Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2013/19<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теорія і методика організації виховного процесу

  4. Корольова І. І. Організація естетичного виховання студентів вищих навчальних закладів у процесі культуротворчої діяльності: теорія та методика. - C. 10-14.
  5. Кушнір Ю. В. Особливості етнічної ідентичності учнів різних вікових категорій. - C. 14-19.
  6. Міма Н. О. Патріотичне виховання молодших школярів як пріоритетний напрям національної системи виховання. - C. 19-24.
  7. Селуянова М. В. Особливості організації взаємодії сім’ї та школи у вихованні молодших школярів. - C. 25-33.
  8. Сліпіч Ю. В. Виставка як форма активізації навчально-виховного процесу у системі позашкільної освіти. - C. 33-38.
  9. Тимошкова А. С. Формування громадянської активності студентів під час проектної діяльності. - C. 38-43.
  10. Розділ 2. Теорія і методика організації навчального процесу

  11. Антонов В. А. Структура задачи и процесс ее решения (субъектно-объектный подход). - C. 45-50.
  12. Захарчук М. Є. Освітній мейнстримінг як технологія навчання учнів з особливими потребами у США. - C. 51-58.
  13. Ковалёв В. И. Измерение уровня коммуникативной компетентности учащихся основной и старшей школы: проблемы, методы, перспективы. - C. 58-65.
  14. Компаній О. В. Формування читацьких інтересів молодших школярів у теорії та практиці навчання. - C. 65-71.
  15. Стребна О. В. Компетентісний підхід до навчання учнів на уроках природознавства в 1 класі. - C. 72-77.
  16. Федоренко Ю. П. Психолого-педагогічна сутність інтересу, читацького інтересу. - C. 77-81.
  17. Розділ 3. Теорія і методика організації професійного навчання

  18. Амеліна С. М. Методика формування граматичної компетенції майбутніх філологів. - C. 83-88.
  19. Коновал О. А., Туркот Т. І. Теоретико-методологічні підходи до організації самостійної роботи студентів. - C. 88-95.
  20. Мешко Г. М. Професійний стрес у діяльності педагога. - C. 95-101.
  21. Пономаренко Г. О. Змістовий аспект академічної мобільності студента вищої школи: наукова інтерпретація. - C. 102-108.
  22. Серёжникова Р. К. Акмесинергетический аспект профессионального образования магистров по направлению "педагогическое образование". - C. 109-116.
  23. Степанюк А. В. Організація природовідповідного навчально-виховного процесу підготовки майбутніх учителів. - C. 117-125.
  24. Бобришева Н. М. Готовність студентів морських ВНЗ до професійної діяльності у полікультурному середовищі: сутність і структура. - C. 125-129.
  25. Вострікова В. В. Використання інтерактивних технологій як засобу підвищення рівня мовленнєвої компетенції вчителів іноземної мови. - C. 130-134.
  26. Гончар Н. П. Практичні аспекти формування готовності майбутніх вихователів до використання інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації. - C. 134-139.
  27. Долинський Є. В. Дидактичні принципи використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні перекладу. - C. 139-145.
  28. Драчук М. І. Педагогічні умови використання інформаційних технологій у професійній підготовці майбутніх фармацевтів. - C. 145-150.
  29. Корольова Т. В. Система професійної підготовки медпрацівників. - C. 150-158.
  30. Lipshyts L. V. Socio-cultural aspect of communicative competence of future navigators. - C. 158-163.
  31. Мельничук Т. Ф. Сутність культурно-просвітницької роботи у вищих навчальних закладах природничого спрямування. - C. 163-170.
  32. Несін Ю. М. Педагогічне застосування коміксів на курсах підвищення кваліфікації вчителів у Франції. - C. 170-175.
  33. Остапенко С. А. Шляхи розвитку навичок творчого писемного мовлення на заняттях з англійської мови. - C. 175-180.
  34. Примакова В. В. Дистанційне навчання як перспективна форма підвищення кваліфікації вчителів в Україні. - C. 181-187.
  35. Романюк І. М. Особливості підготовки офіцерів провідних країн нато до виховної роботи. - C. 187-193.
  36. Седашева С. Л. До проблеми розуміння природи здібностей людини до навчання у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 193-200.
  37. Старєва А. М. Теоретичний аналіз формування предметно-методичної компетентності майбутнього вчителя суспільствознавства при переході на ступеневу вищу педагогічну освіту. - C. 200-207.
  38. Стовба Т. А., Безуглова І. В. Інноваційні технології викладання економічних дисциплін для морських фахівців. - C. 207-212.
  39. Тарасенко Р. О. Медіакомпетентність у структурі професійної компетентності майбутніх перекладачів. - C. 212-217.
  40. Титаренко О. М. Екологічна освіта дорослих як напрямок науково-педагогічного пошуку. - C. 217-224.
  41. Устинова Н. В. Фахова компетентність як вагомий елемент структурної єдності всіх складових діяльності вчителя. - C. 224-230.
  42. Черненко Н. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації фахівців морської галузі. - C. 230-235.
  43. Чумак Л. В. Пeдагогічний інструментарій полікультурного виховання майбутніх фахівців туристичної галузі. - C. 236-241.
  44. Розділ 4. Теорія змісту, організації та управління навчально-виховним процесом

  45. Калініченко Н. А. Використання спадщини педагога-гуманіста Василя Сухомлинського в діяльності опорних шкіл Кіровоградщини. - C. 243-250.
  46. Фадєєв В. І. Функції системи управління освітніми ресурсами вищої освіти України. - C. 250-255.
  47. Розділ 5. Соціальна педагогіка

  48. Романовська Л. І. Розвиток комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі оволодіння технологією соціально-педагогічного консультування. - C. 257-263.
  49. Дереш В. С. Сім’я у вітчизняній системі виховання підростаючого покоління (50-70-ті роки ХХ століття). - C. 263-269.
  50. Калашник Л. С. Психолого-педагогічні засади соціалізації вихованців закладів соціального піклування в КНР. - C. 269-276.
  51. Шевчук І. В. Особливості організації дозвіллєвої діяльності студентської молоді. - C. 277-283.
  52. Розділ 6. Історія педагогіки

  53. Шоробура І. М. Ретроспективний аналіз шкільної географічної освіти (1955-1970 рр.). - C. 285-291.
  54. Єршова Л. М. Психолого-соціологічний підхід до історико-педагогічного дослідження виховного ідеалу. - C. 292-298.
  55. Жорова І. Я. Детермінанти професійного розвитку педагогів у системі післядипломної освіти України (60-ті роки ХХ століття). - C. 299-304.
  56. Кириченко С. В. Підвищення професійної кваліфікації педагогів для роботи з обдарованими дітьми в Австралійському Союзі. - C. 304-310.
  57. Саган О. В. Історико-педагогічний аналіз становлення математичної освіти в Україні (ХVI-XIX ст.). - C. 310-320.
  58. Терентьева Н. О. Реформування університетського сектору освіти у 80-х роках ХХ століття: загальні тенденції. - C. 320-326.
  59. Відомості про авторів. - C. 327-329.
2013
Вип. 19
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського