Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білик Р. М., Тверезовська Н. Т. Практичні аспекти соціально-педагогічної роботи у закладах інтернатного типу. - C. 7-11.
  4. Болдирев О. В. Організаційно-педагогічні умови формування педагогічної фасилітації у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 12-17.
  5. Вітченко А. Ю. Проблеми організації самостійної роботи студентів з лінгвокраїнознавства. - C. 18-23.
  6. Галкіна В. Д. Зміст і структура іншомовної професійної компетентності майбутніх магістрів військового управління. - C. 24-29.
  7. Гаркавцев Є. І. Сутність поняття "професійна надійність" майбутнього працівника органів внутрішніх справ. - C. 30-34.
  8. Глазунова О. Г., Волошина Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології організації формальної, неформальної та інформальної самостійної роботи студентів ІТ-спеціальностей. - C. 35-43.
  9. Журавська Н. С. Методика виховання у вищих навчальних закладах країн європейського союзу та україни: порівняльний аспект. - C. 44-49.
  10. Касаткін Д. Ю. Аналіз світових і національних рейтингів ВНЗ на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування України. - C. 50-55.
  11. Колпаков В. М. Проблеми розумного мислення. - C. 56-62.
  12. Кочина В. В. Сутність і структура поняття "культура професійного спілкування" майбутніх фахівців залізничної галузі. - C. 63-67.
  13. Лисенко Б. В., Кубіцький С. О. Робота соціального педагога з вчителями та батьками щодо підтримки обдарованих дітей і молоді. - C. 68-73.
  14. Мішенюк Р. М., Діденко О. В. Критерії показники і рівні розвиненості професійної компетентності офіцерів управління органами охорони державного кордону. - C. 74-79.
  15. Паламаренко І. О. Урахування досвіду Великої Британії при підготовці сімейних лікарів в Україні. - C. 80-86.
  16. Подокшина Д. І. Методика проведення навчальної практики "з ремонту газового обладнання" при підготовці майбутніх техніків. - C. 87-91.
  17. Романюк І. М. Розбудова системи підготовки кадрів для органів по роботі з особовим складом Збройних Сил України як загальна наукова проблема. - C. 92-96.
  18. Серховець С. В. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх офіцерів правоохоронних органів до кінологічного забезпечення оперативно-службової діяльності. - C. 97-102.
  19. Суслов Т. О. Навчально-методичне забезпечення спецкурсу із формування професійно-екологічної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до природоохоронної діяльності. - C. 103-106.
  20. Тарасюк В. Класифікація та напрями застосування освітньо-інформаційних технологій у навчальному процесі. - C. 107-110.
  21. Тверезовська Н. Т. Технологічні підходи до розробки педагогічного наповнення курсів дистанційного навчання. - C. 111-116.
  22. Тогочинський О. М. Особливості соціальної компетентності офіцерів Міністерства внутрішніх справ України. - C. 117-122.
  23. Третяк О. С. Проектування підсистеми технологічного компоненту в системі підготовки вчителя історії до педагогічної взаємодії. - C. 123-128.
  24. Федоренко О. І. Використання ділових ігор при вивченні правових дисциплін у процесі підготовки майбутніх правоохоронців до професійної діяльності. - C. 129-134.
  25. Швець Д. В. Модель формування готовності майбутніх офіцерів ОВС до охорони і забезпечення громадського порядку. - C. 135-139.
  26. Айвазян Л. Ю. Загальнопсихологічні характеристики різновидів самотності. - C. 140-145.
  27. Балушок М. В. Саморегуляція як фактор внутрішньоособистісного конфлікту в юнацькому віці. - C. 146-151.
  28. Барко В. І., Смірнова О. М. Теоретичні засади визначення поняття гендерної рівності в діяльності органів внутрішніх справ України на сучасному етапі розвитку суспільства. - C. 152-155.
  29. Барчій М. С., Фозекош А. В. Комунікативна культура як складова психологічної компетентності майбутніх психологів. - C. 156-161.
  30. Березовська Л. І., Смоляк М. А. Психологічні особливості адаптації школярів до навчання. - C. 162-167.
  31. Блінов О. А. Види та напрямки психологічної допомоги психотравмованим військовослужбовцям. - C. 168-173.
  32. Вербицька Л. Ф. Ключові складові психологічної та професійної компетентності майбутнього економіста-педагога. - C. 174-179.
  33. Вінтоняк В. Ф. Психологічний тренінг як засіб розвитку професійного "Я-образу” офіцера. - C. 180-185.
  34. Воробйова І. В., Мацегора Я. В. Роль життєвих домагань особистості у здійсненні впливу мотивів вибору професійної діяльності на успішність її освоєння у курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 186-190.
  35. Гаврюшенко В. В. Сихологічні аспекти прийняття рішення командиром у проблемних ситуаціях. - C. 191-197.
  36. Дворецький В. П. Шляхи вдосконалення професійно-психологічного добору та психологічного супроводу військовослужбовців. - C. 198-204.
  37. Дубяга А. А. Готовність до ризику у професійній діяльності в уявленнях військовослужбовців Національної гвардії України. - C. 205-210.
  38. Євдокимова Н. О. Соціально-психологічний тренінг як технологія розвитку особистості студента. - C. 211-217.
  39. Зубовський Д. С., Татарінов Є. В. Невербальні прояви в процесі дезінформування. - C. 218-223.
  40. Каменюк Ю. В. Патріотизм як професійна властивість військовослужбовців: етимологічний аспект. - C. 224-229.
  41. Каськов І. В., Марчевська А.А. Теоретичні аспекти тривожності та її вплив на самооцінку в юнацькому віці. - C. 230-235.
  42. Кошонько Г. А. Психологічні проблеми міжособистісних конфліктів подружжя. - C. 236-242.
  43. Ларіонов С. О. Особливості саморегуляції психічних станів депресії-агресії у працівників органів внутрішніх справ. - C. 243-247.
  44. Литвинчук Л. М. Особливості використання музичної дії в психологічній роботі з наркозалежними. - C. 248-251.
  45. Макаренко П. В. Гендерні особливості копінг-поведінки працівників ОВС. - C. 252-256.
  46. Мацегора Я. В., Воробйова І. В. Автоматизація професійного психологічного відбору як засіб зниження ймовірності виникнення помилкових дій у фахівців екстремального профілю діяльності. - C. 257-261.
  47. Модестова Т. В. Деякі аспекти формування соціальної інтеракції. - C. 262-267.
  48. Москалець В. П. Проблема вивчення поняття "готовність до професійної діяльності" у психології. - C. 268-273.
  49. Назаренко І. І. Рівні сформованості компонентів психологічної готовності рятувальників до діяльності. - C. 274-279.
  50. Підбуцька Н. В. Особливості та чинники самоактуалізації майбутніх інженерів. - C. 280-286.
  51. Приходько І. І. Функціональний зміст трансформаційної моделі психологічної безпеки особистості фахівця екстремального виду діяльності. - C. 287-292.
  52. Романенко О. В. Наукові засади вивчення іміджу як психологічної категорії. - C. 293-298.
  53. Самохвалов О., Хуртенко О. Психологічна готовність спортивних психологів до професійного супроводу спортсменів – інвалідів. - C. 299-303.
  54. Саппа М. М. Кризова свідомість як фактор діяльності правоохоронців в умовах аномії. - C. 304-308.
  55. Стасюк В. В. Авторитет та лідерство командира: визначення, зміст. - C. 309-312.
  56. Тирон О. М. Стереотипи в сприйнятті моряків міжнародного екіпажу. - C. 313-317.
  57. Хуртенко О. Оцінка рівня техніко-тактичної майстерності та прояву психологічних показників інтелектуального компонента кваліфікованих спортсменів. - C. 318-322.
  58. Чекулаєв М. А. Психологічна структура управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ. - C. 323-328.
  59. Черкашин Д. К. Особливості адаптації молоді до умов навчання у вищому навчальному закладі. - C. 329-332.
  60. Чухраєва Г. В., Помацалюк А. Р. Внутрішньоособистісні конфлікти у професійному становленні курсантів оперативно-розшукової діяльності навчальних закладів МВС України. - C. 333-337.
  61. Шатило Ю. П. Тренінг "Розвиток комунікативних навичок ведення переговорів": організаційно-методичні рекомендації. - C. 338-343.
  62. Шмаргун В. М. Інтелектуальні якості людини. - C. 344-349.
  63. Щербина В. Л. Типологія цілісності особистості в умовах сучасного суспільства. - C. 350-355.
  64. Баранівський В. Ф. Ідеологічні засади війн у сучасному світі. - C. 356-361.
  65. Деменко О. Ф. Пріоритети зовнішньої політики України на сучасному етапі. - C. 362-367.
  66. Дузь-Крятченко О. П., Лисицин Е. М., Панкратова О.С. Глобалізація як визначальний чинник щодо політичної стратегії України. - C. 368-374.
  67. Захарченко І. М. Питання обґрунтованості в наш час кримінальної відповідальності за утримування, осквернення або знищення релігійних святинь з історичної точки зору. - C. 375-380.
  68. Оліфіров О. О., Васюкова Н. В., Лиман Р. М. Гендерний фокус сучасної миротворчості. - C. 381-385.
  69. Тімофєєв Ю. П., Бейкун А. Л. Організаційно-правові питання та дискусійні аспекти впровадження процесуального механізму психологічного вивчення окремих категорій осіб офіцерського складу Збройних Сил України. - C. 386-391.
  70. До відома авторів. - C. 392.
  71. Вихідні дані.
2014
Вип. 4 (41)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського