традиційної культури потреб українців у процесі вивчення українознавства. - C. 199-205.
  35. Семанчина В. О. Місце студентського самоврядування у процесі формування лідерських якостей майбутнього керівника. - C. 207-211.
  36. Жорова І. Я., Криницький Є. А. Структура готовності майбутнього соціального працівника до роботи з молодіжними громадськими організаціями. - C. 213-217.
  37. Лопатко Л. А. Формування духовності у осіб з порушеннями слуху у процесі соціалізації. - C. 217-223.
  38. Сбітнєва І. С. Діагноз – інтернет-залежність підлітка. - C. 223-227.
  39. Швець Т. М. Соціально-педагогічні умови профілактики делінквентних виявів в учнівському середовищі. - C. 228-235.
  40. Кузьменко В. В., Солодовник А. О. Проблема розвитку пізнавальної самостійності студентів вищих навчальних закладів у вітчизняній педагогічній науці (1944-2012 рр.). - C. 237-244.
  41. Проніков О. К. Формування основ державної програми підготовки майбутніх учителів фізичної культури в педагогічних вищих навчальних закладах ВНЗ України (1992-2014 рр.). - C. 244-250.
  42. Войтович А. Ю. Форми екологічного виховання молодших школярів (друга половина ХХ століття). - C. 250-255.
  43. Дембровська Г. М. Збереження здоров’я дітей у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 255-261.
  44. Кохановська О. В. Зміст шкільної природничо-математичної освіти в навчальних закладах України у другій половині ХІХ століття. - C. 261-267.
  45. Кузьменко Ю. В. Підготовка педагогічних кадрів у радянській Україні (1950-1991 рр.). - C. 267-274.
  46. Мусієнко В. С. Формування почуття патріотизму в дітей дошкільного віку в контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 274-279.
  47. Примакова В. В. Теоретичне обґрунтування проблеми перспективного педагогічного досвіду вчителів-новаторів у 70-80-х роках ХХ століття. - C. 279-285.
  48. Прусак В. Ф. Розвиток неперервної екологічної освіти дизайнерів в Україні наприкінці ХХ – початку ХХІ століття. - C. 286-292.
  49. Стукаленко З. М. Погляди представників української філософсько-педагогічної думки Х – початку ХХ століть на толерантне ставлення до оточуючих як потребу виховання особистості. - C. 292-298.
  50. Султанова Н. В. Історичні витоки виховання дітей з особливими освітніми потребами в Україні. - C. 298-304.
  51. Ткачук Л. В. Генеза теорії педагогічного стимулювання в історії вітчизняної філософсько-педагогічної думки. - C. 304-310.
  52. Якубовська Л. Г. Становлення естетичного виховання в країнах Західної Європи (V ст. до н. е. – XIV ст. н. е.). - C. 310-316.
  53. Відомості про авторів. - C. 317-319.
2015
Вип. 27
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського