Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2015/25<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теорія і методика організації виховного процесу

  4. Білецька І. О. Полікультурне виховання учнів у процесі навчання іноземної мови. - C. 10-16.
  5. Коберник О. М. Теоретико-методичні засади моделювання виховної системи школи. - C. 16-23.
  6. Шмалєй С. В., Щербина Т. І. Природоохоронна краєзнавча діяльність в системі екологічного виховання старшокласників. - C. 24-32.
  7. Величко Н. А. Особливості естетичного виховання учнів у процесі хореографічної діяльності британських початкових шкіл. - C. 32-37.
  8. Розділ 2. Теорія і методика організації навчального процесу

  9. Голобородько Е. П. О человеческом слове вообще. - C. 39-44.
  10. Завгородня Т. К. Диференційоване навчання в системі Школа – ВНЗ. - C. 44-49.
  11. Кодлюк Я. П. Методика аналізу технологічності підручника для початкової школи. - C. 49-55.
  12. Козловський Ю. М., Козловська І. М. Аспекти розвитку едукаційної інтегрології. - C. 56-63.
  13. Юрженко В. В. Системне уявлення про перегляд змісту освітньої галузі "Технологія". - C. 63-69.
  14. Васильєва О. В. Комунікативний підхід на уроках літературного читання в початковій школі. - C. 69-74.
  15. Грона Н. В. Формування комунікативно-стилістичних умінь учнів молодшого шкільного віку. - C. 75-80.
  16. Сафонова І. Я. Визначення сформованості предметної компетентності старшокласників у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін. - C. 81-88.
  17. Січко І. О. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі вивчення природознавства. - C. 89-93.
  18. Розділ 3. Теорія і методика організації професійного навчання

  19. Зеленська О. П. Значення навчання рідної та іноземної мов у ВНЗ системи МВС України в умовах полікультурної освіти. - C. 95-100.
  20. Кузьменко В. В., Цись В. В. Психолого-педагогічні основи інтенсифікації методико-математичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів Psychological and pedagogical bases of the future elementary school teachers’ methodological and mathematical training intensification. - C. .
  21. Мешко Г. М. Аналіз детермінант професійного здоров’я вчителя в контексті завдань педагогіки здоров’я. - C. 106-112.
  22. Сергеєва Л. М. Інституційне освітнє середовище професійного навчального закладу. - C. 112-117.
  23. Серёжникова Р. К. Ноосферная педагогика как инновационная технология в системе подготовки специалистов. - C. 117-125.
  24. Степанюк А. В. Підготовка майбутніх учителів до формування біоетичних знань школярів. - C. 125-131.
  25. Федяєва В. Л. Наукове стажування в системі підготовки і перепідготовки кадрів вищої кваліфікації. - C. 132-136.
  26. Щербяк Ю. А. Особливості адаптації іноземних студентів до навчання в Україні (на прикладі ТНЕУ). - C. 136-144.
  27. Гаврилюк С. М. Формування мотиваційної готовності майбутніх вихователів до творчої професійної діяльності в сучасному дошкільному навчальному закладі. - C. 144-151.
  28. Гирич З. И. Система упражнений для обучения иностранных тюркоязычных студентов инженерного профиля аудированию лекций по специальности. - C. 151-158.
  29. Горяна Л. Г. Підготовка педагогічних працівників до впровадження здоров’язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти. - C. 159-165.
  30. Данилова О. І. Перспективні напрямки розвитку системи професійно-технічної освіти в Україні. - C. 165-171.
  31. Дуля А. В. Удосконалення компетентностей фахівців морської галузі у процесі професійної підготовки. - C. 171-177.
  32. Кашина Г. С., Степанюк О. О. Особливості розроблення лекційного матеріалу в системі дистанційної освіти для підвищення кваліфікації фахівців в Інституті перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ імені М.П.Драгоманова. - C. 178-183.
  33. Михалєвська Т. В. Перспективи використання case-технологій в умовах дистанційної освіти. - C. 183-189.
  34. Огородник Н. Є. Сучасні тенденції в навчанні англійської мови професійного спрямування майбутніх морських інженерів. - C. 190-194.
  35. Паламарчук Л. М. Особливості технологічного підходу у формуванні професійного мовлення майбутніх учителів технологічної освіти. - C. 194-201.
  36. Пінчук І. О. Творчі вправи як засіб формування англомовної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 201-206.
  37. Примакова В. В. Світові тенденції розвитку сучасної неперервної педагогічної освіти. - C. 206-212.
  38. Роменський О. В. Training course "Maritime resource management" in the system of training cadets of higher maritime educational institutions of Ukraine: problems and perspectives. - C. 212-218.
  39. Туркот Т. І., Чуп Є. В. Педагогічні технології, орієнтовані на активізацію самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання. - C. 218-224.
  40. Федорець В. М. Актуалізація системних уявлень про профілактику бронхіту в контексті розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 224-232.
  41. Розділ 4. Теорія змісту, організації та управління навчально-виховним процесом

  42. Бобир В. Г. Якість освітньої діяльності як головна складова позитивного іміджу навчального закладу. - C. 234-240.
  43. Кошіль В. І. Теоретичні аспекти управління діяльністю недержавних установ у сфері соціального захисту дітей та молоді. - C. 240-248.
  44. Одайник С. Ф. Управління навчальним закладом в умовах полікультурного освітнього середовища. - C. 249-254.
  45. Пермінова Л. А. Управління розвитком професійної маркетингової компетентності вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти. - C. 254-261.
  46. Решетова І. А., Набока О.Г. Місце батьківських комітетів у державно-громадському управлінні загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 262-265.
  47. Чередник О. В. Планування як етап управління навчально-виховним процесом у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 266-270.
  48. Розділ 5. Соціальна педагогіка

  49. Філончук З. В. Навчально-виховний простір навчального закладу як чинник економічної соціалізації учнівської молоді. - C. 272-278.
  50. Фокіна І. О. Формування соціальної активності в процесі соціально значущої діяльності дитячих громадських організацій. - C. 279-284.
  51. Розділ 6. Історія педагогіки

  52. Жерноклєєв І. В. Тhe history of technology education of Finland in the context of the development of europeanness of ukrainian studyng youth. - C. 286-291.
  53. Слюсаренко Н. В. Гіпатія: жінка і вчений. - C. 291-295.
  54. Шоробура І. М. Створення підручника з географії (кінець ХІХ – початок ХХ століття). - C. 295-299.
  55. Дереш В. С. Джерельна база дослідження соціалізації дітей у сім’ї. - C. 299-306.
  56. Кузьменко Ю. В. Підготовка фахівців з трудової підготовки у 1958-1961 рр. як джерело розвитку трудових ресурсів Радянської України. - C. 307-314.
  57. Моїсеєв С. О. Концепт щастя у педагогічних поглядах А.Макаренка та В.Сухомлинського. - C. 315-322.
  58. Юзбашева Г. С. Методика диференційованого навчання хімії у 60-х роках ХХ століття. - C. 322-328.
  59. Відомості про авторів. - C. 329-331.
2015
Вип. 25
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського